kira
işyerim kirada yıllık 6,000 tl kira geliri var birde ev var onunda yıllık 5,400 tl kira geliri var bende başka bir yerde kirada oturuyorum beyanname verecekmiyim verniyeceksem ne yapmam gerekiyor beyanname gerek yoksa sonradan bir cezası varmıdır
