Öncelikle Saygılar sunuyorumBen yeni evliyim ve banka kredili

Soru

Öncelikle Saygılar sunuyorumBen yeni evliyim ve banka kredili ve taksitli bir ev kampanyasına girmek istiyorum.benim sorum anka yapının 1 1 ve 2 1 konutlarını tavsiye edermisiniz fiyat olarak ne durumda sizce?Başka önerebileceğiniz kampanya var mı buna benzer

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mayıs 2010 | 16:16 kaya erdoğan 229 Kişi okudu

Merhaba. Ağaoğlu sukenti bu fiyatlardan alırsak prim yapar mı

Soru

Merhaba. Ağaoğlu sukenti bu fiyatlardan alırsak prim yapar mı? Pahalı demişsiniz, ama gittik baktık Ataşehirin göbeğinde, migrosun arka tarafı. bu fiyatlar normal geldi bana. Sizce inşaat bitince yuzde kaç değerlenir? Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Mayıs 2010 | 12:50 Gökhan Ayvaz 230 Kişi okudu

Selam.Ben 2006 yılında sitede yani koperetif olarak yapılan si

Soru

Selam.Ben 2006 yılında sitede yani koperetif olarak yapılan sitede zemin katında ev aldım ve aldıgımda bana dükan taposu oldugunu soyledirler tapu eşimin adına ve eşimin kimlik fotokopisiyle tapular gece dagıtıldı.biz dükan olarak almış oldugumuz yer ev olarak aldık yani bize satarken eviniz bu tapunuzda bu denilde bizde bu aralar evi satmaya karar verdik ama satarken tapunun kat irtifakı oldugunu tapuda 1/2 oldugunu ve bizim aldıgımız ev ve tapu farklı oldugu için evi almak isteyen şahıs bunu kabul etmedigini haklı olarak.yani dükan asma oldugu için biz zemin kata oturanlar ve ustumuzde oturanlanlar kacak gurunuyor.bu durumda.ben evi alırken dukan taposu olarak aldım ama benim oturdugum alana gore aldım şimdi benim oturdugum alan 180 m2 oldugunu ve benim tapu kadastro ve belediye kayıtlarında 70 m2 gozukuyor ve budurmda sitede yaklaşık olarak 30 evde var yani sitenin zemin ve 1 katında bu durumda bu nasıl kat mülkiyetine cevirilir.toplu halde harek olmasa tek başıma kendi durumumu ortadan kaldırmak için hukuki yoları nedir bunda belediye kaçak yapıya izin verdigi için yani oturum izini yok ama biz orda oturuyoruz.tapu dairesi kişiyi gormeden kişi adına imara uygun olmayan yapıya nasıl tapu verebilirmi.ve bu evi aldıgım kişiden bana bu durmları soylemedigi için ve benim aldıgım yer ve elimdeki tapu farklı yerde oldugu için kanuni ve hukuki hangi yolu takip etmem gerekir...magduriyetimi ortadan kalması için ne yapmalıyım.saygılar iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mayıs 2010 | 17:03 sait acar 230 Kişi okudu

merhaba iyi bayramlar tebernüş bey ağaoğlu ayazma 24 ünde sa

Soru

merhaba iyi bayramlar tebernüş bey ağaoğlu ayazma 24 ünde satışa çıkacak yazıyor sitemizde fiyatlar da bellidir artık sanırm bizim beklentilerimiz boşa çıkacak mı var mı bir bayram müjdesiD

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Eylül 2010 | 01:57 elif çınar 229 Kişi okudu

merhaba,2 hafta önce özyurtlar ntowers projesinden 1 1 66metrek

Soru

merhaba,2 hafta önce özyurtlar ntowers projesinden 1 1 66metrekare bir daire aldım acaba 5 yıl içerisinde bu dairenin prim yapması mümkünmüdür birde projenın olduğu güzergaha metrobüsn gelme ihtimali varmıdır bilgilendirirseniz sevinirm iyigünler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mayıs 2010 | 16:33 gökhan parlak 229 Kişi okudu

dün sizinle Tulip hakkında fikir alış verişinde bulunmuştuk

Soru

dün sizinle Tulip hakkında fikir alış verişinde bulunmuştuk,bugün olanlar ilginçeger bu ülkede iktidar yanlısı bir kuruluş değilseniz heleki avrupai bir ticaret ve ahlakınız varsa şeytani düşünceler içinde degilseniz şeffaf ve kanuni iseniz altından kuleler dikseniz önünüzü keserler ve bu ülke halkıda işsizlik ve sefaletle boğuşur kimin umurunda yeterki pastadaki pay gereken yerlere gitsin vah zavallı halkım insanları.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mayıs 2010 | 20:28 RUHİ SARI 230 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, Ben bir beyaz eşya bayiinde kurumsal sa

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Ben bir beyaz eşya bayiinde kurumsal satış bölümünde satış danışmanı olarak çalışmaktayım.( üretici firma destekli olarak, inşaat firmaları konut projelerine yönelik ankastre ürün satışı ) İşim geregi yazılarınızı takip ediyorum araştırmalarımda sizin yazılarınızdan faydalanıyorum hemen her projeyle ilgili doğru, kapsamlı ve sağlıklı bilgiler veriyorsunuz.Öncelikle bütün bunlardan dolayı size çok teşekkür ederim. Size asıl yazma sebebim ise acaba bu inşaat firmaları ile iletişim kurmamıza ve var olan iletşimlerimizi daha sağlıklı hale getirmemize yardımcı olabilİrmisiniz bu konular ile ilgili sizinle görüşmek ticari anlamda paslaşmak istiyorum.İletişim numarası vermenizi saygı ile rica ediyorum iyi çalışmalar... Tel 507 299 23 63

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Haziran 2010 | 17:03 Beray Fırat 229 Kişi okudu