Ev hakkkmız olacak mı?
Değerli vaktiniz ayırıp cevap verirseniz sevinirim. Dededen kalma bi binamiz var yanlız tapuda bina 4 katlı görunuyo ama 5 katlı her katın ayrı ayrı tapusu var. Şimdi kentsel dönüşümde bize yine 5 dairemi verilecek. Yani mirasta bize en üst kat düştü evi vermezlerse evsizmi kalıcaz
