1 etapta 167 m kral dairesinde oturuyoruz.20 yıllık bina 200000
1 etapta 167 m kral dairesinde oturuyoruz.20 yıllık bina 200000 tl istiyor mal sahibimiz kredi ile almaya değermi yoksa yeni yapılan 3 etaptakı akasya orkide v.b konutlardanmı tavsiye edersiniz.evin iç dekarasyonu cok ıyı durumda acil öneriye ihtiyacım var.yardımcı olursanız sevinirim.
