Merhaba Sayin Kireçci, Pendik Fatih mahallesinden 2+1 100m daire
Merhaba Sayin Kireçci, Pendik Fatih mahallesinden 2+1 100m daireyi 115bin tlye almak üzereyiz. Bu bölge hakkinda fikirleriniz nedir? Bina asansörlü ve kapali otoparki var.Tesekkürler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba Sayin Kireçci, Pendik Fatih mahallesinden 2+1 100m daireyi 115bin tlye almak üzereyiz. Bu bölge hakkinda fikirleriniz nedir? Bina asansörlü ve kapali otoparki var.Tesekkürler
babamın üzerine 3 katlı imarsız tapulu evimizi eşim,ben ve babam üzerine 3 ayrı tapu olarak alabilirmiyiz.ve kentsel dönüşüm kapsamında evimizin yıkılacığı zaman 3 ayrı tapu parası alabilirmiyiz yoksa devlet tek tapu olarakmı ödeme yapar
Yarinki konugunuz ali agaoglu na sormak istediklerim1-Sayin ali agaoglu kendisi bugune kadar yaptigi projelere donup baktiginda kendisinin en begendigi agaoglu projesi hangisi? 2-atasehirde mytowerlandin etrafindaki 1.etap emlak bankasi evlerini alip yikip yeni projeler uretmeyi dusunuyormu?ozellikle yesim bloklari ve inci bloklari atasehir girisindeki...3-sukent kooperatifine verecegi evler kendi bunyesindeki evlerden farklimi?(Sukent hakkinda burda yazip cizdik ama kendi agzindan duyarsak ali beyin ))..ayrica yaptigi konutlara sonuna kadar sahip cikip deger kazandirmasindan oturu kendisini kutlarim
Tebernus Bey merhaba, bu aralar merak ettigim bır konu var. İnşaat maliyetleri artıyor, bir yandan banka faiz oranları yükseliyor, Diger taraftan da konut arz sayısında bir artış soz konusu. Büyük hacimli inşaat firmalarının onumuzdeki gunlerde bu durumdan en az zararla ya da maximum karla çıkmaları için izleyecekleri stratejiler neler olacaktır? agaoglu inşaatın izlediği sıfır faiz stratejisi işledi ve takipçileri oldu, lakin uzun süre devam ettirilmesi çok zor olan bir pazarlama stratejisi diye düşünüyorum. Dolayısıyla firmaların yeni farkındalık alanları yaratmaları gerekmekte diye düşünüyorum, tabi mevcut durumun firmalar için şeytan üçgeni oldugunu da unutmamak lazim, dolayısıyla gercekten bu dönemeçte firmaların ne yapacagını merakla bekliyorum. Görüşmek üzere, teşekkürler, Tibet Maya
öncelikle iyi günler.ben çekmeköy merkez mahallesinde oturuyorum.dairemi alalı 1 yıl oldu ve kredisini hala ödüyorum.yol geçeçek duyumunu almıştım,belediyeye emlek vergisi yatırmaya gittiğimde imar işlerine durumu sordum ve ocak ayında ihalenin olacağını öğrendim.haritandan baktım benim daire aldığım bina yolun tam ortasında.yani bina yıkılacak.benim merakım daire sahibi olarak zarar etme durumum varmı.dairem yaklaşık 100-110 metre kare civarında.beni bu dakikadan sonra neler bekliyor.sorumu cevaplarsanız çok sevinirim.saygılarımla...
Brüt 243 m2 dubleks bahçe katı 350.000 TL. Teslim tarihi muallak olmakla birlikte güzel bir proje gibi görünüyor. Sizce değer mi?
mrb sorduğum sorunun sizin gibi deneyimli emlak konusunda duayen birinin anlamadığına şaşırmış durumdayım inanın şaka yaptığınıza inanıyorum tekrar ediyorum sorumu bakın fikirtepe halkı anlaştığı mütahitlere imza atmak istiyor ama imzaya gelirken bazı simsarlar çancacılar insanların aklına giriyor deniyorki maddelerde sorunlar var diyip kafa karıştırıyorlar sakına atmayın diyorlar sonrada mütahitleri arayıp elimde şu kadar imza atacak kişiler var diyorlar yani mühatitten ne koparabilirim düşüncesinde olan simsarları lütven konu halinde kaleme almanızı istedim sonucta sizin yazılarınız ses getiriyor bu konuda yardımcı olmanızı istemiştim kusura bakmayın meşkul ettimse saygılar
Mrb,Mecidiyeköy Profilo avm yanında 1+1 50m2 asansörlü arakat sıfır daire aldım,kira getirisi nasıl olur sizce?
Iyi gunler Tebernus Bey, Iyi ki havadanemlak var... Bazen fotograflar, kagit uzerindeki planlar ne kadar yaniltici olabiliyor.. Havadanemlak sayesinde Fi Side Premium'un ve Dumarnkaya Modern'in ne kadar icice kalabalik, bunaltici oldugunu gordum.. Yani zaman kazandiriyor bu site bize; cogu zaman projeleri gezip gormeye, yerine kadar gitmeye vakit olmuyor, secenekleri iyice daraltip gezmek gerekiyor ve bu konuda havadan emlak muthis! Sizin, ekibinizin eline emegine saglik. Saygilarimla, Ozlem Aykut.
merhaba tebernüş bey gül inşaatın eyüp alibeyköyde büyük şehir belediyesinden ihale ile aldığı arasa üzerine yapılması planlanan bir projesi olup olmadığı hakkında bilginize baş vurmak istedim .yeni gelişmelerin olup oldığı konusu ilginize teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim saygılar