tebernüş bey,toki atakent konutlarına bakın ama inşaat kalit

Soru

tebernüş bey,toki atakent konutlarına bakın ama inşaat kalitesi iyi değil diyorsunuz.tamam kiradan kurtulmak istediğim için böyle diyorsunuz ama ben yıllardır alnımın teriyle kazandım.bana çürük projeler değil,hem gelecek açısından hem yatırım açısından bana aynı zamanda prim yapabilecek ev arıyorum.bu işlerin siz uzmanısınız.benim aklım zaten sizin söylemiş olduğunuz yerleri eriyor.bana öyle projeler söyleyin ki,hem ev alıyım,hemde aldıktan sonra evim prim yapsın.90.000'e alırım belki şimdi,1 yıl sonra 120'ye satarım.hem ticaret,hem alışveriş.biraz geniş düşünelim tebernüş bey.eğer ciddi anlamda yardımcı olacaksanız lütfen kendinizi benim yerime koyun.siz hiç aldığınız bir taşınmazdan zarar etmek istermisiniz.alacağım konutun fiyatı 100.000'de oolur 120.000'de siz yeter ki bana doğru bilgi verin.sağlam kafa,sağlam bina.sağlam yer,sağlam para yolda bulmadım ki ben paramı.bana belkide kızdınız ama gerçeklerden ve doğrulardan yana olalım hep.sorum şu sizde bu para olsaydı siz nereden daire alırdınız?çürük sağlam olmayan yere yatırım yaparmıydınız, veya aldığınız dairede otururmuydunuz?şu bir gerçek ki istanbul'un binaları nın çoğu çürük zaten.ben sağlam yer,sağlam bina ve ulaşımı kolay yer istiyorum.ben bir vatandaşım emlak konularında bilgim var ama sizin gibi uzman değilim.bana yardımcı olursanız çok sevinirim.teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Haziran 2009 | 22:46 aynur yaman 221 Kişi okudu

merhaba. size bir kac gün önce yazmisdim.tavsiyelerinizi uyup s

Soru

merhaba. size bir kac gün önce yazmisdim.tavsiyelerinizi uyup silivriden arsa alan ve kazanan. size sormak istedigim (cok merak ettim), acaba sizde arsa yatirimi yaptinizmi, yaptiysaniz hangi bölgeye. saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Haziran 2009 | 21:58 canay. aydogan 221 Kişi okudu

bende gayri menkül işile uğraşıyorum ciddi yatırım yapmak

Soru

bende gayri menkül işile uğraşıyorum ciddi yatırım yapmak isteyenlere suna bıleceğım avm arazı katkarşılığı satın alma birebir mal sahhibile sozleşmelerım var sızın yatırımcılarınız varsa yardımcı olursanız memnun olurum iyi çalişmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ağustos 2009 | 18:40 şerafettin şahin 221 Kişi okudu

ben ykb ve akbanktan ayrı ayrı yaklaşık 1 yıl önce konut kr

Soru

ben ykb ve akbanktan ayrı ayrı yaklaşık 1 yıl önce konut kredisi kullandım 1.51 faiz oranıyla şimdi kredi ödemelerimin düşürülmesini istiyorum akbank 1veya1.5 milyar masraftan bahsediyor ykb 3veya3.5milyar masraftan bahsediyor benim itiraz hakkım yokmu ne yapmam lazım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Eylül 2009 | 15:44 fatih kibar 221 Kişi okudu

Tebernus bey,gencer sener bey bir arkadasım ev almıs 90 bine 4

Soru

Tebernus bey,gencer sener bey bir arkadasım ev almıs 90 bine 4 gun sonra 120 bin olmus yazmıs.Gencer beyden rica etsem bu proje bitip teslim oldugunda bu foruma o evın kaca satıldıgını yazarmı?Zira ben satıs ofisinin 120 binden satıp evler teslim oldugunda 2.elde 100 bine satılamayan cok ev gordumde.Gercekten merak ediyorum bu sirket 2.eli boyle bir fiyatta tutabilecek mi?tsk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ağustos 2010 | 15:15 mert basaran 221 Kişi okudu

Merhaba cevap için Tesekkur ederim..evin net m2 sinin 150 olduğ

Soru

Merhaba cevap için Tesekkur ederim..evin net m2 sinin 150 olduğunu söyledi yetkili Satis danışmanı ..( Merter park evlerinde,3 1 net 150 m2, 480 bin tl..) m2 sinı 2.800 den sattıklarını söylüyorlar ,lokasyon doğru dediniz, hangi anlamda? yasamak için mi? Yatırım için mı? .. bilinçli bir tüketici olmak adına cevaplarınız bizi aydınlatıyor ..teşekkürler ..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Kasım 2009 | 23:19 Derya Şanlı 222 Kişi okudu