mrb,1 sene önçe icra dairesinden resmi tabulu fakat kaçak yap
mrb,1 sene önçe icra dairesinden resmi tabulu fakat kaçak yapılmış olan 4 katlı bir bina satın aldım.Satın alınan binayı 3 ortak satın altık fakat icra dairesinden satın alma işlemide bir kişi bulunması ön görüldüğünden satış işlemleri benim üzerime yapılmış.Sormak istediğim soru şu;Binayı fiilen 3 kişi altık fakat resmi olarak bir kişi almış bu durumda binayı üçe bölebilirmiyim.yada fiili olarak almış olduğum 3.katın satışını yapabilirmiyim.tşk.
