400.000 tlye 3+1 bakıyoruz acıkcası ama Mecıkıyekoy-Sıslı

Soru

400.000 tlye 3+1 bakıyoruz acıkcası ama Mecıkıyekoy-Sıslı bolgesını de cok bılmıyorum acıkcası.Nıtelıklı oldugunuz dusundugunuz bırkac sıte onerebılır mısınız?Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Nisan 2011 | 18:23 Kemal Ozturk 229 Kişi okudu

doktrin özet bilgiÖğreti. Savunulan ve öğretilen bir öğret

Soru

doktrin özet bilgiÖğreti. Savunulan ve öğretilen bir öğretim ya da ilke; dini, felsefi ya da siyasi bir sistem veya öğretimdeki inanç ve kav­ramların bütünü; bir konu ile ilgili fikirler toplamı; bir düşünür ya da filozof un düşün­celerinin bütünü.yorumsuz)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Nisan 2011 | 21:30 metin Elibol 230 Kişi okudu

merhaba yazılarınızı sürekli takip ediyorum sizden aldığı

Soru

merhaba yazılarınızı sürekli takip ediyorum sizden aldığım bilgiler çok önemli. Ayazağa avrupa konutları projesi ile ilgili yeni bi gelişme varmı? Size birde şunu sormak istiyorm 260-300 gibi bütçem var ayazağa ağaoğlu ve avrupa konutlarını boşuna beklemiş olmıyım ne dersiniz. Bu miktarlarla o bölgeden şuanda mevcut dairelerden mi yatırım yapsam .Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Nisan 2011 | 18:50 funda kaplan 230 Kişi okudu

Günaydın, Kentsel dönüşüm bölgesi olan Kartaltopselviden 2

Soru

Günaydın, Kentsel dönüşüm bölgesi olan Kartaltopselviden 250 m2 civarı arsa almak mantıklımıdır?Kentserl dönüşümün getirsi iyi olabilir mi?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 08:39 naz hancı 230 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş bey...Ben Oyakkentte oturuyorum...Burayı a

Soru

Merhabalar Tebernüş bey...Ben Oyakkentte oturuyorum...Burayı alırken oyak inşaat 12.000 konut yapıcak deniliyordu...Şimdi ise 2.etap 2.faz tesliminden sonra oyak inşaata devam etmiyecek denildi...Bununla ilgili bir bilginiz varmı merak ediyorum.... Teşekkürler iyi çalışmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2011 | 10:21 zeynep yılmaz 230 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey. öncelikle böyle kaliteli bir site hazı

Soru

merhaba tebernüş bey. öncelikle böyle kaliteli bir site hazırlayıp bize yön verdiğiniz için teşekkür ederim. ben fi side'den daire aldım. son zamanlarda fi life ile ilgili belediyenin probleminden dolayı inşaatın ilerlemediğini duydum. benim sorum fi side'de boyle bir sorunun olup olmadıgı. ve fi yapı taahüt ettiği zamanda ( fi side ) projeleri teslim edebilecekmi. teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mayıs 2011 | 19:45 suat ulaş 230 Kişi okudu