tv kanalınız varmı

Soru

tebernüş bey bir tv kanalı çalışmalarınız varmı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Eylül 2013 | 10:43 mecit şenyiğit 228 Kişi okudu

izinsiz

Soru

merhaba florya harmanlı cadesindeki 20 senedir oturdugumuz evin yantarafında 2004 yılında imar iznine uymadan yapılan yaklaşık 2 kat fazla olan ve yapımında şimdik fark etiğimiz arsamazı izinsiz girilerek arsamızdan faydanılmış biz bu hakımızı mahkemeye vermek istiyoruz davayı kazanırmıyız

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Eylül 2013 | 10:52 vedat hergüner 228 Kişi okudu

banka borcumdan dolayı haciz işlemi

Soru

merhaba,benim bankaya olan borcumdan dolayı babamdan kalan 2 dönüm , 4 dönüm olmak üzere iki tarla bir köy evi ve iki katlı ev mevcuttur.annem ve iki kardeşim daha var.bunlar hisseli tapu olduğundan banka icra yoluyla satış yapabilir mi? saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Eylül 2013 | 14:43 hüseyin deveci 228 Kişi okudu

galatasaray metın oktay tesıslerının tasınmasının bolgeye etkısı

Soru

Tebernuş bey merhabalar, bir sorum olacak, cevaplarsanız çok sevinirim. galatasaray florya metın oktay tesıslerının tasınmasıyla ılgılı bır soylentı var. klup en nıhayetınde bu bolgeden tasınacak mıdır? bır de klubun yanındakı buyuk bos arazı de klube mı aıt? degılse oranın. akıbetı nedır? tesıslerın tasınması florya'dakı emlak fıyatlarını olumlu yönde etkıler mı? tesekkurler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Eylül 2013 | 01:13 oya karay 227 Kişi okudu

Kiptasin 4bin konutluk satisi emlak konut gibi kurra ilemi?

Soru

Tebernus bey kafama takilan birsey daha : kiptas 4bin konutu 23 ekimde satisa cikaracak ya . Nasil oluyor 4 bini bitene kadar ilk gelen 4 bin kisimi aliyor yoksa tum gelenler arasinda 4bin kisilik kurra mi oluyor. Gerci o bolgede 2,500-2,800 vermek mantik disi ama bakalim milletimiz zengin masallah :) Allah daha cok versin .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ekim 2013 | 16:44 Mehmet salih 227 Kişi okudu

Esenyurt

Soru

Tebernüs Bey iyi haftalar Daha önce pek çok kez Esenyurt ile ilgili yazan biri olarak belediyenin haka kural tanımazlıklada devam ettiğini üzülerek söylemek zorundayım. Biliyorsunuz etap etqp planlar askıya çıkıyor ve çıkmak üzere yani askıdaki etaplar imara açık. Bu durumda da arsa sahipleri imar durum belgesi alıyorlar ki askı sürecinden sonra ruhsat başvurusu yapabilsinler. Kanun gereği bu belgeler 1 yıl geçerlidir ve hiçbir şekilde bu değişmez ancak Esenyurt Belediyesi bu belgeyi isteyenlere şu anda imar durum belgesini verip altına da dip not koyarak söz konusu belgenin sadece verildiği gün geçerli olduğunu, ruhsat için başvuru yapıldığı günkü imar durumunun geçerli olacağını söyluyor. Yani şu anda zaten askı süresi bitmediği için ruhsat vermeyen belediye askı süresinden sonra da plana itiraz oldu o yüzden imarları kapattık ruhsat vermeyeceğiz diyecek gibi duruyor( tabii ki arada ruhsat alan bazı yakınlar olacaktır!) sizde editörlerinize bu konuyu araştırmalarını ve alınan imar durum belgelerini görmelerini isterseniz bana hak vereceksiniz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ekim 2013 | 12:15 Mert duran 227 Kişi okudu

depo

Soru

selam efendim yarı bodrum olan bir ev almak istiyorum tapuda depo olarak geçiyor bina 2006 yapımı içinde ev sahibi oturuyor.50 bin tl istiyor. bina kafkas bina içi ev olarak kullanılmakta. doğal gazı yeni çekilmiş aktif. asgari ücretle çalışmaktayım zar zor bir ev alabilmekteyim.bu daireyi ev olarak kullana bilirmiyim bir zararı varmı içinde oturmamın kanunen sakıncası varmıdır.bilgilerinize rica olur.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ekim 2013 | 19:20 fatih öztürk 228 Kişi okudu

gelir vergisi hesaplaması

Soru

Merhaba; 2012 Şubat ayında girdiğim kooperatiften evimi 2013 temmuz ayında 100.000 Tl'ye aldım, Kasım ayında 140.000 Tl'ye sattım.Ne kadar vergi ödemem gerekiyor. Teşekkürler

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
05 Kasım 2013 | 23:39 Mert TAŞ 228 Kişi okudu

Residens

Soru

Sayin Tebernüs bey, Uygun fiyatlarda yeni projeler hakkinda bize isim verebilirmisiniz? Internette bir sürü cikiyor acikcasi kafa karistirici. Yardimci olursaniz sevinirim. Ilgimi ceken bölgeler Istanbul Anadolu yakasi ve Bahcesehir. Tesekürlerimi sunarim. Saygilar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Kasım 2013 | 11:05 Erdal Demiroglu 228 Kişi okudu

ayvacipark

Soru

iyi gunler Tebernus Bey,gecen gunku soruma cevabiniza istinaden, kurtkoydeki 3+1 daire yerine 1+1 daire almaya karar verdik,hatta kaporamizida verdik.ayvaci yapinin kurtkoydeki projesi olan ayvaciparktan 65 m2 brut kullanim alanli bahce kati(ayrica ekstra 30m2 kadar bahceside var) bir 1+1 alacagiz insallah.200000 tlye anlastik.Bahcesi cok keyifli,onunde sus havuzu bulunmakta.proje ise cok kaliteli,ancak sosyal donatilari biraz eksik gibi.(kapali havuz ve hamam gibi)Aidati kurttkoy ortalamasi altinda 140 tl imis.kira getirisi bos 900-1000 tl arasi esyali ise 1200-1300 tl.Bu arada bu projeden once eksioglu mirayi gezdik,super bir proje ancak bitimine henuz 10 ay var ayrica bahce kati yine ayni m2 deki 1+1 e 270000 tl istediler.Bitince en az 350000 olacagini soyluyorlar.Sizce ayvacipark ile iyi bir yatirim yaptik mi?Iyi calismalar diliyorum...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Aralık 2013 | 13:39 esin alkan 228 Kişi okudu