İyi günler. Fiyaka esenşehir m2 fiyat açısından uygun ancak
İyi günler. Fiyaka esenşehir m2 fiyat açısından uygun ancak 30.000 peşin parası ve 1500 lira maaşı olan birine önerir misiniz?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
İyi günler. Fiyaka esenşehir m2 fiyat açısından uygun ancak 30.000 peşin parası ve 1500 lira maaşı olan birine önerir misiniz?
bende gayri menkül işile uğraşıyorum ciddi yatırım yapmak isteyenlere suna bıleceğım avm arazı katkarşılığı satın alma birebir mal sahhibile sozleşmelerım var sızın yatırımcılarınız varsa yardımcı olursanız memnun olurum iyi çalişmalar...
ben ykb ve akbanktan ayrı ayrı yaklaşık 1 yıl önce konut kredisi kullandım 1.51 faiz oranıyla şimdi kredi ödemelerimin düşürülmesini istiyorum akbank 1veya1.5 milyar masraftan bahsediyor ykb 3veya3.5milyar masraftan bahsediyor benim itiraz hakkım yokmu ne yapmam lazım
Tebernus bey,gencer sener bey bir arkadasım ev almıs 90 bine 4 gun sonra 120 bin olmus yazmıs.Gencer beyden rica etsem bu proje bitip teslim oldugunda bu foruma o evın kaca satıldıgını yazarmı?Zira ben satıs ofisinin 120 binden satıp evler teslim oldugunda 2.elde 100 bine satılamayan cok ev gordumde.Gercekten merak ediyorum bu sirket 2.eli boyle bir fiyatta tutabilecek mi?tsk
Fi-Yapı Bahçeşehir,teslimde yani 30 ay sonra metrekare fiyat beklentiniz nedir acaba?
Merhaba cevap için Tesekkur ederim..evin net m2 sinin 150 olduğunu söyledi yetkili Satis danışmanı ..( Merter park evlerinde,3 1 net 150 m2, 480 bin tl..) m2 sinı 2.800 den sattıklarını söylüyorlar ,lokasyon doğru dediniz, hangi anlamda? yasamak için mi? Yatırım için mı? .. bilinçli bir tüketici olmak adına cevaplarınız bizi aydınlatıyor ..teşekkürler ..
Sayın kireçci;koza bahçeşehir en ön blokta önü full açık olan 178 m2 lik dairem var yaklaşık 400.000 tl ye mal oldu.şu an için satmakmı karlı olur yoksa beklemekmi?şimdiden ilginize teşekkürler...
sn kireççi;çerkezköy kapaklı dan m2 si 120 tl den @ 3 kata imarlı ifrazlı 264 m2 arsa aldım içim pek rahat değil.siz ne dersiniz.tavsiye ve cevabınız için çok teşekkurler.
500000TL nakit ile nasıl yatırım yapalım? Varyap'tan 2 tane 1 1 mi alsak yoksa zaten yapılı hazır Uphill veya My World'den 1 1 alıp kiraya mı versek? Başka nasıl alternatifler olabilir?Zira bir sürü boş ev kiracı bekliyor gibi.
Merhaba Tebernüs bey,Silivri Kadiköy de arazi yatirimi icin görüslerinizi paylasirmisiniz? Tesekkürler.