Sitemiz 7 bloktan 143 bagımsız bölümden oluşmaktadır.Sitemi

Soru

Sitemiz 7 bloktan 143 bagımsız bölümden oluşmaktadır.Sitemize,sitemiz kat maliklerinin müşterek kullanımı için,mütaahitten sitemiz kat malikleri tarafından satin alınan gayri menkullerin tapuları dönemin yönetim kurulunda görevli arkadaşlarca kurulan kooperatif adına tescil ettirmişlerdirTapular kooperatif adına kayıtlı gayrimenkullerin tapularını sitemiz adına tescil ettirmemiz için nsıl bir yol izlemeliyiz. Bu konuda bize en kısa zamanda bilgilendirmenizi rica ederim. Saygılarımla,gayri menkulleri bilok gazino3 daire (kapıcı dairesi maksadıyla) alındı 2000 m2 otopark

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Temmuz 2010 | 11:56 Hayati ÖZ 218 Kişi okudu

avrupa konutları yöneticileriyle görüştüğünüzü yazmış

Soru

avrupa konutları yöneticileriyle görüştüğünüzü yazmışsınız ve fiyatlar 2500 TL/M2 olabilir demişsiniz. peki yapılacak konut kalitesi avrupa konutları kalitesindemi yoksa yine o bölgede tokinin kuzu inşaata yaptırdığı konut kalitesindemi olacak. ayrıca 2500 TL/M2 tahmini fiyatlarından o projeyi beklememde fayda varmı yoksa kiptaş ın metrokent projesinde yeni satışa çıkardığı dairelere mi yönelsem aslında mevkii olarak halkalı bölgesi daha çok hoşuma gidiyor. ama artaş inşaatın nasıl bir proje yapacaklarını bilemiyorumbeni bu konuda aydınlatırsanız sevinirim.teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Temmuz 2010 | 09:49 Murat KAYA 217 Kişi okudu

Samsun Towers 55 bin TL ye 3 1 daire satıyor. bu kadar ucuz olma

Soru

Samsun Towers 55 bin TL ye 3 1 daire satıyor. bu kadar ucuz olmasının sebebi nedir ve yapan firmanın tecrübesi nedir? fi-yapı nın proje benzerliği nedeniyle yaptığı başvuru projeyi nasıl etkiler? İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Temmuz 2010 | 14:18 Adem Demir 218 Kişi okudu

merhaba;ben osamanlı yap inşaatın yapacagı beylife projesinde

Soru

merhaba;ben osamanlı yap inşaatın yapacagı beylife projesinden konut lamak ıstıyorum . satıs için sözleşme düzenliyorlar,riskimi nasıl minumuma indirebilirim ve emlak sektöründe osamanlı yapı nın tecrubesi ve güvenilir liğiyle ilgili olarak beni aydınlatmanızı rica ediyorum,yardımınız için tesekkur ederim,iyi çalışmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Temmuz 2010 | 23:29 murat yıldız 217 Kişi okudu

Tebernüş Bey,Cevaplarınız için teşekkürler.Son bir soru,F

Soru

Tebernüş Bey,Cevaplarınız için teşekkürler.Son bir soru,Fi-Life noter tasdiki ve ruhsatı henüz alamadığını çünkü belediyenin tatilde olduğunu söyledi.Sizce Mayıs 1'de lansmana çıkan bir firma için geç bir süreç değil mi?Teslim tarihi ağustos 2011 bu arada.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Temmuz 2010 | 18:53 Mehmet Agif 217 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhabalar...Esenyurt N Towers projesinden 2 1 d

Soru

Tebernüş Bey Merhabalar...Esenyurt N Towers projesinden 2 1 daire almayı düşünüyorum. Peşinatı vereceğim kalanı içinde kat irtifak tapusu çıkınca banka kredisi kullanacağım. . Ancak henüz herhangi bir banka ile anlaşma yapılmamış. Bunun için karasızım. Ofisteki arkadaşlar yapılacağını söylüyorlar ama 2 aydır takip ediyorum sonuç yok. Rica etsem Tamer Bey e konu ilgili danışabilir misiniz. Birde bildiğiniz üzere Banka anlaşması projeler bizim için bir güvence..Banka anlaşmasının olmaması durumu olabilir mi? Bu durumda tüm peşinatımı geri almak koşulu ile sözleşme feshedebilir mi.. Birde zeminin kayma durumu var diye söylenti duymuştum...Söylenti ama yinede bilginiz varsa aydınlatırsanız sevinirim..Cevabınız için şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Temmuz 2010 | 14:47 Nazlı Kaya Terzi 218 Kişi okudu

ssk dan 1999 da emekli oldum.evimiz vardı eşim ev hanımı, ev

Soru

ssk dan 1999 da emekli oldum.evimiz vardı eşim ev hanımı, ev onun üstüne.2004 yılında bir tane ev aldık kiraya verdik ev kendi üzerimde.o aldığımız ev için hiç emlak vergisi vermedik işlemleri yaptırdık emekli muaf oluyor diye .fakat geçen gittiğimde emlak borcunuz var hiç yatırmamışsınız dediler.olayı anlayamadım bir yanlışlık mı var aydınlatırsanız sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Temmuz 2010 | 18:29 sedat eraslan 218 Kişi okudu

merhaba...ntowers projesini gezip bize cazip geldikten sonra 2 1

Soru

merhaba...ntowers projesini gezip bize cazip geldikten sonra 2 1 112 metrekare bi daire satın almayı düşünüyoruz.benim merak ettiğim 8 adet bloğu 18 ay içerisinde teslim edip edilemeyeceği firmayı araştırmama rağmen halen rahat değilim.sizce 30 katlı ve 8 bolktan oluşan bi sitenin 18 ay içinde bitip teslimatları yapılabilirmi birde bu yüksek gerilim hattı site için bir sorun teşkil edebilirmi sizce ilginize şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ağustos 2010 | 16:41 sevil 217 Kişi okudu

\sayın Tebernüş Kireçci Sitenizde okudugum haberde Servis Bak

Soru

sayın Tebernüş Kireçci Sitenizde okudugum haberde Servis Bakım Himetini Anadoluya Açılacagını Yazmışsınız Benim Servis Yapılac 600MET K İş Yerim Var Karayoluna Cepe SAMSUN ORDU KARA YOLU ÜZERİ SAMSUNÇARŞAMBA TEL 5325613466 İFAN AKTÜRK NOY Yapı imarlı ruhsatlı karayolu giriş çıkışlı izin belgeli Saygılarımla cevap bekliyoru

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ağustos 2010 | 12:01 İRFAN AKTÜRK 218 Kişi okudu