Merhaba,Avrupa Konutları Ispartakuleden ev alamamak insanlara

Soru

Merhaba,Avrupa Konutları Ispartakuleden ev alamamak insanlara ne kadar dokunmuş. Yok şu fiyat olmalı, yok bu fiyat olmalı. İstanbul daki hemen hemen tüm konut projelerini yıllardır takip eden biri olarak şunu söylemek istiyorum. Avrupa Konutları Ispartakule nin ilk çıkış fiyatları yani 1800-1950 tl aralığı gayet normal bir fiyat aralığı idi. Zaten ön cepheye bakan dairelerin hepsi çok kısa bir sürede satıldı. Bir okuyucu yüzde 25 pahalı demiş ona söyle cevap verebilirim Eğer sizin söylediğine inanacak olursak ilk satış fiyatının 1350- 1462 aralığında olması gerekirdi ki o fiyata o anda fideltus evlerinde bile daire yoktu. Yani yapılan yorumların çoğu taraflı ve nesnel değerlendirmeden uzak. Bu yorumları yapanlar herhalde Avrupa Konutlarının olmayacak bir fiyattan satışa çıkmasını umut ediyorlardı o da doğal olarak olmayınca şimdi hiç bir mantıklı kritere dayanmadan akıllarına ne gelirse söylüyorlar projeyi kötülemek için. Avrupa Konutları Ispartakule bence çok iyi bir proje detaylar çok iyi düşünülmüş. İyi Çalışmalar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Temmuz 2010 | 16:07 haci gürsel 222 Kişi okudu

mrb.bende tokiden evsahibi olmak istiyorum 5 bin tl peşinat veri

Soru

mrb.bende tokiden evsahibi olmak istiyorum 5 bin tl peşinat verip içinde oturarak kira öder gibi evsahibi olmak istiyorum yardımcı olursanız memnun olurum TEŞEKKÜRLER

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Temmuz 2010 | 20:30 hatice erkara 222 Kişi okudu

ii akşamlar sayın kireççi... bugün ıspartakule bölgesindey

Soru

ii akşamlar sayın kireççi... bugün ıspartakule bölgesindeydim avrupakonutları - ağaolu kıyasları çok gündemde bu aralar.. avrupakonutları baya bi ilerletmiş binanın kabasını.. ağaoğlu ise zaten bitirmişti .. iki projede bütün heybetiyle devam ediyor ve buralardan konut alan yatırımcıların şimdi ne kadar doğru bir karar verdiklerini bir kez daha anlıyorum.. bölge bence süper yatırım yapıcak arkadaşarın bölgeyi ziyaret etmelerini şiddetle tavsiye ediyorum..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Temmuz 2010 | 19:50 yavuz şahin 221 Kişi okudu

ıspartakule konusunda katılıyorum, ağaoğlundan aldığımız

Soru

ıspartakule konusunda katılıyorum, ağaoğlundan aldığımız ev henüz kabası bitmesine rağmen yüzde 35 prim yaptı 6 ayda, bu devirde süper bir rakam, avr konutlari baştan biraz pahalı sattığı için bu yuzdeye sahip prim yapması zor, zaten ağaoğlu ile aynı metrekare fiyatındalar şu an, ama bölge 5 seneye kalmaz çok değerli olacak, keşke bizim evler serisi yerine ağaoğlu ve avrupa serisi gelse, özellikle ağaoğlu fiyatlarından yeni bir proje daha olsa da herkes kaliteyi ucuza alabilse

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Temmuz 2010 | 21:56 Sırma Özgürel 221 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey.Fi yapinin fi-life projesinden 1 1 ev almi

Soru

Merhaba Tebernüş bey.Fi yapinin fi-life projesinden 1 1 ev almis bulunmaktayim.Insaatin ne zaman baslayacagina dair bilginiz var mi acaba? Son anda studyo dairelerin oldugu kule icin imar izni alirken fazla metre kare alinmis yanilmiyorsam orasi da 2 1'e donmus acaba diger bloklar icinde bu tur bir uygulama olabilir mi? Kolay gelsin,iyi calismalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Temmuz 2010 | 19:11 Ahmet Mes 222 Kişi okudu

Çok özür diliyorum kusura bakmayın Tebernüş Bey... Az önce

Soru

Çok özür diliyorum kusura bakmayın Tebernüş Bey... Az önceki mesajımda toplam fiyatı yazmayı unutmuşum... 750 tl 36 aylık taksitler 3 adet 4500 tl ara ödeme ve en son teslimde ise 29500 tl ödenecek yani toplamda 70000 tl olacak...İyi çalışmalar dilerim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ağustos 2010 | 17:42 ibrahim çalık 221 Kişi okudu

Merak ediyorum acaba özellikle boğazda kaçak binaları neden y

Soru

Merak ediyorum acaba özellikle boğazda kaçak binaları neden yıkmıyorlar.Devletin görevi değilmi bu, engelleyen nedir?Devlet yetkilileri korkuyomu, bu konuda referandum yapsınlar, vergi kaçakçılarına, diğer yolsuzluklara karşı ağır cezalar getirecek yasalar çıkarmak için referandum yapsınlar. İnsan bunlardan gerçekten tiksiniyor. haram olsun.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ağustos 2010 | 12:16 Hüseyin mutlu 222 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba. Fikret İnan haberinden ben de aklıma ta

Soru

Tebernüş Bey Merhaba. Fikret İnan haberinden ben de aklıma takılan birşeyi sormak istiyorum. Aquacity 2010'dan Haziran 2009 tarihinde bir ev aldım. Evin teslim tarihi Mayıs 2011 idi. Sizin de bildiğiniz gibi Aquacity 2010 1. Etap daireleri 8 ay kadar geç teslim ediyorlar. Buna sebep olarakta Sancaktepe belediyesinin belirli bir süre imar izinlerini durdurmasını gösteriyorlar. Bu sebep doğrumudur? Doğruysa da sözleşmedeki mücbir sebepler içine girer mi? Bu durumda ben ve benim gibi dairesini geç teslim alacaklar neler yapabilirler? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ağustos 2010 | 18:30 Serhan Öngür 222 Kişi okudu