hosgeldin üstad, Dumankay Atmosfer projesi ATLANTIS AVM deki dü

Soru

hosgeldin üstad, Dumankay Atmosfer projesi ATLANTIS AVM deki dükkan ve 1 1 lerin fiyatini muhakkak artirir. Öyleyse ATLANTIS AVM den dükkan veya 1 1 almak ileriye dönük karli bir ismidir ? korkumdan aklimda olan dükkan ve 1 1 leri artik yazamiyorum, siz hep pahali sectigimi söylüyorsunuz ) , kolay gelsin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Haziran 2010 | 15:36 Hasan Yayci 215 Kişi okudu

Merhaba, şişli'de kirada oturuyorum. Aylık 1000 lira kira veri

Soru

Merhaba, şişli'de kirada oturuyorum. Aylık 1000 lira kira veriyorum. Yaklaşık 50 bin lira nakitim var. 1 1 daire almayı düşünüyorum. Ntowers gibi örneklerinizi okudum. Sizce birkaç yılda ne kadar prim yapabilir? Sanırım Avrupa yakası için elimdeki paraya girebileceğim bölgeler oralar. O bölgede veya anadolu yakasında önerebileceğiniz başka projeler veya bölgeler varmıdır?Ikinci sorum ise ablamın 200.000 TL nakiti var. şehir dışında yaşıyor. Ilave 50.000 civarı bir kredi ile birlikte 250.000 tl'lik bir kaynakla sizce Ataşehir gibi bölgelerde 1 1'ler en iyi yatırım seçeneğimidir? Alternative yatırımlara gore 250.000 TL'lik ve yaklaşık 1200-1300 tl civarı kira getiren bir daire ne oranda tercih edilebilir yatırımdır? Türkiye gibi 5-10 yıl ilerisinin kolay kestirilemediği ülkeler için zor bir soru olsa da sizce önümüzdeki 3-5 veya 10 yılda getirebileceği prim nasıl olur? Teşekkür ederim,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Haziran 2010 | 17:12 engin güneş 216 Kişi okudu

01.04.2007 yılında dükkanımızda çay ocağı olarak açılan

Soru

01.04.2007 yılında dükkanımızda çay ocağı olarak açılan ve açılışta götürü usulü tercih etmiş kiracının 30.04.2009 tarihinde çıkması ile vergi dairesinden bize ikametgah kiraya vermişiz gibi gelir vergisi beyannemesi vermemiz isteniyor, bu uygulama doğru mudur, ne yapmalıyım?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Haziran 2010 | 17:36 ALİYE TEKİN 215 Kişi okudu

üstadim kafama takilan bir sey var, su kamera olayi neden bu kad

Soru

üstadim kafama takilan bir sey var, su kamera olayi neden bu kadar önemlidir ? insanlar kameradan insaati görünce nasil bir duygu kazanirlar ? allah allah inanilir gibi degil ya ! herhalde kücük bir cilingir sofrasi esliginde 130 luk televizyon ekranina yansitilan kamera görüntüleri karsisinda iste ben satin aldim diyerek kadeh mi tokusturuyorlar, nedir bu isin gercegi ? ben anlayamadim ... ay da bir veya 3 ay da bir insaatin oldugu bölgeye gidilir ve insaat ne alemde görülür ... yurtdisinda iseniz tanidik es dost akraba giderler görürler ... hayir bu kamera olmali mi , ya olsa iyi olur, ama bu kadar üzerine düsülmez ki ... bir arkadasin yazisina cok güldüm, son 3 saattir kamera calismiyormus ) hay allah !

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Haziran 2010 | 13:30 Hasan Yayci 216 Kişi okudu

Avrupa Konutları Ispartakule'de 29 katlı 2 nolu kulenin (olimpo

Soru

Avrupa Konutları Ispartakule'de 29 katlı 2 nolu kulenin (olimpos tarafı) 11. katından 3 artı 1 kuzey cephe daire için kapora yatırdım. Daire brüt 147, net 115 metrekare... fiyatı da 255 bin TL... Muadili güney cephe daire ise 315 bin TL.. Şimdilik yatırım için düşünüyorum ancak kısmet belki de otururum... Sizce güney cephe daireye girmemekle yanlış mı yapıyorum... yatırım açısından da oturum açısından da...Bir de aynı bölgedeki KOZA sitesinde sorun oldugunu bir cevabınızda okudum ama sorunun ne olduğunu anlayamadım.. Orayı da araştırıyorum bilgi verebilirseniz çok sevinirim..Cevabınız için şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Haziran 2010 | 18:33 Hüseyin Bozkurt 215 Kişi okudu

Nermin Hanım sormus.Ispartakule de Agaoglu nun yanındaki insaat

Soru

Nermin Hanım sormus.Ispartakule de Agaoglu nun yanındaki insaat neresi diye sizi haftaya beklemeden ben bilgi vermek istedim.Orası Bizimevler 3 ün yapıldıgı yer.İhlas cok hızlı sekilde blokları dikmeye basladı.Sokagın bir tarafı İhlas diger tarafı Agaoglu.Bilginize

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Temmuz 2010 | 17:22 Hakan Yokus 215 Kişi okudu

iyi günler..fiside projesindeki a blok daireler 120 m2 üzerinde

Soru

iyi günler..fiside projesindeki a blok daireler 120 m2 üzerinden satılıyor.acaba dairenin neti nedir? bu m2 ye otopark,apartman boşlukları dahilmidir? bilgilendirirseniz sevinirim tekrar iyi günler tebernüş bey

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Eylül 2010 | 11:09 murat özdemir 215 Kişi okudu

bina inşşat maliyetleri için ortalama rakamlarla konuşmak do

Soru

bina inşşat maliyetleri için ortalama rakamlarla konuşmak doğru değil sayın bayrak. ülkemizde bina inşaat maliyetleri yaklaşık 300-400 liradan başlar üst sınır belirlemek yanlış olur. m2 si 2000 de olur 5000 de olur altın kaplama fantazi isteerseniz 50 bin de olabilir )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Temmuz 2010 | 15:03 hakan taşıyan 216 Kişi okudu