Merhaba Sayin Kireçci, Pendik Fatih mahallesinden 2+1 100m daire

Soru

Merhaba Sayin Kireçci, Pendik Fatih mahallesinden 2+1 100m daireyi 115bin tlye almak üzereyiz. Bu bölge hakkinda fikirleriniz nedir? Bina asansörlü ve kapali otoparki var.Tesekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ekim 2011 | 12:38 Ahmet Mercan 222 Kişi okudu

babamın üzerine 3 katlı imarsız tapulu evimizi eşim,ben ve b

Soru

babamın üzerine 3 katlı imarsız tapulu evimizi eşim,ben ve babam üzerine 3 ayrı tapu olarak alabilirmiyiz.ve kentsel dönüşüm kapsamında evimizin yıkılacığı zaman 3 ayrı tapu parası alabilirmiyiz yoksa devlet tek tapu olarakmı ödeme yapar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ekim 2011 | 13:48 Hüsnü bardakci 221 Kişi okudu

Yarinki konugunuz ali agaoglu na sormak istediklerim1-Sayin ali a

Soru

Yarinki konugunuz ali agaoglu na sormak istediklerim1-Sayin ali agaoglu kendisi bugune kadar yaptigi projelere donup baktiginda kendisinin en begendigi agaoglu projesi hangisi? 2-atasehirde mytowerlandin etrafindaki 1.etap emlak bankasi evlerini alip yikip yeni projeler uretmeyi dusunuyormu?ozellikle yesim bloklari ve inci bloklari atasehir girisindeki...3-sukent kooperatifine verecegi evler kendi bunyesindeki evlerden farklimi?(Sukent hakkinda burda yazip cizdik ama kendi agzindan duyarsak ali beyin ))..ayrica yaptigi konutlara sonuna kadar sahip cikip deger kazandirmasindan oturu kendisini kutlarim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ekim 2011 | 21:35 yalin aksay 221 Kişi okudu

Tebernus Bey merhaba, bu aralar merak ettigim bır konu var. İn

Soru

Tebernus Bey merhaba, bu aralar merak ettigim bır konu var. İnşaat maliyetleri artıyor, bir yandan banka faiz oranları yükseliyor, Diger taraftan da konut arz sayısında bir artış soz konusu. Büyük hacimli inşaat firmalarının onumuzdeki gunlerde bu durumdan en az zararla ya da maximum karla çıkmaları için izleyecekleri stratejiler neler olacaktır? agaoglu inşaatın izlediği sıfır faiz stratejisi işledi ve takipçileri oldu, lakin uzun süre devam ettirilmesi çok zor olan bir pazarlama stratejisi diye düşünüyorum. Dolayısıyla firmaların yeni farkındalık alanları yaratmaları gerekmekte diye düşünüyorum, tabi mevcut durumun firmalar için şeytan üçgeni oldugunu da unutmamak lazim, dolayısıyla gercekten bu dönemeçte firmaların ne yapacagını merakla bekliyorum. Görüşmek üzere, teşekkürler, Tibet Maya

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Kasım 2011 | 00:22 Tibet Maya 221 Kişi okudu

öncelikle iyi günler.ben çekmeköy merkez mahallesinde oturuyo

Soru

öncelikle iyi günler.ben çekmeköy merkez mahallesinde oturuyorum.dairemi alalı 1 yıl oldu ve kredisini hala ödüyorum.yol geçeçek duyumunu almıştım,belediyeye emlek vergisi yatırmaya gittiğimde imar işlerine durumu sordum ve ocak ayında ihalenin olacağını öğrendim.haritandan baktım benim daire aldığım bina yolun tam ortasında.yani bina yıkılacak.benim merakım daire sahibi olarak zarar etme durumum varmı.dairem yaklaşık 100-110 metre kare civarında.beni bu dakikadan sonra neler bekliyor.sorumu cevaplarsanız çok sevinirim.saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Kasım 2011 | 16:44 mahir turan 221 Kişi okudu

mrb sorduğum sorunun sizin gibi deneyimli emlak konusunda duayen

Soru

mrb sorduğum sorunun sizin gibi deneyimli emlak konusunda duayen birinin anlamadığına şaşırmış durumdayım inanın şaka yaptığınıza inanıyorum tekrar ediyorum sorumu bakın fikirtepe halkı anlaştığı mütahitlere imza atmak istiyor ama imzaya gelirken bazı simsarlar çancacılar insanların aklına giriyor deniyorki maddelerde sorunlar var diyip kafa karıştırıyorlar sakına atmayın diyorlar sonrada mütahitleri arayıp elimde şu kadar imza atacak kişiler var diyorlar yani mühatitten ne koparabilirim düşüncesinde olan simsarları lütven konu halinde kaleme almanızı istedim sonucta sizin yazılarınız ses getiriyor bu konuda yardımcı olmanızı istemiştim kusura bakmayın meşkul ettimse saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Kasım 2011 | 12:05 osman dönmez 222 Kişi okudu

Iyi gunler Tebernus Bey, Iyi ki havadanemlak var... Bazen fotogra

Soru

Iyi gunler Tebernus Bey, Iyi ki havadanemlak var... Bazen fotograflar, kagit uzerindeki planlar ne kadar yaniltici olabiliyor.. Havadanemlak sayesinde Fi Side Premium'un ve Dumarnkaya Modern'in ne kadar icice kalabalik, bunaltici oldugunu gordum.. Yani zaman kazandiriyor bu site bize; cogu zaman projeleri gezip gormeye, yerine kadar gitmeye vakit olmuyor, secenekleri iyice daraltip gezmek gerekiyor ve bu konuda havadan emlak muthis! Sizin, ekibinizin eline emegine saglik. Saygilarimla, Ozlem Aykut.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Aralık 2011 | 02:54 Ozlem Aykut 222 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey gül inşaatın eyüp alibeyköyde büyük

Soru

merhaba tebernüş bey gül inşaatın eyüp alibeyköyde büyük şehir belediyesinden ihale ile aldığı arasa üzerine yapılması planlanan bir projesi olup olmadığı hakkında bilginize baş vurmak istedim .yeni gelişmelerin olup oldığı konusu ilginize teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Aralık 2011 | 11:48 murat yılmaz 222 Kişi okudu