başvuru
tebernüş bey merhaba toki kayaşehir ilanlarına başvurmak için ne yapmamız gerekiyor ilgili kişilere nasıl ulaşabiliriz bilgi verebilirseniz sevinirim..iyi çalışmalar
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
tebernüş bey merhaba toki kayaşehir ilanlarına başvurmak için ne yapmamız gerekiyor ilgili kişilere nasıl ulaşabiliriz bilgi verebilirseniz sevinirim..iyi çalışmalar
Merhaba Tebernüş bey , bu akşam haberlerinde çıktı Arnavutköy deki 5 köydeki arazilere kamulaştırma işlemi yapılmış ve fiyat olarakta 22 tl / m2 fiyat biçilmiş, hiç yüksek bir rakam değil . daha önce çok defa söylediğiniz Arnavutköy deki arazileri tavsiye etmemeniz haklı çıkarmış gibi mi oldu sizi...
selamlar tebernüş bey allah sağlık sıhhat agız tadı versin önce sonrada mal mülk versin ben avrupa yakasınsa yada anadolu yakasında yatırım amaçlı bir konut düşünüyorum önerilerinizi bekliyorum saygılar
hocam iyi günler verdiğiniz bilgiler çok değerli sağ olun *benim ablam dul ve eşinden emekli başka geliri yok T.O.K.i den ev çıktı şu an oturuyor ev borcu bitmedi taksitle ödüyor tapusunu aldımı bilmiyorum zira borcu var emlek vergisi muafiyeti için belediyeye gitmiş bilgi almak için ama T.O.K.i evlerine muafiyet yok demişler ödemen lazım demişler doğrumu iyi günler
100,000 lira ile bu işe başlasam kat karşılığı bu işi başarabilirmiyim. Küçük çaplı 6 daire 31 daire karşılığı bizim buralarda bu şekilde 2+1 3+1 150,000 180,000 liraya daire satılıyor. Ben esnafım koskep kredisiyle bu işi yapabilirmiyim
Tebernus bey merhaba. Ben bir daire satin aldim. Teslimi bu ay icinde yapilacak. Kendim yurtdisinda yasiyorum ve bu daireyi yatirim icin aldim. Daireyi kiraya vermeyi dusunuyorum ve kendim icinde yasamayacam. Sizden ogrenmek istedigim abonelik ucreti 467TL tutuyormus sizce elektrik telefon ve su aboneliklerini kendi ustumemi yapmaliyim yoksa kiralayacak kisimi bunlari yaptirmalidir? Tesekkurler.
benim konyada 38m kare işyerim var site altı ve site yönetim benden dairelerden aldıgı aydat ile kalerifer yatını aynı almakta dır aynı zanmanda yakıt yakmaz isem gelen toplu dogalgaz ücretini 100/30 nu da istemektedir soruma cevap yazar sanız memnun kalırım
Salam. Ben Azerbaycandanam. Istanbulda konut almaq istiyorum. Şımdı yatırım üçün.Sonra Istanbulda yaşamak üçün.Hansı projelere baka bılerım. Param 130000 $ yakin.Teşekkğür.
Tebernüş bey merhaba , TCMB nin açıkladığı faizler istanbul da konut almak isteyenleri nasıl etkileyecektır?
iyi günler 500 tl ye kiralanan bi evi 600 tl ye baskasına kiraladım bi sorun olurmu? şimdiye kadar 3 kez yaptım bunu cogaltsam bı sorun olurmu 5-6 tane felan her yerden ev arıyorum