Merhabalar Tebernüş bey,sitenizin devamlı takip ediyoruz.Verdi
Merhabalar Tebernüş bey,sitenizin devamlı takip ediyoruz.Verdiğiniz bilgilerden inşaatın gidişatı,yapılan değişiklikler hakkında bilgi sahibi oluyoruz.Teşekkür ederiz.Nish Adalar'dan 2+1 b tipi 5 kat daire aldık.Depo denilen odanın bize 12 metre kare olduğu söylenilmişti,fakat yazılanlarda herkes farklı rakamlar veriyor,kimi 10 diyor kimi odanın yarısı bitişik dairenin olduğunu söylüyor.Açık mutfağın kapalı olacağı,mutfak kapısıda olmayacağı yazılıyor.Bunlardan hangisi doğru? Çalışmalarınız ve Yorumlarınız için teşekkür ederiz.
