Tebernuş bey daha once beylıkduzu tarafında sıtede oturdum me

Soru

Tebernuş bey daha once beylıkduzu tarafında sıtede oturdum merkezi yere alısmısım yapamadm.Herkeze bır araba gerekıyor bu bır suru benzın parası hemde işe git gel yol falan buradan ayrılmak ıstıyodum ayrıldım.simdi hem site ve guvenlikli bir ev istiyorum hemde merkezi yerde olsun istiyorum.Bildigim agaoglu bahcesehr var bir tek.Bunun dısında bıldıgınız yuruyerek ekmek alabilecegim sehir ici nitelikli site olarak ne onerebilirsiniz?spa havuz sart degil kapalı otopark ve guvenlik olsa yeter.Bagdat caddesi cevresinde bole siteler oldugunu duydum?Merkezi her yere varım,bahcelievler de olur,bagdat caddeside..Var mi boyle tavsiyeniz_?birde siz bu firmaların ust duzey yoneticilerine yakınsınız ,hep sehir dısı projeler yapıyorlar,birazda sehir ici bolgelerde projeler yapsınlar,eski eski evler olan muthis merkezi yerler var alıp yıksınlar,yazık bize de ya dag basına gitmek zorunda kalıyoruz yada merkezde dokuk evde yasıyoruz...Tsk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Temmuz 2010 | 01:01 aslı cevik 219 Kişi okudu

selamlar, Ataşehir'de kira getirisi olması ve prim potansiyeli

Soru

selamlar, Ataşehir'de kira getirisi olması ve prim potansiyeli olarak Andromeda, Deluxia, Kentplus ve Uphill projelerinden hangisi 200 bin civarı bütçe için 1 1 daha tercih edilebilir, fikrinizi alabilirmiyim,sağolun,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Temmuz 2010 | 15:59 erguder gulengoz 220 Kişi okudu

merhaba Tebernüş bey, nasılsınız? Gül yapının Güneşli k

Soru

merhaba Tebernüş bey, nasılsınız? Gül yapının Güneşli konutlarında yatırım amaçlı site içine bakan 5.kat 1 1 73 m2 177 bin TL istiyorlar. AVM olması avantajı ama çevresi çok iyi değil. 750 TL den fazla kira getireceğini sanmam. ne derisiniz ? kendinize iyi bakın lütfen

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Temmuz 2010 | 11:30 ibrahim kara 219 Kişi okudu

Merhaba,Sitenizi düzenli olarak takip etmekteyim.Fiyapı'dan s

Soru

Merhaba,Sitenizi düzenli olarak takip etmekteyim.Fiyapı'dan sıkıldığınızı biliyorum.Ancak Fiside projesi yaklaşık 10 günden beri durmuş durumda.Aldığım bilgi,taşerona 4 aydır ödeme yapılmadığı için işi bıraktı.Güvenlik görevlileri de 2 aydır maaşlarını alamıyorlar.Halen inşaat canlı yayınları kapalı.Bu konuda bir bilginiz varsa paylaşmanızı rica ederim.Teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ağustos 2010 | 22:25 Semih Akçay 220 Kişi okudu

İyi günler,Ispartakule için sorulan sorulara verdiğiniz cev

Soru

İyi günler,Ispartakule için sorulan sorulara verdiğiniz cevaplarda 5 sene vadesinde iyi bir yatırım diyorsunuz. Gözlemlrime göre bölgede son 6-8 ayda fiyatlar neredeyse yüzde 30-40 arasında artış gösterdi. TL faizlerinin çok düştüğü bir ortamda bu vadede bu getiri nasıl sizce? İyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Temmuz 2010 | 20:35 evrim günsur 219 Kişi okudu

iyi geceler sayın kireççi..iki gündür avrupakonutları ıspa

Soru

iyi geceler sayın kireççi..iki gündür avrupakonutları ıspartakule ve ağaoğlu tartışması yaşanıyor.. bu iş biraz fenerbahçe-galatasaray fanatizmine dönüştü ). ben avrupakonutlarından 292 bine 4 1 konut satın aldım.. gelen zamdan sonra aynı konut 301 bin tl oldu. (kuzey batı cephe brut 176 m2 ) agaoğlu aynı bölgede ikinci bir projeye başlasa bu vermiş olduğum fiyattan dahamı düşüğe satıcak zannediyor arkadaşlar. iki firma arasında kalite farkına gelince tartışmaya gerek yok ikiside başarılı..iki projeyide gezip seçimini yapmış biri olarak gene tekrarlıyorum on kerede ev alsam onunuda avrupakonutlarından alırdım.. saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Temmuz 2010 | 00:07 yavuz şahin 219 Kişi okudu

Merhaba. geçen gun başıma gelen olayı aktarayım. ben başka

Soru

Merhaba. geçen gun başıma gelen olayı aktarayım. ben başka bir sehirden istanbula yeşil inşaat ile telefonda konusup gittim. ama evler telefonda bana bahsettiklerinden cok daha kucuktu. reklamını verdikleri evlerden sadece iki tane tutup onlarıda gittiginizde sattık diyorlar. bu konuda insanları bilgilendirmel istedim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Temmuz 2010 | 17:26 fahri guler 219 Kişi okudu

iyi günler , filife temel atma 1 30 mayıs da başlanacaktı. fa

Soru

iyi günler , filife temel atma 1 30 mayıs da başlanacaktı. fakat bu zaman kadar ruhsat almamışlar simdide belediye tatil de ruhsat alır almaz başlıyacaz diyor satış ofisi. belediyenin tatil olması mümkünmü ,ruhsat veren mercinin yerine bakan birisi olmazmı. fikret bey televizyonda ccnturk de mayıs sonunda temel atılıyor demişti bunun ruhsatının önceden alınmış olması gerkmiyormuydu belediye mayıs sonundan bugüne kadar 1.5 ay geçti hala tatilde olma olasılığı varmı yoksa bizim bilmediğimiz durumlar mı var teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Temmuz 2010 | 18:09 bekir kumbul 220 Kişi okudu

yavuz şahin bey öncelikle aldığınız ev hayırlı olsun. Dü

Soru

yavuz şahin bey öncelikle aldığınız ev hayırlı olsun. Dünyanın neresinde var dediğiniz olay istanbulun her noktasında var.. Size max 2 sene içinde kazanç sağladığım projeleri örnek vermem gerekirse soyak olympiakentten 170-310 bin TL... avrupa konutları atakent1 157-280 bin TL... gördüğünüz gibi bilmediğim işin ticaretinde fena sayılmam ;) Avrupa konutlarından zamanında kazanç sağlamış biri olarak kesinlikle şunu söylemek istiyorum ki Avrupa Konutları ISPARTAKULE fiyatları kesinlikle albenisi olmayan, yatırımı haketmeyen fiyatlardır.. tecrübelerime göre fiyatlar -25 oranında pahalıdır.. Oturmak için alana hayırlı olsun sonuçta benim oturduğum semtte 2 trilyona da apartman dairesinde oturum mevcut. Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Temmuz 2010 | 02:06 kenan demiray 219 Kişi okudu

selam kira öder gibi dayre sahibi ola bilirmiyim 2-1 olsa yeter

Soru

selam kira öder gibi dayre sahibi ola bilirmiyim 2-1 olsa yeter ve nasıl alabilirim az birikmişimvar yakupluda kiracıyım yardımcı olursan allah seninde yardımetsin teşekürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Temmuz 2010 | 16:54 kemal başoğlu 220 Kişi okudu