Tebernus Bey tekrar merhaba. Gecen gün sormus oldu...
Tebernus Bey tekrar merhaba. Gecen gün sormus oldugum Tarlabası ile ilgili sorumu yanıtladıgınız icin tesekkur ediyorum.Bina arastırmalarım sürüyor.Kentsel yenileme alanı dışındaki binalara bakıyorum.Aslında gayet iyi bir lokasyonda, iyi bir fiyata bir bina buldum. Daha once baktığım binaların toplam kullanım alanı ortalama 150m2 ve m2 birim fiyatı 1000 USD olan binalardı. Su an bulmus oldugum yer aracısız olarak m2 birim fiyatı 700 USD. Fakat bina toplam 350 m2.(ayrıca bu binanın renovasyon maliyeti birim başına diğerlerinden düşük,çok izbe değil)Aslına bakarsanız bu düsüncem salt gayrimenkul yatırımı değil. Bunun yanında bu binayı apart olarak isletmek.Apart isini o bölgede halen yapmaktayım.Projemi sunabileceğim gayrimenkul alanında "melek yatırımcı" diye adlandırabileceğimiz kişilerle nasıl irtibata gecebilirim? Tesekkurler.
