Denedim. Telefonlar ve emaileri artik olmuyor. Yardiminiz icin te
Denedim. Telefonlar ve emaileri artik olmuyor. Yardiminiz icin tesekurler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Denedim. Telefonlar ve emaileri artik olmuyor. Yardiminiz icin tesekurler
tebernüş bey iyi günler, avrupa konutları ıspartakule'ye 1 nisan itibariyle zam yapılacağı haberlerini okudum, bir bilginizvarmı teşekkürler,
sn. kireçci, arnavutköydeki arsalarda bi hile hurda olma durumu nedir. fiyatlar cok uygun değilmi. yardımınız için şimdiden teşekkürler...
ii günler yeni kapıda isyeri mahiyetinde giris bir dükkanım var bu marmaray projesi ile yeni kapıdaki gayrimenkul değerlerinde ne oranda bir değisiklik olur? yatırım yapmak için yenikapı çevresinde gayrmenkul almak mantıklı mı yoksa var olan gayri menkullleri suanda uygun gözüken fiyatlara satmak mı?Bu konuda tavsiyeniz nelerdir.
yinede çok teşekkür ederim ...
Tebernüş Bey merhaba..Topkapı sarayının bahçesindeki turizm bakanlıgına devredilecek olan askeri depolar boşaltılacak mı? bir ara sitenizden haberini okumuştum..şimdiden tesekkürler..
kayabaşı 3 bölge ne zaman teslim edilecek ulaşımı neyle sağlanacak herhangi bilgimiz yok bu dairelerin kullanım alanları çok küçük kaç kişi barınacak 1 dairede
İyi akşamlar Tebernüş Bey,size dünde sormuştum . Ağaoğlu 'nun 212 My ofis satış ofislerine gittiğimde fiyatın size belirttiğim gibi 236 bin değil ,bu fiata artı %18 kdv uygulandığını öğrendim..buna göre kdv dahil 297bin liraya mal olmakta,,onların öngörüleri kira getirisinin 2.500 civarlarında olacağı..Aralık ayında proje teslim olacak ,ödeme ise mayıs 2012'de başlayacak..Biz on yıl vadeli kredi alarak almayı palanlıyoruz..Sizce uzun vadede kira getirisi olarak iyi bir yatırım olurmu?tşk.ler
6 dönum arazimiz üzerinde 6 blok (toplam 70 bağımsız bölüm) var. Sitemizde 10 kat deniz manzaralı. Kat karşılığı olarak bir müteahhit firmaya vermek istiyoruz.14 katlı 4 blok yapılırsa 5.kattan sonrası deniz manzaralı olacağından yaklaşık 40 daire deniz manzaralı olacak.Deniz manzaralı dairelerin müteahhit firma ile adil paylaşımı nasıl olmalı.Dairelerin şerefiye tutarı hesaplanırken bizim dairelerimiz mi yoksa müteahhit firmanın daireleri mi esas alınarak hesaplama yapılmalı. Şerefiye bedelini hangi taraf hangi tarafa ödeyecek. Yardımlarınız için teşekkür ederim.Saygılarımla,Murat Değirmenci
cevabınız için tskler,studyo m2 ,53m2 en küçüğü.yatırım için aynı lokasyonda daha ucuza içi kiracılı studyo mu almak,yoksa meridian 2012 de teslimat yapılacak yerden almak mı yatırım için daha uygun?