İNNOVA 3DEN DAİRE ALMAK İSTİYORUM.SİZİN FİKRİNİZ NEDİR
İNNOVA 3DEN DAİRE ALMAK İSTİYORUM.SİZİN FİKRİNİZ NEDİR NASIL BİR PROJE ÖNERİYORMUSNUZ.TEŞEKKÜR EDERİM.
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
İNNOVA 3DEN DAİRE ALMAK İSTİYORUM.SİZİN FİKRİNİZ NEDİR NASIL BİR PROJE ÖNERİYORMUSNUZ.TEŞEKKÜR EDERİM.
Öncelikle Saygılar sunuyorumBen yeni evliyim ve banka kredili ve taksitli bir ev kampanyasına girmek istiyorum.benim sorum anka yapının 1 1 ve 2 1 konutlarını tavsiye edermisiniz fiyat olarak ne durumda sizce?Başka önerebileceğiniz kampanya var mı buna benzer
Merhaba. Ağaoğlu sukenti bu fiyatlardan alırsak prim yapar mı? Pahalı demişsiniz, ama gittik baktık Ataşehirin göbeğinde, migrosun arka tarafı. bu fiyatlar normal geldi bana. Sizce inşaat bitince yuzde kaç değerlenir? Teşekkür ederim.
Selam.Ben 2006 yılında sitede yani koperetif olarak yapılan sitede zemin katında ev aldım ve aldıgımda bana dükan taposu oldugunu soyledirler tapu eşimin adına ve eşimin kimlik fotokopisiyle tapular gece dagıtıldı.biz dükan olarak almış oldugumuz yer ev olarak aldık yani bize satarken eviniz bu tapunuzda bu denilde bizde bu aralar evi satmaya karar verdik ama satarken tapunun kat irtifakı oldugunu tapuda 1/2 oldugunu ve bizim aldıgımız ev ve tapu farklı oldugu için evi almak isteyen şahıs bunu kabul etmedigini haklı olarak.yani dükan asma oldugu için biz zemin kata oturanlar ve ustumuzde oturanlanlar kacak gurunuyor.bu durumda.ben evi alırken dukan taposu olarak aldım ama benim oturdugum alana gore aldım şimdi benim oturdugum alan 180 m2 oldugunu ve benim tapu kadastro ve belediye kayıtlarında 70 m2 gozukuyor ve budurmda sitede yaklaşık olarak 30 evde var yani sitenin zemin ve 1 katında bu durumda bu nasıl kat mülkiyetine cevirilir.toplu halde harek olmasa tek başıma kendi durumumu ortadan kaldırmak için hukuki yoları nedir bunda belediye kaçak yapıya izin verdigi için yani oturum izini yok ama biz orda oturuyoruz.tapu dairesi kişiyi gormeden kişi adına imara uygun olmayan yapıya nasıl tapu verebilirmi.ve bu evi aldıgım kişiden bana bu durmları soylemedigi için ve benim aldıgım yer ve elimdeki tapu farklı yerde oldugu için kanuni ve hukuki hangi yolu takip etmem gerekir...magduriyetimi ortadan kalması için ne yapmalıyım.saygılar iyi çalışmalar
Değerli Tebernüş bey Yatırım veya oturmak için Bizimevler 3 projesi hakkında düşünceniz nedir yardımlarınz için şimdiden teşekkürler
merhaba iyi bayramlar tebernüş bey ağaoğlu ayazma 24 ünde satışa çıkacak yazıyor sitemizde fiyatlar da bellidir artık sanırm bizim beklentilerimiz boşa çıkacak mı var mı bir bayram müjdesiD
merhaba,2 hafta önce özyurtlar ntowers projesinden 1 1 66metrekare bir daire aldım acaba 5 yıl içerisinde bu dairenin prim yapması mümkünmüdür birde projenın olduğu güzergaha metrobüsn gelme ihtimali varmıdır bilgilendirirseniz sevinirm iyigünler
dün sizinle Tulip hakkında fikir alış verişinde bulunmuştuk,bugün olanlar ilginçeger bu ülkede iktidar yanlısı bir kuruluş değilseniz heleki avrupai bir ticaret ve ahlakınız varsa şeytani düşünceler içinde degilseniz şeffaf ve kanuni iseniz altından kuleler dikseniz önünüzü keserler ve bu ülke halkıda işsizlik ve sefaletle boğuşur kimin umurunda yeterki pastadaki pay gereken yerlere gitsin vah zavallı halkım insanları.
Merhaba Tebernüş Bey, Ben bir beyaz eşya bayiinde kurumsal satış bölümünde satış danışmanı olarak çalışmaktayım.( üretici firma destekli olarak, inşaat firmaları konut projelerine yönelik ankastre ürün satışı ) İşim geregi yazılarınızı takip ediyorum araştırmalarımda sizin yazılarınızdan faydalanıyorum hemen her projeyle ilgili doğru, kapsamlı ve sağlıklı bilgiler veriyorsunuz.Öncelikle bütün bunlardan dolayı size çok teşekkür ederim. Size asıl yazma sebebim ise acaba bu inşaat firmaları ile iletişim kurmamıza ve var olan iletşimlerimizi daha sağlıklı hale getirmemize yardımcı olabilİrmisiniz bu konular ile ilgili sizinle görüşmek ticari anlamda paslaşmak istiyorum.İletişim numarası vermenizi saygı ile rica ediyorum iyi çalışmalar... Tel 507 299 23 63
tebernüş bey dumankaya modern projesinin yatırım olarak prim yapma potansiyeli nedir sizce?