Merhaba, Residence tipi ve uygun fiyatlı 1+1 bir daire buldum (6

Soru

Merhaba, Residence tipi ve uygun fiyatlı 1+1 bir daire buldum (60 metre-58000), daha önce de paylaşmıştım. Ama bu daireler Mayıs-2012 de teslim ediliyor ve teslimden sonra kiraya verilebilir mi kolayca bilemiyorum. Kiraya veremezsem 150-200 tl tutarındaki aylık aidatı üzerime kalacak. Başka bir şehirde yaşadığım için alıp almama konusunda kararsız kaldım. Fikir verirseniz sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Temmuz 2011 | 01:06 Zekeriya Harman 219 Kişi okudu

Teşekkür ederim tavsiyeleriniz için. Siz böyle deyince gözü

Soru

Teşekkür ederim tavsiyeleriniz için. Siz böyle deyince gözüm açıldı biraz, gerçekten 90.000 e bağlanırsa süper olur, o zaman teklifimi sunup bekleyeceğim. Hayırlısı bakalım. Param helalse kimse kapamaz Allah'ın izniyle. Ama bu tarafın esnafı çok tok, genelde pazarlık yapmıyorlar alış verişte, alırsan al almazsan alma diyorlar, ben de buna çok kızıyorum. Ben sizi sevdim, eksik olmayın. İyi çalışmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Temmuz 2011 | 23:37 Zekeriya Harman 220 Kişi okudu

2+1 odali dairelerin fiyati nekadar olacak.Ayazaga konutlarina ne

Soru

2+1 odali dairelerin fiyati nekadar olacak.Ayazaga konutlarina nesaman basliyacaksiniz.Insaat süresi nekadar sürecek.Insaatdan girilebilecek mi.Otoparklari olacak mi.Taksitle satin alinabilecek mi.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Temmuz 2011 | 18:46 Yakup Cirt 220 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey... benim sorum kiptaş\'ın yaptığı met

Soru

merhaba tebernüş bey... benim sorum kiptaş'ın yaptığı metrokent evleri hakkında olacak... ben sizin sitenize gelen soruları takip ediyorum epeyce bi metrokent hakkında soru geliyor size...sizden ricam kiptaş'ta metrokent evlerinden sorumlu bir yetkili ile bir görüşme yapabilseniz...sizin saygın bir araştırmacı , gazeteci ve emlak konusunda bir uzman olan kişiliğiniz olduğu için eminim daha sağlıklı bir bilgi alablirsiniz diye düşünüyorum... ve eğer kızmassanız bende size aynı şeyi sormak istiyorum ) ne zaman teslim edilecek bu evler ?saygılarımı sunuyorum efendim... iyi çalışmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Temmuz 2011 | 17:36 MEHMET MURTİ 219 Kişi okudu

Tebernüş bey size ve sizi sürekli takip eden herkese iyi akşa

Soru

Tebernüş bey size ve sizi sürekli takip eden herkese iyi akşamlar diliyorum. Bende my world europe tan bir daire almış biriyim burdaki sorulardan insanların yerli bir markadan sürekli şikayetce olduklarını görüyorum. Ben artık markalar arasında çok ciddi fark olduğunu düşünmüyorum. En kaliteli marka dediğin çin ve uzak doğuda emeğin ucuz olduğu yerlerde üretim yapıyor. En kaliteli elektronik ürünün ömrü sürekli tütetimin devam etmesi mantığı nedeniyle artık 10 yıldan daha uzun ömürlü değil. bence bizler tabiki birer tüketici olarak verdiğimiz paranın karşılığını ağaoğlundan talep etmeliyiz. Bu talebimizde yerli bir marka olsa da onun en iyi modeli şeklinde olmalı. Ben vestelin iyi modellerini çok kaliteli olacağını düşünüyorum. Ayrıca ağaoğlu grubu my world europe için önümüzdeki hafta yeni bir reklam kampanyasına başlamadan önce bu soruna bir açıklık getirirse durumun daha sağlıklı olacağını düşünüyorum. Sizi ilgiyle hergün takip etmeye devam ediyorum. Emeğinize teşekürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Eylül 2011 | 22:31 Ali Balık 219 Kişi okudu

Merhaba temernüş bey, beylikdüzü veya esenyurt taraflarında

Soru

Merhaba temernüş bey, beylikdüzü veya esenyurt taraflarında 3+1 alabileceğim 135 m2 veya üstü olacak yeni proje arıyorum maksimum 125 veya 150.000 tl lik bir yer bakıyorum rica etsem paramı borsada bitirmeden Yardim edermisiniz?ve rüya yaşam konutun yapacağı bir proje var nefes rezidance bu konutla veya bu şirketle düşüncenizi alabilirmiyim? Teşekkürler!!!

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Eylül 2011 | 20:32 Özgür aslan 219 Kişi okudu