Tebernüş abi tekrar merhaba.. Ağaoğlu ve Avrupa Konutları ko

Soru

Tebernüş abi tekrar merhaba.. Ağaoğlu ve Avrupa Konutları konusunda karşılaştırma yapılamaz demişsin malesef ben sana katılmıyorum.. çünkü inşaat seviyeleri farklı olsa bile teslim tarihleri aynı ve şu anki metrekare fiyatları denk.. ağaoğlu satışa 6 ay önce başladı ve 6 bina yaptığı için süre egalize oluyor.. bu arada kararımı verdim ve Ağaoğlu markasını seçtim.. avrupa konutlarının topraktan satış fiyatlarını da hiç cazip bulmuyorum.. atakent 1 i metrekaresi 1250 den satmışlar 2 projeyle bu kadar şımarırsan 400 konutun yarısı boş kalır.. Teşekkürler abi her ne kadar senin seçimini alamasak da ) Başka soracak sorularım olunca ilk adresim sensin Tebernüş Abi..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Temmuz 2010 | 21:56 Burak Yılmaz 221 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,3 katlı, 6 daireli 4 dükkan 1 bordumu o

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,3 katlı, 6 daireli 4 dükkan 1 bordumu olan bir apartman. Hisseli tapular mevcut. Bildiğim kadarıyla henüz yapılmayan 2 kat (4 daire) hissede oran olarak varmış. Hisse sahiplerinden biri (baba) daire satıyor. Satılmasını istemiyoruz(çocuklar olarak). Satışa engel olabilir miyiz? Tapuya bir şerh koydurabilir miyiz? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Temmuz 2010 | 16:09 Nedret Yıldırım 222 Kişi okudu

fiyaka esenşehir projesinden ev almayı düşünüyorum 109 bin

Soru

fiyaka esenşehir projesinden ev almayı düşünüyorum 109 bin tl fiyat verildi proje kasım ayında teslim ediliyor.bize peşin alacagımız içinsözleşme imzalatmadılar ama illaki istersek 700-800 tl civarı pul masrafı gerekiyormuş bu bana biraz tuhaf geldi.ayrıca bu proje hakkında bir bilginiz varmı,bitince prim yapma durumu nedir,bilgilendirirseniz çok sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Temmuz 2010 | 11:59 ahmet turgut 222 Kişi okudu

Merhaba,Avrupa Konutları Ispartakuleden ev alamamak insanlara

Soru

Merhaba,Avrupa Konutları Ispartakuleden ev alamamak insanlara ne kadar dokunmuş. Yok şu fiyat olmalı, yok bu fiyat olmalı. İstanbul daki hemen hemen tüm konut projelerini yıllardır takip eden biri olarak şunu söylemek istiyorum. Avrupa Konutları Ispartakule nin ilk çıkış fiyatları yani 1800-1950 tl aralığı gayet normal bir fiyat aralığı idi. Zaten ön cepheye bakan dairelerin hepsi çok kısa bir sürede satıldı. Bir okuyucu yüzde 25 pahalı demiş ona söyle cevap verebilirim Eğer sizin söylediğine inanacak olursak ilk satış fiyatının 1350- 1462 aralığında olması gerekirdi ki o fiyata o anda fideltus evlerinde bile daire yoktu. Yani yapılan yorumların çoğu taraflı ve nesnel değerlendirmeden uzak. Bu yorumları yapanlar herhalde Avrupa Konutlarının olmayacak bir fiyattan satışa çıkmasını umut ediyorlardı o da doğal olarak olmayınca şimdi hiç bir mantıklı kritere dayanmadan akıllarına ne gelirse söylüyorlar projeyi kötülemek için. Avrupa Konutları Ispartakule bence çok iyi bir proje detaylar çok iyi düşünülmüş. İyi Çalışmalar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Temmuz 2010 | 16:07 haci gürsel 222 Kişi okudu

mrb.bende tokiden evsahibi olmak istiyorum 5 bin tl peşinat veri

Soru

mrb.bende tokiden evsahibi olmak istiyorum 5 bin tl peşinat verip içinde oturarak kira öder gibi evsahibi olmak istiyorum yardımcı olursanız memnun olurum TEŞEKKÜRLER

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Temmuz 2010 | 20:30 hatice erkara 222 Kişi okudu

ii akşamlar sayın kireççi... bugün ıspartakule bölgesindey

Soru

ii akşamlar sayın kireççi... bugün ıspartakule bölgesindeydim avrupakonutları - ağaolu kıyasları çok gündemde bu aralar.. avrupakonutları baya bi ilerletmiş binanın kabasını.. ağaoğlu ise zaten bitirmişti .. iki projede bütün heybetiyle devam ediyor ve buralardan konut alan yatırımcıların şimdi ne kadar doğru bir karar verdiklerini bir kez daha anlıyorum.. bölge bence süper yatırım yapıcak arkadaşarın bölgeyi ziyaret etmelerini şiddetle tavsiye ediyorum..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Temmuz 2010 | 19:50 yavuz şahin 221 Kişi okudu

ıspartakule konusunda katılıyorum, ağaoğlundan aldığımız

Soru

ıspartakule konusunda katılıyorum, ağaoğlundan aldığımız ev henüz kabası bitmesine rağmen yüzde 35 prim yaptı 6 ayda, bu devirde süper bir rakam, avr konutlari baştan biraz pahalı sattığı için bu yuzdeye sahip prim yapması zor, zaten ağaoğlu ile aynı metrekare fiyatındalar şu an, ama bölge 5 seneye kalmaz çok değerli olacak, keşke bizim evler serisi yerine ağaoğlu ve avrupa serisi gelse, özellikle ağaoğlu fiyatlarından yeni bir proje daha olsa da herkes kaliteyi ucuza alabilse

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Temmuz 2010 | 21:56 Sırma Özgürel 221 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey.Fi yapinin fi-life projesinden 1 1 ev almi

Soru

Merhaba Tebernüş bey.Fi yapinin fi-life projesinden 1 1 ev almis bulunmaktayim.Insaatin ne zaman baslayacagina dair bilginiz var mi acaba? Son anda studyo dairelerin oldugu kule icin imar izni alirken fazla metre kare alinmis yanilmiyorsam orasi da 2 1'e donmus acaba diger bloklar icinde bu tur bir uygulama olabilir mi? Kolay gelsin,iyi calismalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Temmuz 2010 | 19:11 Ahmet Mes 222 Kişi okudu

Çok özür diliyorum kusura bakmayın Tebernüş Bey... Az önce

Soru

Çok özür diliyorum kusura bakmayın Tebernüş Bey... Az önceki mesajımda toplam fiyatı yazmayı unutmuşum... 750 tl 36 aylık taksitler 3 adet 4500 tl ara ödeme ve en son teslimde ise 29500 tl ödenecek yani toplamda 70000 tl olacak...İyi çalışmalar dilerim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ağustos 2010 | 17:42 ibrahim çalık 221 Kişi okudu