yuzde 20 indirim
kis mevsiminde kalan borcu nakit ödeme durumunda yuzde 20 indirim kampanyasi olacakmi? olacaksa hangi tarih arasinda olur? yoksa yaz kampanyasi olacakmi?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
kis mevsiminde kalan borcu nakit ödeme durumunda yuzde 20 indirim kampanyasi olacakmi? olacaksa hangi tarih arasinda olur? yoksa yaz kampanyasi olacakmi?
tebernüş bey bir tv kanalı çalışmalarınız varmı
merhaba florya harmanlı cadesindeki 20 senedir oturdugumuz evin yantarafında 2004 yılında imar iznine uymadan yapılan yaklaşık 2 kat fazla olan ve yapımında şimdik fark etiğimiz arsamazı izinsiz girilerek arsamızdan faydanılmış biz bu hakımızı mahkemeye vermek istiyoruz davayı kazanırmıyız
merhaba,benim bankaya olan borcumdan dolayı babamdan kalan 2 dönüm , 4 dönüm olmak üzere iki tarla bir köy evi ve iki katlı ev mevcuttur.annem ve iki kardeşim daha var.bunlar hisseli tapu olduğundan banka icra yoluyla satış yapabilir mi? saygılarımla...
Tebernuş bey merhabalar, bir sorum olacak, cevaplarsanız çok sevinirim. galatasaray florya metın oktay tesıslerının tasınmasıyla ılgılı bır soylentı var. klup en nıhayetınde bu bolgeden tasınacak mıdır? bır de klubun yanındakı buyuk bos arazı de klube mı aıt? degılse oranın. akıbetı nedır? tesıslerın tasınması florya'dakı emlak fıyatlarını olumlu yönde etkıler mı? tesekkurler.
Tebernus bey kafama takilan birsey daha : kiptas 4bin konutu 23 ekimde satisa cikaracak ya . Nasil oluyor 4 bini bitene kadar ilk gelen 4 bin kisimi aliyor yoksa tum gelenler arasinda 4bin kisilik kurra mi oluyor. Gerci o bolgede 2,500-2,800 vermek mantik disi ama bakalim milletimiz zengin masallah :) Allah daha cok versin .
Tebernüs Bey iyi haftalar Daha önce pek çok kez Esenyurt ile ilgili yazan biri olarak belediyenin haka kural tanımazlıklada devam ettiğini üzülerek söylemek zorundayım. Biliyorsunuz etap etqp planlar askıya çıkıyor ve çıkmak üzere yani askıdaki etaplar imara açık. Bu durumda da arsa sahipleri imar durum belgesi alıyorlar ki askı sürecinden sonra ruhsat başvurusu yapabilsinler. Kanun gereği bu belgeler 1 yıl geçerlidir ve hiçbir şekilde bu değişmez ancak Esenyurt Belediyesi bu belgeyi isteyenlere şu anda imar durum belgesini verip altına da dip not koyarak söz konusu belgenin sadece verildiği gün geçerli olduğunu, ruhsat için başvuru yapıldığı günkü imar durumunun geçerli olacağını söyluyor. Yani şu anda zaten askı süresi bitmediği için ruhsat vermeyen belediye askı süresinden sonra da plana itiraz oldu o yüzden imarları kapattık ruhsat vermeyeceğiz diyecek gibi duruyor( tabii ki arada ruhsat alan bazı yakınlar olacaktır!) sizde editörlerinize bu konuyu araştırmalarını ve alınan imar durum belgelerini görmelerini isterseniz bana hak vereceksiniz.
selam efendim yarı bodrum olan bir ev almak istiyorum tapuda depo olarak geçiyor bina 2006 yapımı içinde ev sahibi oturuyor.50 bin tl istiyor. bina kafkas bina içi ev olarak kullanılmakta. doğal gazı yeni çekilmiş aktif. asgari ücretle çalışmaktayım zar zor bir ev alabilmekteyim.bu daireyi ev olarak kullana bilirmiyim bir zararı varmı içinde oturmamın kanunen sakıncası varmıdır.bilgilerinize rica olur.
Merhaba; 2012 Şubat ayında girdiğim kooperatiften evimi 2013 temmuz ayında 100.000 Tl'ye aldım, Kasım ayında 140.000 Tl'ye sattım.Ne kadar vergi ödemem gerekiyor. Teşekkürler
Sayin Tebernüs bey, Uygun fiyatlarda yeni projeler hakkinda bize isim verebilirmisiniz? Internette bir sürü cikiyor acikcasi kafa karistirici. Yardimci olursaniz sevinirim. Ilgimi ceken bölgeler Istanbul Anadolu yakasi ve Bahcesehir. Tesekürlerimi sunarim. Saygilar...