Sayın Kireçci öncelikle verdiginiz hızlı cevaplar için teş

Soru

Sayın Kireçci öncelikle verdiginiz hızlı cevaplar için teşekkür ederiz.Nish adalar projesinden 3 1 195m2 daire aldım.Sitenizi sürekli takip eden birisiyim Kiptaşın maltepe 2 etap konutları ile ilgili geç teslimden ötürü bir cok şikayet almaktasınız.Nişh adalar projesını Özyazıcı hasılat paylasımı ile yapıyor ama daire bedelini Kiptaşın hesabına yatırıyorsunuz.Ülkemiz şartları malum bürokrasi Kiptaşın durumu ortada.Kiptaşın bu sorunları Nish adalar projesini etkilermi sizin görüşünüz nedir.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Nisan 2010 | 14:17 erol ugur 217 Kişi okudu

Sayın Tebernüş Bey;Benim öğrenmek istediğim Maltepe de yap

Soru

Sayın Tebernüş Bey;Benim öğrenmek istediğim Maltepe de yapılacak olan Maltepe Bölge Park Projesinin son durumu ile Maltepeye yeni yapılacak herhangi bir proje olup olmadığı Maltepenin geleceği sizce parlak mı çünkü Maltepe Belediyesini muhalefet partisinin kazanması ile İstanbul Büyükşehir Belediyesi yatırım yapmayı durdurdu gibi.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Nisan 2010 | 18:02 LEVENT ECEVİT KUL 218 Kişi okudu

Sitenizi düzenli takip ediyorum ve verdiğiniz tutarlı, gerçek

Soru

Sitenizi düzenli takip ediyorum ve verdiğiniz tutarlı, gerçekçi ve isabetli tavsiyelerinize de çok güveniyorum. Halkalı divan residence hakkındaki düşencelerinizi alabilir miyim? O bölgenin özellikle Tema park sonrası daha cazip hale geleceğini düşünüyorum fakat Tema park projesi devamlı olarak öteleniyor korkarım iptal olacak. Divan residence'ın etrafındaki diğer evler ve gümrüğün bulunması beni biraz tedirgin etti. Marmaray a çok yakın olması iyi fakat marmarayda da henüz bir ilerleme yok. Bunun yerine Bahçeşehir'i mi düşünsem diye de içimden geçmiyor değil. Ayrıca Nisanda yaşam başlıyor diye reklamlarını da seyrediyorum. Sizce Nisan'da yaşam başlayabilir mi? Proje olarak ve deprem dikkate alındığında yatırım amaçlı değerlendirilebilr mi? Teşekkür ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Nisan 2010 | 16:58 Tolga Özgür 217 Kişi okudu

Merhabalar, Fi life projesinde 1 1 60M2 49.000 TL olacak deniyor.

Soru

Merhabalar, Fi life projesinde 1 1 60M2 49.000 TL olacak deniyor. % 40 peşin, geri kalanı ev tesliminde deniliyor. Ev tesliminde ayrıca 20.0000 verilecek mi? Yani evin fiyatı 69.000 mı olacak? Net bilginiz var ise ve cevaplayabilirseniz çok memnun olurum. Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2010 | 14:30 Ahmet Mermer 218 Kişi okudu

Sn.Tebernüş Kireçci Altun İnşaattan beylikduzu Almira Resid

Soru

Sn.Tebernüş Kireçci Altun İnşaattan beylikduzu Almira Residence projesininden 1 1 ev almak istiyorum ama firma hakkinda bilgim yok ,eger bilginiz varsa paylasirsaniz sevinirim, iyi gunler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2010 | 22:04 Ozgur Turker 218 Kişi okudu

İyi günler,bizimevler 3 projesinde son kat 4 1 298000 tl site i

Soru

İyi günler,bizimevler 3 projesinde son kat 4 1 298000 tl site içine bakan (m2 1620 )bir daire mi aynı fiyatlarda ara kat 3 1 mi ? sizce yatırımım amaçlı ne kadar mantıklı.Bölge için düşüncelerinizi biliyorum. Avrupa konutları 35 katlı olacağı söyleniyor, beklemelimiyim teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mayıs 2010 | 19:35 Ahmet Şahin 217 Kişi okudu

Ben öğretmenim.Evimizi 2006 yılında ev hanımı olan eşimin

Soru

Ben öğretmenim.Evimizi 2006 yılında ev hanımı olan eşimin adına aldık. 1) Eşi çalışan ev hanımları emlak vergisinden muaf mıdır? 2) Eğer muaf ise geriye dönük ödemeler alınabilir mi? Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mayıs 2010 | 16:03 Halil OĞUR 217 Kişi okudu

merhaba. kağıthane elmas firuze konaklarına yakın yerde kents

Soru

merhaba. kağıthane elmas firuze konaklarına yakın yerde kentsel dönüşüm sayesinde sahip olacağım banka kredisi açısındanda sorunsuz en üst katta 85-100 metre kare arası sıfır bir daire var. bittikten sonra satmayı düşünüyorum ama ilerisi için metro,tünel,iş ve aışveriş merkezleri,adalet sarayı vs sayesinde prim yapma durumunu düşününce ne yapacağıma tam karar veremiyorum. kiraya versem kiracıyla uğraşmak, evin zamanla yaşlandığında satışı olumsuz etkileme ihtimali gibi faktörleri düşününce yine kafam karışıyor. bunun yanında kendime ait bir daire var yani oturma anlamında ihtiyacım yok. bunun yerine farklı yatırımlar düşünüyorum ve ev ne kadar iyi yatırım densede önemli olan amacımız, ne istediğimiz diye düşünüyorum.sizinde görüşlerinizi merak ediyorum.saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mayıs 2010 | 11:46 Mert Çevik 218 Kişi okudu

Daha önce ağaoğlu bahçelievler den 1 1 teraslı daire alan bi

Soru

Daha önce ağaoğlu bahçelievler den 1 1 teraslı daire alan bir okuyucunuz 14 ayda % 50 prim yaptığını söylemiştiniz. Bende ağaoğlu bahçelievler projesine gitmiştim ve de çok kalabalıktı tüm gün orada beklemek istemedim ancak görüşmeden fiyat tablosu almıştım. Hatırladığım kadarıyla 10 katlı binalarda 3 1 ler 300 bin civarında başlıyordu. Hemen bahçelievlerde yan sitede yeni binada sanırım cevahir holdinge ait 4 katlı kapalı otoparklı kapalı havuz vs bitmiş sitede ise daireler 320 bine satılıyordu. Bende bu kadar farkı görünce fiyatların aşırı yüksek olduğunu düşünerek ilgilenmedim ağaoğlu projesiyle. Merak ettiğim bir markalı projenin toprak fiyatı ile markasızın toprak fiyatı lokasyon aynı olmasına ve hatta bence diğer projenin malzeme kalitesi daha iyi olmasına rağmen nasıl aynı olur? Acaba marka için çok mu bedel ödeniyor. Ağaoğlu bahçelievlerde 3 1 topraktan 300-450 bin lirayken bitince yaşam başlayınca 600-900 bin TL ye mi gelecek? Yorumlarınız için şimdiden tşk.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mayıs 2010 | 00:06 hasan aydın 217 Kişi okudu