tebernüş bey iyi günler efendim bundan 20 gün önce 212my re

Soru

tebernüş bey iyi günler efendim bundan 20 gün önce 212my rezidance ten bir dağire behendik ve kaporamızı . bizden talep edilen 4 bin tl kaporayı yatırdık fakat 17.02.2011 tarihinde ağaoğlundan beni arayıp satışların durduğunu ve kaporamızın tarafımıza iade edileceğini söylediler. biz sözleşme yapmamıştık.böyle bir hakkı varmıdır satıcı firmanın.sözleşme yapmadığımız içinde bir hak talep edebileceğimi zannetmiyorum beni bu konuda aydınlatırsanız memnun olurum . şimdiden teşekkür eder hayırlı günler dilerim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Şubat 2011 | 15:28 cevdet beşkardeş 230 Kişi okudu

Kendi adimla 23.01.2011 tarihinde mail attim. Odeme sikintisi cek

Soru

Kendi adimla 23.01.2011 tarihinde mail attim. Odeme sikintisi cektigim icin yazdigim mailimi siteden kaldirabilir misiniz? Google da ismime yapilan aramalarda gorunuyor. Cok tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Şubat 2011 | 16:43 Ogul Can Erhan 229 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş bey,sitenizin devamlı takip ediyoruz.Verdi

Soru

Merhabalar Tebernüş bey,sitenizin devamlı takip ediyoruz.Verdiğiniz bilgilerden inşaatın gidişatı,yapılan değişiklikler hakkında bilgi sahibi oluyoruz.Teşekkür ederiz.Nish Adalar'dan 2+1 b tipi 5 kat daire aldık.Depo denilen odanın bize 12 metre kare olduğu söylenilmişti,fakat yazılanlarda herkes farklı rakamlar veriyor,kimi 10 diyor kimi odanın yarısı bitişik dairenin olduğunu söylüyor.Açık mutfağın kapalı olacağı,mutfak kapısıda olmayacağı yazılıyor.Bunlardan hangisi doğru? Çalışmalarınız ve Yorumlarınız için teşekkür ederiz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Şubat 2011 | 21:16 Ayten Demir 230 Kişi okudu

Nish Adalar projesinde ya da başka bir projede açık havuz vars

Soru

Nish Adalar projesinde ya da başka bir projede açık havuz varsa herkes aynı anda faydalanabilmelidir. Kadın erkek ayrımı yapılırsa evli eşler de aynı anda giremeyecekler herhalde! Arkadaşlar birarada sıcak havada havuz başında bir gün geçiremeyecekler.. Böyle saçmalıkları kimse aklından bile geçirmemeli. Eğer bu anlayışta bir site olsa idi baştan açıklaması gerekirdi. Saygılar Tebernuş Bey.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Şubat 2011 | 21:40 batu tekiner 230 Kişi okudu

merhabalar bugün eroğlu 2 ye gittik bir oda 59 metrekare 132 bi

Soru

merhabalar bugün eroğlu 2 ye gittik bir oda 59 metrekare 132 bin lira dördüncü kat avrupa konutlarına bakıyor aradan bir yol geçiyor yeri hakkındaki düşüncelerinizi alabilirmiyim şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mart 2011 | 18:01 ülkü kerpiç 230 Kişi okudu

slm kolay gelsin tebernüş bey 1+1 daire almış olsam yeni yap

Soru

slm kolay gelsin tebernüş bey 1+1 daire almış olsam yeni yapılan projelerde yatırım amaçlı prim yapması açısından 2+1mi 3+1 mi yoksa bu tür toplu konut olan yerlerde dükkanmı almayı tavsiye edersiniz daha kazançlı olmk için teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mart 2011 | 19:18 ahmet kurt 230 Kişi okudu

sayın kireççiiyi geceler maltepe minibüs yolu üzerinde depre

Soru

sayın kireççiiyi geceler maltepe minibüs yolu üzerinde deprem sonrası yapılmış 8 katlı binanın 7. katında açık otoparklı(site değil). 135 metrekare kirası 850 tl. fiyat olarak 200 bin tl isteniyor. sizce mantıklı mı? teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Mart 2011 | 23:38 hamdi akın 230 Kişi okudu