toki personelinin vatandaşa davranışı
Günaydın tebernüş bey. Sabah toki halkalı için halkalıdaki hizmet binasina gittim. Kapıda güvenlik arkadaşlara satış temsilcisiyle görüşrk istediğimi söyledim. Güvenlik arkadaslar bizde bilgiler mevcut dedi. Bn kabul etmedm bu kurumda satiş temsilcisi yokmu dedim. Sonrasinda şok oldum güvenlikler parladi sen bizi kucuk goruyosun tartisma basladi. Sonunda beni satis temsilcisi ile gorusturduler. Aslinda anlatmak istediğim vurgu yapmak istediğim konu satiş temsilcileri icerde yan gelip yatiyor kapida guvenliğe iş yaptirmaya calisiyolar. Bizim insanmz ne zaman bir işi standartlara uygun yapacak. Bu zihniyetteki insanar toki gibi guzide bir kurumda. Saygilar
