tebernüş bey iyi günler, avrupa konutları ıspartakule\'ye 1

Soru

tebernüş bey iyi günler, avrupa konutları ıspartakule'ye 1 nisan itibariyle zam yapılacağı haberlerini okudum, bir bilginizvarmı teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Nisan 2011 | 16:48 semiha guzel 226 Kişi okudu

ii günler yeni kapıda isyeri mahiyetinde giris bir dükkanım v

Soru

ii günler yeni kapıda isyeri mahiyetinde giris bir dükkanım var bu marmaray projesi ile yeni kapıdaki gayrimenkul değerlerinde ne oranda bir değisiklik olur? yatırım yapmak için yenikapı çevresinde gayrmenkul almak mantıklı mı yoksa var olan gayri menkullleri suanda uygun gözüken fiyatlara satmak mı?Bu konuda tavsiyeniz nelerdir.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Nisan 2011 | 23:37 Mehmet KAPLAN 225 Kişi okudu

yinede çok teşekkür ederim ...

Soru

yinede çok teşekkür ederim ...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Nisan 2011 | 23:47 ALİ ERDOĞAN 225 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba..Topkapı sarayının bahçesindeki turizm

Soru

Tebernüş Bey merhaba..Topkapı sarayının bahçesindeki turizm bakanlıgına devredilecek olan askeri depolar boşaltılacak mı? bir ara sitenizden haberini okumuştum..şimdiden tesekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Nisan 2011 | 17:25 murat çandar 226 Kişi okudu

kayabaşı 3 bölge ne zaman teslim edilecek ulaşımı neyle sa

Soru

kayabaşı 3 bölge ne zaman teslim edilecek ulaşımı neyle sağlanacak herhangi bilgimiz yok bu dairelerin kullanım alanları çok küçük kaç kişi barınacak 1 dairede

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Nisan 2011 | 22:34 Atanur ÖZDEMİR 225 Kişi okudu

İyi akşamlar Tebernüş Bey,size dünde sormuştum . Ağaoğlu

Soru

İyi akşamlar Tebernüş Bey,size dünde sormuştum . Ağaoğlu 'nun 212 My ofis satış ofislerine gittiğimde fiyatın size belirttiğim gibi 236 bin değil ,bu fiata artı %18 kdv uygulandığını öğrendim..buna göre kdv dahil 297bin liraya mal olmakta,,onların öngörüleri kira getirisinin 2.500 civarlarında olacağı..Aralık ayında proje teslim olacak ,ödeme ise mayıs 2012'de başlayacak..Biz on yıl vadeli kredi alarak almayı palanlıyoruz..Sizce uzun vadede kira getirisi olarak iyi bir yatırım olurmu?tşk.ler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Nisan 2011 | 23:43 Burçin ÖZER 225 Kişi okudu

6 dönum arazimiz üzerinde 6 blok (toplam 70 bağımsız bölüm

Soru

6 dönum arazimiz üzerinde 6 blok (toplam 70 bağımsız bölüm) var. Sitemizde 10 kat deniz manzaralı. Kat karşılığı olarak bir müteahhit firmaya vermek istiyoruz.14 katlı 4 blok yapılırsa 5.kattan sonrası deniz manzaralı olacağından yaklaşık 40 daire deniz manzaralı olacak.Deniz manzaralı dairelerin müteahhit firma ile adil paylaşımı nasıl olmalı.Dairelerin şerefiye tutarı hesaplanırken bizim dairelerimiz mi yoksa müteahhit firmanın daireleri mi esas alınarak hesaplama yapılmalı. Şerefiye bedelini hangi taraf hangi tarafa ödeyecek. Yardımlarınız için teşekkür ederim.Saygılarımla,Murat Değirmenci

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Nisan 2011 | 23:33 Murat Değirmenci 226 Kişi okudu

cevabınız için tskler,studyo m2 ,53m2 en küçüğü.yatırım

Soru

cevabınız için tskler,studyo m2 ,53m2 en küçüğü.yatırım için aynı lokasyonda daha ucuza içi kiracılı studyo mu almak,yoksa meridian 2012 de teslimat yapılacak yerden almak mı yatırım için daha uygun?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Nisan 2011 | 23:36 nilgün ceylan 226 Kişi okudu