Merhaba arkadasim, aklima bir sey geldi ! Yurtdisinda ikamet eden

Soru

Merhaba arkadasim, aklima bir sey geldi ! Yurtdisinda ikamet eden bir kisinin bilhassa istanbul bölgesinde ki gayrimenkullerinin problemleriyle (kiralama, vergi beyan vs.) ücret karsiliginda ugrasacak güvenilir bir kurum var mi ? Cünkü bu problemler gercekten yurtdisinda ikamet eden vatandaslar icin büyük külfet olmaya basladi. Bu konuda bilgi verirsen sevinirim. Kolay gelsin, kendine iyi bak emi ...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Aralık 2011 | 21:08 Hasan Yayci 222 Kişi okudu

Açıkhava reklamları için binaların cephelerinin kiraya veril

Soru

Açıkhava reklamları için binaların cephelerinin kiraya verilmesi için nasıl bir yol izlenmeli. Kiralar hakkında bilginiz varmı. Mesela Topkapıda bulunan bir binanın üzerinde bulunan dev ilanın kirasının astronomik olduğu söylenmekte. Biraz bilgi rica ediyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Aralık 2011 | 23:52 seval semiray 221 Kişi okudu

giresunda yaşıyorum üniversiteye haz. cocuğum için beşikta

Soru

giresunda yaşıyorum üniversiteye haz. cocuğum için beşiktaş civarında 200-230 tl aralıgında küçük yeni bir daire bulablirmiyim fikrm yok sizce teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ocak 2012 | 19:50 ayşenur karayel 221 Kişi okudu

Merhaba;Yazılarınızı dikkatlice inceliyorum.Ben ve ailem 1 ay

Soru

Merhaba;Yazılarınızı dikkatlice inceliyorum.Ben ve ailem 1 ay kadar önceBizim Evler-2 sitesinden ev satın aldık.Şimdilik sorun olarak gördüğümüz tek şey,sitemizin yanındaki otobüs durağının aktif halde bulunmaması.Bu durak neden yapılmış neden hiç otobüs uğramaz bilemiyorum.Blok olarak imza topladık iett genel müdr.ve büyükşehir belediyesine ilettik,henüz bir dönüş olmalı.Aynı şekilde kendi site yönetimimizede bilgi verip,destek istedik.Hastane,pazar yeri,özel okul...diğer önemli eksiklerimiz.Kimlere ulaşmalı,sesimizi nasıl duyurmalıyız ? Cevabınıza şimdiden tşk.ederim.Nilay ÖZER

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ocak 2012 | 17:10 Nilay Özer 222 Kişi okudu

16 bölge nezaman teslim edilicek

Soru

16 bölge nezaman teslim edilicek

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ocak 2012 | 00:01 süreyya karaman 222 Kişi okudu

iyi akşamlar tebernüş bey değerli görüşlerinizi bizlerle p

Soru

iyi akşamlar tebernüş bey değerli görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için şimdiden teşekürler.benim iki sorum olacaktı n merkezden ne zamandır görüntü yayınlamadınız.daha önce bu siteden düzenli olarak takip edebiliyorduk.ikinci sorum sizce buranın ticari yerleri ne zaman teslim ederek faliyete geçer?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ocak 2012 | 21:03 TALİP KARAKÖSE 221 Kişi okudu

Tebernus bey selamlar 1STANBUL projesınde 2 artı 1 daıre 92 me

Soru

Tebernus bey selamlar 1STANBUL projesınde 2 artı 1 daıre 92 metrekare brut 69 metrekare net kullanım alanı 178 000 tl pesın 2013 ocak teslımı yatırım amaclı almak mantıklımı cevabınız ıcın tesekkurler. kolay gelsın

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ocak 2012 | 14:23 Tuncay AYDIN 222 Kişi okudu

Tebernüş bey, sizin sitenizi yaklaşık 3,5 yıldır takip edi

Soru

Tebernüş bey, sizin sitenizi yaklaşık 3,5 yıldır takip ediyorum.elbette ki insanlar sizi samimi ve objektif bulmayınca takipte ısrarcı olmayacaktır.Bana yazmış olduğunuz cevap sıkışınca "ben oynamıyorum" diyip mızıkçı oyundan kaçan çocuk edasıyla verilmiş bir yanıta benziyor.Sizden beklentiler haliyle yüksek, bu alanda büyük bir boşluğu dolduruyorsunuz.Böyle bir misyonunuz varken size karşı yapılan eleştirilere bu şekilde cvp vermemenizi öneririm.Ömer Fatuk beyle ayrıca şahsen ben de tanıştım.Çok kibar,neşeli,mütevazi bir insan.Rahmetli Sakıp Sabancı'ya biraz benzetmiştim.Amacınız tabi ki insanları germek sinirlendirmek olmamalı hele ki Bayülgen gibi kendini çok ukala gören antipatik biri edasıyla programı yürütmeniz sizden beklenemez.Bu sizi emlak değil magazin programcısı yapar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ocak 2012 | 12:51 YAVUZ ÖNCÜ 221 Kişi okudu

Selamlar güzel abim bende yeni takipçilerindenim şimdi h.paşa

Soru

Selamlar güzel abim bende yeni takipçilerindenim şimdi h.paşa ile acıbadem ortasında ikbaliyede oturmaktayım, bir tanıdık inşaatçı dediki büyükşehirde bekleyen dosyaya göre inş.oranı 2.07 den 2.50 ye çıkartılacak ki müteahhitleri teşvik amaçlı bunu ise başka bir inşaatçı firma sadece bahçeli evler için geçerli diye yalanladı binamız tam 25 küsür yıllık inşaata verelim demprem sorunu yaşamayalım istiyoruz ve bize bir akıl verirsen sevinirim bina ölçümümü yaptırırız, ne bilim beledeiye teşviki filanmı var eski binalar için şimdiden teşekkürler..saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ocak 2012 | 19:42 aziz dinçer 221 Kişi okudu