hilal hanım hayırlı günler.bende filife mağduruyum...
hilal hanım hayırlı günler.bende filife mağduruyum.dava açmak istiyorum fakat görüştüğüm avukat,inş. şirketi bize &20 fazla ödemekte(66000tl).fakat o lokasyondaki bitmiş veya taopraktan projelerde 100000tl'den aşağı daire yok.nitekim görüştüğüm avukat,o projeleri emsal gösterebileceğimizi(fiyat-kalite)mahkemenin bu emsal fiyatları dikkate alacağını söyledi.bu mümkünmüdür?2.sorum bu emsalleri dikkate alırken bilirkişi(emlak uzmanı)mi?,tapu kayıtlarınımı dikkate alır?teşekkürler.saygılar...
