İyi günler tebernüş bey size bi sorum olacak ev almak için s

Soru

İyi günler tebernüş bey size bi sorum olacak ev almak için sizce doğru bi zamanmı 40.000 tl gibi nakitim var 120 ay vade ile ev almak istiyorum Toki'nin ıspartakule bi projesi var daireler bitmiş oturuma hazır olimpos adası çok hoşuma gitti ama güzel cepheli daire kalmamış efes adasında 5-10 tane daire kalmış bi tanesini çok begendim göl manzaralı 13 kat önü açık 3 1 130 m2 bana 10 yıllık peşinat kredi faizleri dahil toplam masrafı 320.000 tl olacak MUTFAK FULL ANKASTRELİ, BULAŞIK MAKİNESİ, DAVLUMBAZ, OCAK, FIRIN,SALONDA KlİMA,- YERLER PARKE,PORTMANTO,ÇELİK KAPI,GÖRÜNTÜLÜ DİAFON,GÜVENLİKLİ,OTOPARK,- YARI AÇIK YÜZME HAVUZU, FİTNESS, KAPALI HAVUZ,gibi özellikleri var acaba uygunmudur benim için çok önemli hemen yanında projeler var 2 katı fiyatına oturmak için düşünüyorum lütfen bana yardımcı olun cevabınızı büyük bi merakla bekliyorum. saygılarımla ;

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Haziran 2009 | 09:56 kemal gezer 218 Kişi okudu

Sayın Kireççi hem yatırım hem oturma amaçlı konut almak is

Soru

Sayın Kireççi hem yatırım hem oturma amaçlı konut almak istiyoruz fakat ıspartakule beylikdüzü ve esenyurt agena evleri arasında en doğru seçenek nersi olur bilemedik bu konuda yardımlarınızı bekliyoruz iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Haziran 2009 | 00:26 alev marangozoğlu 217 Kişi okudu

Tebernüş bey,beylikdüzü mehterçeşme mahallesinde müteahhit

Soru

Tebernüş bey,beylikdüzü mehterçeşme mahallesinde müteahhitlerin yaptıkları konutlardan ev almak istiyorum,bu bölge için yorumunuz nedir;birde yetkili bir kişiden istanbulda 5-10 yıl içinde trafik anlamında en sorunlu bölgenin iki göl arası olacağını duydum,ne düşünürsünüz,iyi günler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Haziran 2009 | 12:05 Sezgin YURDAKUL 218 Kişi okudu

İyi Günler Tebernüş bey sitenize ev almak istediğim için s

Soru

İyi Günler Tebernüş bey sitenize ev almak istediğim için sık sık bakıyordum ama bu soru cevap kısmını yeni farkettim Benim sorum --- Ablam 8 ay önce Bahçeşehir Ispartakule Emak Konuttan ev aldı 3 1 - 130 m2 180.000 tl efes sitesinde cephesi çok güzel 14 kat güney cephe bende şuan ev almayı düşünüyorum oturmak için ablam illaki ıspartakuleden ev al diyor aslında işimede yakın evler fena değil mutfak felan harika geniş efeste bi daireye baktık cephesi çok iyi değil ama genede fena değil 3 1 135 m2 190.000 tl sizce almakla hatamı ederim yoksa iyimi ederimalmakla saygılarımla ;

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Temmuz 2009 | 10:29 Hasan Mutlu 217 Kişi okudu

Selam. İstanbul Bayrampaşada Adapark yakınlarında bir daire s

Soru

Selam. İstanbul Bayrampaşada Adapark yakınlarında bir daire satın almayı düşünüyorum ancak fiyatlar çok pahalı kriz var deniyor ama gerçekte fiyat düşüşü pek yok.Sizce 250 bin tlye şehir içi mi yoksa başakşehir metrokent te mi daire alınmalı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Temmuz 2009 | 11:23 Mustafa Onur Sunalp 217 Kişi okudu

Bundan 1 yıl önce Fındıklı Mahallesi/Maltepeden ev aldım bu

Soru

Bundan 1 yıl önce Fındıklı Mahallesi/Maltepeden ev aldım burası Ataşehire komşu olmakla birlikte emlak fiyatları oldukça düşük ancak tam karşısındaki İnönü Mahallesi ve Kayışdağında fiyatlar oldukça yüksek bu bağlamda bir yerin gelişmişliğini emlakçılarmı belirler yoksa belediye farkı önemli bir yer tutarmı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ağustos 2009 | 07:34 LEVENT ECEVİT KUL 217 Kişi okudu

sayın kireççi, osmanlı yapı inşaatın medya şehir projesin

Soru

sayın kireççi, osmanlı yapı inşaatın medya şehir projesinden 3 1 ev almayı düşünüyorum 143 m2 ve fiyatı 150 tl m2 bazında fiyatı cazip geliyor fakat internetteki araştırmalarından inş firması sahibi hakkında pek iyi şeyler okumadım güvenirliligim kalmadı o projeden ev alanlarla görüşün diyorsunuz ama bunu nasıl yapıcam ev alanları nasıl bulucam bilemiyorum sizin firmayla yada önceki projelerle ilgili bir fikriniz yorumunuz varmı bu konuda beni aytınlatırsanız çok sevinirim bu projeye girmeyi gerçekten istiyorum çünkü bir çok projede ödeme imkanı olarak bir tek bu bana uygun tşk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ağustos 2009 | 22:51 selamı boz 217 Kişi okudu