bende gayri menkül işile uğraşıyorum ciddi yatırım yapmak

Soru

bende gayri menkül işile uğraşıyorum ciddi yatırım yapmak isteyenlere suna bıleceğım avm arazı katkarşılığı satın alma birebir mal sahhibile sozleşmelerım var sızın yatırımcılarınız varsa yardımcı olursanız memnun olurum iyi çalişmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ağustos 2009 | 18:40 şerafettin şahin 221 Kişi okudu

ben ykb ve akbanktan ayrı ayrı yaklaşık 1 yıl önce konut kr

Soru

ben ykb ve akbanktan ayrı ayrı yaklaşık 1 yıl önce konut kredisi kullandım 1.51 faiz oranıyla şimdi kredi ödemelerimin düşürülmesini istiyorum akbank 1veya1.5 milyar masraftan bahsediyor ykb 3veya3.5milyar masraftan bahsediyor benim itiraz hakkım yokmu ne yapmam lazım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Eylül 2009 | 15:44 fatih kibar 221 Kişi okudu

Tebernus bey,gencer sener bey bir arkadasım ev almıs 90 bine 4

Soru

Tebernus bey,gencer sener bey bir arkadasım ev almıs 90 bine 4 gun sonra 120 bin olmus yazmıs.Gencer beyden rica etsem bu proje bitip teslim oldugunda bu foruma o evın kaca satıldıgını yazarmı?Zira ben satıs ofisinin 120 binden satıp evler teslim oldugunda 2.elde 100 bine satılamayan cok ev gordumde.Gercekten merak ediyorum bu sirket 2.eli boyle bir fiyatta tutabilecek mi?tsk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ağustos 2010 | 15:15 mert basaran 221 Kişi okudu

Merhaba cevap için Tesekkur ederim..evin net m2 sinin 150 olduğ

Soru

Merhaba cevap için Tesekkur ederim..evin net m2 sinin 150 olduğunu söyledi yetkili Satis danışmanı ..( Merter park evlerinde,3 1 net 150 m2, 480 bin tl..) m2 sinı 2.800 den sattıklarını söylüyorlar ,lokasyon doğru dediniz, hangi anlamda? yasamak için mi? Yatırım için mı? .. bilinçli bir tüketici olmak adına cevaplarınız bizi aydınlatıyor ..teşekkürler ..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Kasım 2009 | 23:19 Derya Şanlı 222 Kişi okudu

Sayın kireçci;koza bahçeşehir en ön blokta önü full açık

Soru

Sayın kireçci;koza bahçeşehir en ön blokta önü full açık olan 178 m2 lik dairem var yaklaşık 400.000 tl ye mal oldu.şu an için satmakmı karlı olur yoksa beklemekmi?şimdiden ilginize teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Kasım 2009 | 11:01 cenk sosyal 221 Kişi okudu

sn kireççi;çerkezköy kapaklı dan m2 si 120 tl den @ 3 kata i

Soru

sn kireççi;çerkezköy kapaklı dan m2 si 120 tl den @ 3 kata imarlı ifrazlı 264 m2 arsa aldım içim pek rahat değil.siz ne dersiniz.tavsiye ve cevabınız için çok teşekkurler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Kasım 2009 | 13:34 selami özkan 221 Kişi okudu

500000TL nakit ile nasıl yatırım yapalım? Varyap'tan 2 tane 1

Soru

500000TL nakit ile nasıl yatırım yapalım? Varyap'tan 2 tane 1 1 mi alsak yoksa zaten yapılı hazır Uphill veya My World'den 1 1 alıp kiraya mı versek? Başka nasıl alternatifler olabilir?Zira bir sürü boş ev kiracı bekliyor gibi.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Aralık 2009 | 12:39 Ömür ÖZtaş 221 Kişi okudu