merhaba Tebernüş bey, nasılsınız? Gül yapının Güneşli k

Soru

merhaba Tebernüş bey, nasılsınız? Gül yapının Güneşli konutlarında yatırım amaçlı site içine bakan 5.kat 1 1 73 m2 177 bin TL istiyorlar. AVM olması avantajı ama çevresi çok iyi değil. 750 TL den fazla kira getireceğini sanmam. ne derisiniz ? kendinize iyi bakın lütfen

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Temmuz 2010 | 11:30 ibrahim kara 219 Kişi okudu

Merhaba,Sitenizi düzenli olarak takip etmekteyim.Fiyapı'dan s

Soru

Merhaba,Sitenizi düzenli olarak takip etmekteyim.Fiyapı'dan sıkıldığınızı biliyorum.Ancak Fiside projesi yaklaşık 10 günden beri durmuş durumda.Aldığım bilgi,taşerona 4 aydır ödeme yapılmadığı için işi bıraktı.Güvenlik görevlileri de 2 aydır maaşlarını alamıyorlar.Halen inşaat canlı yayınları kapalı.Bu konuda bir bilginiz varsa paylaşmanızı rica ederim.Teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ağustos 2010 | 22:25 Semih Akçay 220 Kişi okudu

İyi günler,Ispartakule için sorulan sorulara verdiğiniz cev

Soru

İyi günler,Ispartakule için sorulan sorulara verdiğiniz cevaplarda 5 sene vadesinde iyi bir yatırım diyorsunuz. Gözlemlrime göre bölgede son 6-8 ayda fiyatlar neredeyse yüzde 30-40 arasında artış gösterdi. TL faizlerinin çok düştüğü bir ortamda bu vadede bu getiri nasıl sizce? İyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Temmuz 2010 | 20:35 evrim günsur 219 Kişi okudu

iyi geceler sayın kireççi..iki gündür avrupakonutları ıspa

Soru

iyi geceler sayın kireççi..iki gündür avrupakonutları ıspartakule ve ağaoğlu tartışması yaşanıyor.. bu iş biraz fenerbahçe-galatasaray fanatizmine dönüştü ). ben avrupakonutlarından 292 bine 4 1 konut satın aldım.. gelen zamdan sonra aynı konut 301 bin tl oldu. (kuzey batı cephe brut 176 m2 ) agaoğlu aynı bölgede ikinci bir projeye başlasa bu vermiş olduğum fiyattan dahamı düşüğe satıcak zannediyor arkadaşlar. iki firma arasında kalite farkına gelince tartışmaya gerek yok ikiside başarılı..iki projeyide gezip seçimini yapmış biri olarak gene tekrarlıyorum on kerede ev alsam onunuda avrupakonutlarından alırdım.. saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Temmuz 2010 | 00:07 yavuz şahin 219 Kişi okudu

Merhaba. geçen gun başıma gelen olayı aktarayım. ben başka

Soru

Merhaba. geçen gun başıma gelen olayı aktarayım. ben başka bir sehirden istanbula yeşil inşaat ile telefonda konusup gittim. ama evler telefonda bana bahsettiklerinden cok daha kucuktu. reklamını verdikleri evlerden sadece iki tane tutup onlarıda gittiginizde sattık diyorlar. bu konuda insanları bilgilendirmel istedim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Temmuz 2010 | 17:26 fahri guler 219 Kişi okudu

iyi günler , filife temel atma 1 30 mayıs da başlanacaktı. fa

Soru

iyi günler , filife temel atma 1 30 mayıs da başlanacaktı. fakat bu zaman kadar ruhsat almamışlar simdide belediye tatil de ruhsat alır almaz başlıyacaz diyor satış ofisi. belediyenin tatil olması mümkünmü ,ruhsat veren mercinin yerine bakan birisi olmazmı. fikret bey televizyonda ccnturk de mayıs sonunda temel atılıyor demişti bunun ruhsatının önceden alınmış olması gerkmiyormuydu belediye mayıs sonundan bugüne kadar 1.5 ay geçti hala tatilde olma olasılığı varmı yoksa bizim bilmediğimiz durumlar mı var teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Temmuz 2010 | 18:09 bekir kumbul 220 Kişi okudu

selam kira öder gibi dayre sahibi ola bilirmiyim 2-1 olsa yeter

Soru

selam kira öder gibi dayre sahibi ola bilirmiyim 2-1 olsa yeter ve nasıl alabilirim az birikmişimvar yakupluda kiracıyım yardımcı olursan allah seninde yardımetsin teşekürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Temmuz 2010 | 16:54 kemal başoğlu 220 Kişi okudu

merhaba, avrupa konutları veya ağaoğlu'nun ıspartakule projel

Soru

merhaba, avrupa konutları veya ağaoğlu'nun ıspartakule projelerinden yatırım ve oturum amaçlı 3 1 almak iyi bir fikirmidir yoksa yeni satışa çıkacak avrupa konutları veya ağaoğlunun projeleri daha mı uygun fiyatlarla çıkabilir, fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim, teşekkür ederim,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Temmuz 2010 | 15:24 ipek incioglu 220 Kişi okudu

Merhaba, size daha önce gerçek adım ve soyadımla soru sormuş

Soru

Merhaba, size daha önce gerçek adım ve soyadımla soru sormuştum ve cevaplamıştınız. Ancak google da ismim arandığında bu sayfa da çıkıyor o yüzden ben sayfanızdan sorumun ve cevabın kaldırılmasını rica ediyorum. Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Temmuz 2010 | 13:34 narin kaya 219 Kişi okudu

Sitede yayımlanmış yazınızı okuyordum " maltepe 2 etap şub

Soru

Sitede yayımlanmış yazınızı okuyordum " maltepe 2 etap şubatta kuralar çekilecek martta teslim edilecek" hiç de öyle olmadı. Ben projenin neder bukadar sarktığını ve nezaman kuraların çekilip teslimatların başlanacağını öğrenemek istiyorum.Teşekkürler iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Temmuz 2010 | 10:40 Aliyar Balıkçı 219 Kişi okudu