başvuru

Soru

tebernüş bey merhaba toki kayaşehir ilanlarına başvurmak için ne yapmamız gerekiyor ilgili kişilere nasıl ulaşabiliriz bilgi verebilirseniz sevinirim..iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Kasım 2013 | 12:18 HAVVA Yerdeniz 220 Kişi okudu

YİNE HAKLI MI ÇIKTINIZ YOKSA ?

Soru

Merhaba Tebernüş bey , bu akşam haberlerinde çıktı Arnavutköy deki 5 köydeki arazilere kamulaştırma işlemi yapılmış ve fiyat olarakta 22 tl / m2 fiyat biçilmiş, hiç yüksek bir rakam değil . daha önce çok defa söylediğiniz Arnavutköy deki arazileri tavsiye etmemeniz haklı çıkarmış gibi mi oldu sizi...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Aralık 2013 | 19:46 altan erol 219 Kişi okudu

yatırım yapmak istiyorum

Soru

selamlar tebernüş bey allah sağlık sıhhat agız tadı versin önce sonrada mal mülk versin ben avrupa yakasınsa yada anadolu yakasında yatırım amaçlı bir konut düşünüyorum önerilerinizi bekliyorum saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Aralık 2013 | 12:51 abdullah tuzane 220 Kişi okudu

T.O.K.İ evleri emlak vergisi

Soru

hocam iyi günler verdiğiniz bilgiler çok değerli sağ olun *benim ablam dul ve eşinden emekli başka geliri yok T.O.K.i den ev çıktı şu an oturuyor ev borcu bitmedi taksitle ödüyor tapusunu aldımı bilmiyorum zira borcu var emlek vergisi muafiyeti için belediyeye gitmiş bilgi almak için ama T.O.K.i evlerine muafiyet yok demişler ödemen lazım demişler doğrumu iyi günler

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
31 Aralık 2013 | 16:29 Hikmet KIZILOĞLU 219 Kişi okudu

müteahatlik

Soru

100,000 lira ile bu işe başlasam kat karşılığı bu işi başarabilirmiyim. Küçük çaplı 6 daire 31 daire karşılığı bizim buralarda bu şekilde 2+1 3+1 150,000 180,000 liraya daire satılıyor. Ben esnafım koskep kredisiyle bu işi yapabilirmiyim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ocak 2014 | 22:59 ismail köstel 219 Kişi okudu

Abonelikler

Soru

Tebernus bey merhaba. Ben bir daire satin aldim. Teslimi bu ay icinde yapilacak. Kendim yurtdisinda yasiyorum ve bu daireyi yatirim icin aldim. Daireyi kiraya vermeyi dusunuyorum ve kendim icinde yasamayacam. Sizden ogrenmek istedigim abonelik ucreti 467TL tutuyormus sizce elektrik telefon ve su aboneliklerini kendi ustumemi yapmaliyim yoksa kiralayacak kisimi bunlari yaptirmalidir? Tesekkurler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ocak 2014 | 09:44 Tekin Colak 220 Kişi okudu

site yönetim

Soru

benim konyada 38m kare işyerim var site altı ve site yönetim benden dairelerden aldıgı aydat ile kalerifer yatını aynı almakta dır aynı zanmanda yakıt yakmaz isem gelen toplu dogalgaz ücretini 100/30 nu da istemektedir soruma cevap yazar sanız memnun kalırım

Prof. Dr. Gürsel Öngören tarafından yanıtlandı.
16 Ocak 2014 | 12:20 fatih adıyaman 220 Kişi okudu

Istanbulda konut

Soru

Salam. Ben Azerbaycandanam. Istanbulda konut almaq istiyorum. Şımdı yatırım üçün.Sonra Istanbulda yaşamak üçün.Hansı projelere baka bılerım. Param 130000 $ yakin.Teşekkğür.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ocak 2014 | 13:39 Elnur Anadolu 219 Kişi okudu

faiz ve konut

Soru

Tebernüş bey merhaba , TCMB nin açıkladığı faizler istanbul da konut almak isteyenleri nasıl etkileyecektır?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ocak 2014 | 17:56 tamer akaslan 220 Kişi okudu

kiralanan evi kiralamak

Soru

iyi günler 500 tl ye kiralanan bi evi 600 tl ye baskasına kiraladım bi sorun olurmu? şimdiye kadar 3 kez yaptım bunu cogaltsam bı sorun olurmu 5-6 tane felan her yerden ev arıyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Şubat 2014 | 18:26 mahmut 220 Kişi okudu