Merhaba. Ağaoğlu sukenti bu fiyatlardan alırsak prim yapar mı
Merhaba. Ağaoğlu sukenti bu fiyatlardan alırsak prim yapar mı? Pahalı demişsiniz, ama gittik baktık Ataşehirin göbeğinde, migrosun arka tarafı. bu fiyatlar normal geldi bana. Sizce inşaat bitince yuzde kaç değerlenir? Teşekkür ederim.
