Merhaba Tebernüş Bey.Geçen yıl Garden City 2. etaptan daire a
Merhaba Tebernüş Bey.Geçen yıl Garden City 2. etaptan daire aldım.Temmuzda teslim edilmedi.Şu an ben şehir dışında olduğum için net öğrenemiyorum; ancak telefondaki görevli bana bina girişlerinin "dükkandan" verilmek suretiyle teslime başlandığını söyledi.Açıkçası şirketin kurumsal itibarına pek yakışmadı bu.Son gelişmelerden sizlerin bir haberi var mı acaba?Teşekkür ederim.
