tebernüş bey,araştırmaya dayanarak bahçelievlerin yarısınd

Soru

tebernüş bey,araştırmaya dayanarak bahçelievlerin yarısından fazlası depremde yıkılacak demişsiniz. ben yayla tarafında bir daire almak üzereyim. sayın mahmut baş bey "riskli binaları tespit ettik" diyor fakat biz bu bilgilere nasıl ulaşabiliriz? almak üzere olduğum binanın deprem araştırmasını nasıl ve nereden öğrenebilirim? lütfen durum paylaştığım gibi çok acil, ilgilerinize..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ağustos 2010 | 22:00 orhan orbay 215 Kişi okudu

sayın kireşçi havadanemlak.com çok güzel olmuş bol bol ince

Soru

sayın kireşçi havadanemlak.com çok güzel olmuş bol bol inceledim ellerinize sağlık ıspartakule çevresinde boş yer hala çok fazla evet yeni siteler yapılıyor bunun yanında da avm şart gelişme yok demişsiniz bi soruya karşı yatırımcılar yada inşaat şirketleri bunu görmüyormu acaba yada büyükşehir ne market ne manav ne kasap hiç birşey yok bahçeşehirde sadece migros var sadece ekmek almak için oralara gidiliyor sitelerdeki marketler çok küçük aranılan çoğu zaman bulunmuyor ayrıca dışarıya görede çok pahalı su 5ytl en küçük örnek burada bu tür şeyler neden düşünülmüyor sizce ıspartakulede baya bir oturan var çünkü çok fazla talep göreceğinide sanıyoruz nedeni ne olabilir sadece site yapılıyor ihtiyaçlarıda göz önünde bulundurmalarını istiyoruz sizin aracılığınızla umarım ilgili kişiler okurlar teşekkür.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ağustos 2010 | 12:17 çiğdem çicek 215 Kişi okudu

Merhababiz 4 kardeşiz. annemin bir evi vardı 7 yıl önce vefa

Soru

Merhababiz 4 kardeşiz. annemin bir evi vardı 7 yıl önce vefat etti. veraset ilamı filan çıkartmadık, babam 1 ay önce vefat etti veraset ilamı çıkarttık şimdi ne yapacağız? veraset ilamını tapu md lüğüne mi götüreceğiz, vergi dairesine mi ne yapacağız yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ağustos 2010 | 12:50 halit erdem 215 Kişi okudu

tebernüş bey bende fikret beyin cep telefonu yok ne yazıkki sa

Soru

tebernüş bey bende fikret beyin cep telefonu yok ne yazıkki sadece mailime cevaben aradığında telefonda görüştük siz cevap alırsanız fi sidede ne zaman indirim olcak ve 3 0 kampanyasıyla birleştirilcek mi merak ediyorum teşekkür ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ağustos 2010 | 00:00 elif çınar 216 Kişi okudu

İyi günler.Marmara royal hakkında ne düşünürsünüz?cüzi

Soru

İyi günler.Marmara royal hakkında ne düşünürsünüz?cüzi bir peşinat ve 60 ay 0 faiz imkanı var.bölgenin geleceğini nasıl görüyorsunuz?Şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ağustos 2010 | 19:26 murat gök 216 Kişi okudu

daha önceki cevaplarınızı tabiki okudum.bazen büyük harfler

Soru

daha önceki cevaplarınızı tabiki okudum.bazen büyük harflerle sorulan sorulara cevap yazmama prensibinizden bile vazgeçtiğinizi görünce ağaoğlu ayazma projesi hakkındaki fiyat sorusundan da taviz verebileceğinizi ummuştum biz size fiyatı açıklayın demiyoruz ki beklentinizi soruyoruz sadece bunu açıklamak bu kadar mı zor açıklayınca resmi rakam mı ilan edeceğimizi umuyorsunuz bu tavrınızı anlamış değilim doğrusu...ben şu fiyatları umuyorum bekleyip göreceğiz demek neden bu kadar zor hala anlayamadım abi ya deneyimlerinizi gözlemlerinizi bizimle paylaşmak değilmi buradaki amaç bu devlet sırrı gb saklama niye...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Eylül 2010 | 12:39 elif çınar 216 Kişi okudu