Tebernüş Bey öncelikle başarılarınızın devamını diliyor
Tebernüş Bey öncelikle başarılarınızın devamını diliyorum. Küçükbakkalköy bölgesinde Ataşehir Acıbadem Hastanesinin arkasında bir sitede giriş 2 1 dubleks daire almak üzereydik. Kredi başvurusunda bulunduk ancak şimdi anlıyoruz ki dubleksin ilk katı belediyedeki projelerde ortak alan, sığınak olarak görünüyor. Daire 1 1 daire olarak görünüyor. Binanın şu an kat irtifakı tapusu var. İstanbuldaki dubleks dairelerin tamamının bu şekilde olduğu söyleniyor. Binadaki diğer dubleks daire sakinleri evlerini satın alıp oturmuşlar ancak biz telaşeye kapıldık. Sizce bu durumda olan dubleks bir daire alınır mı?
