Merhaba Tebernüş bey.Fi yapinin fi-life projesinden 1 1 ev almi

Soru

Merhaba Tebernüş bey.Fi yapinin fi-life projesinden 1 1 ev almis bulunmaktayim.Insaatin ne zaman baslayacagina dair bilginiz var mi acaba? Son anda studyo dairelerin oldugu kule icin imar izni alirken fazla metre kare alinmis yanilmiyorsam orasi da 2 1'e donmus acaba diger bloklar icinde bu tur bir uygulama olabilir mi? Kolay gelsin,iyi calismalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Temmuz 2010 | 19:11 Ahmet Mes 222 Kişi okudu

Çok özür diliyorum kusura bakmayın Tebernüş Bey... Az önce

Soru

Çok özür diliyorum kusura bakmayın Tebernüş Bey... Az önceki mesajımda toplam fiyatı yazmayı unutmuşum... 750 tl 36 aylık taksitler 3 adet 4500 tl ara ödeme ve en son teslimde ise 29500 tl ödenecek yani toplamda 70000 tl olacak...İyi çalışmalar dilerim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ağustos 2010 | 17:42 ibrahim çalık 221 Kişi okudu

Merak ediyorum acaba özellikle boğazda kaçak binaları neden y

Soru

Merak ediyorum acaba özellikle boğazda kaçak binaları neden yıkmıyorlar.Devletin görevi değilmi bu, engelleyen nedir?Devlet yetkilileri korkuyomu, bu konuda referandum yapsınlar, vergi kaçakçılarına, diğer yolsuzluklara karşı ağır cezalar getirecek yasalar çıkarmak için referandum yapsınlar. İnsan bunlardan gerçekten tiksiniyor. haram olsun.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ağustos 2010 | 12:16 Hüseyin mutlu 222 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba. Fikret İnan haberinden ben de aklıma ta

Soru

Tebernüş Bey Merhaba. Fikret İnan haberinden ben de aklıma takılan birşeyi sormak istiyorum. Aquacity 2010'dan Haziran 2009 tarihinde bir ev aldım. Evin teslim tarihi Mayıs 2011 idi. Sizin de bildiğiniz gibi Aquacity 2010 1. Etap daireleri 8 ay kadar geç teslim ediyorlar. Buna sebep olarakta Sancaktepe belediyesinin belirli bir süre imar izinlerini durdurmasını gösteriyorlar. Bu sebep doğrumudur? Doğruysa da sözleşmedeki mücbir sebepler içine girer mi? Bu durumda ben ve benim gibi dairesini geç teslim alacaklar neler yapabilirler? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ağustos 2010 | 18:30 Serhan Öngür 222 Kişi okudu

Beyefendi merhaba, fiside tan daire aldık. Bi konu için merkez

Soru

Beyefendi merhaba, fiside tan daire aldık. Bi konu için merkez binalarını aradığımda aramışken bana bir kampanyadan bahsettiler. Buna göre 9 ay önce peşin fiyatı 69 bin tl olan dairenin, ödenen peşinat ve senetleri düşünce geriye kalan miktarı ödememiz durumunda borcumuzun kalmayacağı söylendi. Bu nasıl bir davranıştır? 9 ay önce aynı evi topraktan peşin fiyatına alan insana haksızlık değil midir? Benim için iyi bir olay gibi görünse de aynı kampanyayı daha sonra yeniden çıkarmayacaklarını kim bilebilir? Bu kurumun ciddiyetsizliğini göstermez mi? paraya sıkışmış olabilirler ama bunu kimsenin aklında soru işareti kalmayacak şekilde, profesyonelce düşünmeleri gerekirdi, ayrıca aramasam haberim bile olmayacaktı, lütfen fikirlerinizi yazınız, teşekkür ederim..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ağustos 2010 | 04:33 Mert Kayacı 222 Kişi okudu

Merhaba aktel resıdance gürpınar daire satın aldım emlak ofi

Soru

Merhaba aktel resıdance gürpınar daire satın aldım emlak ofisi tarafından aktel ınsaat evin nezaman teslim edileceği veya sorularımla ilgili hiç numaradan ulaşamıyorum bu yıl sonuna kadar bıtırılecek bılgısı verıldı ama sizin konuyla ilgili daha detaylı bilginiz varmı yardımcı olursanız sevınırım teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ağustos 2010 | 14:50 SEFER GÜNDÜ 221 Kişi okudu

merhaba bizim yeni başlayacak bir inşaattan ev almak gibi bir k

Soru

merhaba bizim yeni başlayacak bir inşaattan ev almak gibi bir kararımız var fakat mütahit sadece bir sözleşme yaparak 40.000,00 TL para istiyor aramızda yapılacak bu sözleşmenin geçerliliği nedir kanuni bir koruması varmıdır yada başka ne istemeliyiz şimdiden çok teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Eylül 2010 | 08:48 GÖKSEL AKDURAN 222 Kişi okudu