tebernüş bey merhaba, kiptaş genel müdürüyle haftaya görü

Soru

tebernüş bey merhaba, kiptaş genel müdürüyle haftaya görüşeceğiniiz yazmışsınız. lütfen hadımköy 2. etap'ı (Ömerli) da sorra mısnız? Projeyi satarken 15 ayda yani bu ay içinde teslim edeceğiz diye İstanbul'u inletmişlerdi. gelinen aşamada ocak ayından nisan ayına kadar süre veriyorlar... Kiptaş neden böylesi acmilikler yapıyor, güvenini sarsıyor?... Bunların cevabını bekliyoruz cidden... Şimdiden teşekür ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Eylül 2009 | 01:55 çağlar deniz 218 Kişi okudu

Merhaba Tebernüs bey. Corlu/Yakublu yakinlarinda Tarla Vasfinda

Soru

Merhaba Tebernüs bey. Corlu/Yakublu yakinlarinda Tarla Vasfinda bir Arazi teklif edildi. 13 TL/Qm isteniyor 28 Ha Büyüklügünde. Fiyat ve Konumu hakkinda yorumlarinizi rica ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ekim 2009 | 12:10 Ahmet 218 Kişi okudu

tebernüş bey merhabalar;toki evlerine bende kayıt olmak isti

Soru

tebernüş bey merhabalar;toki evlerine bende kayıt olmak istiyorum biraz açıklama yaparmısınız rica etsem sayfayı inceledim ama fazla birşey anlamadım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Temmuz 2010 | 10:21 ayşegül koca 218 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey, fiyaka bahcesehir projesinden 2 1 dusunuy

Soru

Merhaba Tebernüş bey, fiyaka bahcesehir projesinden 2 1 dusunuyorum ama fiyaka nedir ne değildir bu konuda pek emin olamadım. Sizin şirket profili hakkında bilginiz nedir? Konum olarak yatırıma uygunmudur? Teşekürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Kasım 2009 | 16:01 harika vural 217 Kişi okudu

Tebernüş Bey, merhabalar,15 Kasımda okurlarınızdan birisini

Soru

Tebernüş Bey, merhabalar,15 Kasımda okurlarınızdan birisini sorusu çok dikkatimi çekti.Fikret İnan'ın Diamond Home adlı projesini yarım bırakmış heralde. Benim böyle projeden dahi haberim yoktu. Biz de beylikdüzünden bir ev aldık ama şimdi içimize sıkıntı düştü. Lütfen Fikret Bey'den bu konuda net ve inandırıcı bir bilgi alabilir misiniz?Tşikler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Kasım 2009 | 16:41 murat akın 218 Kişi okudu

Beyfendi ben sitenizi veya sizin bilginizi tenkit etmedim..ben de

Soru

Beyfendi ben sitenizi veya sizin bilginizi tenkit etmedim..ben de sitenizi takip eden okurlarınızdanım..ki öğle olmasaydım soru sormazdım değil mi?ben emlak kulisini severek okuyan ve doğru bulan bir okuyucuyum...araştırmayı sevdiğim için sizleri takip ediyorum...ama insanların mimikleri olmadığı için yazılanlar amacından farklı anlaşılabilir değil mi?iyi niyetle söylenen bir çok söz ukalalık veya emir olarak anlaşılabilir...öğretmenlik mesleğim insanlarla iletişime önem veririm..öğle olmasaydı..sizin gibi bir uzmana danışmazdım değil mi?işin ehline sormak benim tutumumdur...geçiştirici cevabınız söyleyebilim ki beni kırdı..size çok saygı duyduğum için hayal kırıklığına uğradım...sürçü lisan ettiysem affola..siz benim büyüğümsünüz..sadece fi tower için bilgi almak istemiştim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Kasım 2009 | 23:03 serpil savcı 218 Kişi okudu

Sayın Tebernüş bey istanbul güngören de sekiz dairelik bir b

Soru

Sayın Tebernüş bey istanbul güngören de sekiz dairelik bir binadan dubleks bir daire almayı düşünüyoruz bu sizce nasıl bir yatırım yeni bina

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Aralık 2009 | 23:50 ibrahim Özgen 218 Kişi okudu

merhaba.bazı cevaplarınıza emsal den bahsediyorsunuz.1,5 emsal

Soru

merhaba.bazı cevaplarınıza emsal den bahsediyorsunuz.1,5 emsal üzeri veya altı gibi.bu konuyu açarmısınız biraz.emsal ne demek altı veya üstü hangi durumlarda söz konusu oluyor.emsal konusuna yabancıyım.teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Aralık 2009 | 12:17 ertan yılmaz 217 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba, öncelikle başarılı siteniz için sizi

Soru

Tebernüş bey merhaba, öncelikle başarılı siteniz için sizi kutlarız. Ailece hergün ziyaret ettiğimiz bir site. Benim sorum, ben Kozyatağında bir sitede 225.000 TL ye 130 metrekare ev buldum. Ev 15 yıllık. Ancak en üst kat ve kuzey cephe. Lokasyonu, İnönü ve Atatürk caddelerinin ortasında. bu evi almalı mıyım? Yoksa aynı paraya Kurtköy gibi yerlerden sıfır daire mi almalıyım. İşyerim Kartalda

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Aralık 2009 | 19:54 Fulya Toplu 218 Kişi okudu