Merhaba Tebernüş Bey.Geçen yıl Garden City 2. etaptan daire a

Soru

Merhaba Tebernüş Bey.Geçen yıl Garden City 2. etaptan daire aldım.Temmuzda teslim edilmedi.Şu an ben şehir dışında olduğum için net öğrenemiyorum; ancak telefondaki görevli bana bina girişlerinin "dükkandan" verilmek suretiyle teslime başlandığını söyledi.Açıkçası şirketin kurumsal itibarına pek yakışmadı bu.Son gelişmelerden sizlerin bir haberi var mı acaba?Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Eylül 2010 | 02:46 Efdal Yanardöner 221 Kişi okudu

Teveccühünüz Tebernüş bey mennuniyetle sizin gibi çok takdi

Soru

Teveccühünüz Tebernüş bey mennuniyetle sizin gibi çok takdir ettiğim bir sitenin muhabir ve editörü olmak büyük bir şeref ,,Bu arada İhlas bizim evlerden gelen sosyal tesislerle ilgili şikayetler üzerine geçengünde bir okur 400 tl aidat verdiğini ve sosyal tesislerden faydalanamadığını eşinin ve kendisinin ayrı sitelerde havuza gireceğini söylemişti.Hemen avukat arkadaşımla olaya el koyduk.Aiadatı biraz abartmış,okadar değil.ama sosyal tesisler için yetişkinlerden kişi başı senelik 1.900 tl çocuklarda 600 tl gibi bir ücret isteniyor.Yönetimden vaziyet planını ve sözleşmeyi istedik.Hemen gönderdiler anladık ki hiç açıkları yok.Sosyal tesisler bağımsız bölüm olarak inşa edilmiş.Her şey kuralına uygun .Yapacak tek şey protesto edip kesinlikle sosyal tesisler makul fiyatlara çekilene kadar kullanılmamalı veyahutta yeni etaplardan alınmamalı, almış olanlarda mennun olmadığı taktirdeki bu şartlarda kimse mennun değil kendi, havuza gitmez ama bunu çocuğuna anlatamaz ,arkadaşları giderken o gitmezse olmaz.BU şartlarda satmalı diğer projelere yönelmeliler. teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Eylül 2010 | 17:28 AHMET YÜKSEL 221 Kişi okudu

iyi günler tebernüş bey dün bir soru sormuştum henüz yayın

Soru

iyi günler tebernüş bey dün bir soru sormuştum henüz yayınlanmamış.cevabını alamadım lakin benim sizden bir ricam daha olacak.Fikret beyle konuşsanızda fisidedki 2 1 dairelerde kullanılacak mutfak dolapları banyo dolapları ve daire içi kapıların resimlerini yayınlasalar hiç değilse ben bir ev hanımı olarak çok merak ediyorum.bunları öğrenmenin bizlerinde hakkı olduğunu düşünüyorum hiç değilse bu zahmette bulunsalar herşey evi satana kadar olmamalı.onlar daha çok evler yapacak ve onların evlerini bizim eşlerimiz dostlarımız çoluk çocucuğumuz alacak başkası değil...lütfen rica ediyorum bu isteğimi kendisine iletirmisiniz yeterince mağdur bırakıldığımızı düşünüyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Eylül 2010 | 15:05 ebru 222 Kişi okudu

Tebernus bey kolayliklar diliyorum.Bir konu dikkatimi cekti, sor

Soru

Tebernus bey kolayliklar diliyorum.Bir konu dikkatimi cekti, sormak istedim.proje ilk ciktiginda Fi-side tanitimlarinda akilli yasam konsepti uygulamasindan bahsediliyordu. yanlis hatirlamiyorsam homix markasi ile evlerde akilli yasam konseptleri kurulacakti fakat daha sonra Abdullah Gencal o patentin kendine ait oldugunu iddia ederek ortaya cikmisti. Fiyapinin sitesinden de sorunun cozulup kamouoyuna duyurulacagi gibi bir yazi yazilmisti. fakat o gun bugundur ben bu konuyla ilgili hic bir beyanat veya yazi okumadim fiyapi cephesinden.simdi bakiyorum son cikardiklari 3-0 kampayasindaki haberinizde yine akilli yasam konseptinden bahsedilmis.acaba bu konuda son durum nedir, ogrenip biz okurlara bilgi verebilir misiniz,Tesekkurler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Eylül 2010 | 18:23 adem tas 222 Kişi okudu

Sayın kireçci referandumdan piyasalar nasıl olur diyen bir ark

Soru

Sayın kireçci referandumdan piyasalar nasıl olur diyen bir arkadaşa hayır çıkarsa pozitif olur demişsiniz.Bence bu kadar insanla emlak yönünde bukadar fikir paylaşıyorsanız bir bildiğiniz varsa şimdiden söylemeniz daha iyi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Eylül 2010 | 13:05 AHMET YÜKSEL 222 Kişi okudu

Pusulua Ortak girişimin Rüya konutları projesinden daire almak

Soru

Pusulua Ortak girişimin Rüya konutları projesinden daire almak istiyorum. ancak şirket hakkında bilgilere ulaşamadım. hangi gruba aittir? ortakları kimlerdir? yardımcı olurmusunuz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Eylül 2010 | 18:53 zeki 222 Kişi okudu

Merhaba ben mütahhitten bir daire satın aldım kendi aramızda

Soru

Merhaba ben mütahhitten bir daire satın aldım kendi aramızda sözleşme imzaladık ve senet imzaladık ama sözleşmede belirttiğimiz maddelere uymadı anahtar teslim olarak anlaşmıştık ama birçok şeyi yapmadan gitti ve yapmayacağını söylüyor daire teslim tarihinden 10 ay sonra ve yarım olarak bıraktı ve yaptığı diğer işlerde sorunlar yaşıyorum ama senetleri ben zamanında ödüyorum nasıl bir yasal yol izlemem gerekli senetleri ödemesm yada tüketici mahkemesine versem vb, bilgi verirseniz sevinirim teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Eylül 2010 | 02:43 ABDULLAH TÜFEKCİ 222 Kişi okudu

benim sorum hadımköy kiptaştan bir daire almak yatırım amacl

Soru

benim sorum hadımköy kiptaştan bir daire almak yatırım amaclı 75 m2 olan daireler hakkındaki düşünceleriniz nedir önerirmisin şimdiden ilginiz için tşklr

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Eylül 2010 | 19:31 özkan başkaya 221 Kişi okudu

sayın tebernüş bey yarınki taber beyle görüşmenizi merakla

Soru

sayın tebernüş bey yarınki taber beyle görüşmenizi merakla beklemekteyiz tüm sorularınızın cevablarını bir bölüm haline bizlere iletirseniz minnettar oluruz şimdiden iyi uçuşlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Eylül 2010 | 23:05 Çınar alpaslan 221 Kişi okudu