Tebernüş bey günaydın,Bugün Bloomberg HT sabah programında

Soru

Tebernüş bey günaydın,Bugün Bloomberg HT sabah programında Prof.Dr. Kerem Alkin İstanbul'a yapılacak 3.havalimanının yeri ile ilgili olarak Kemerburgaz bölgesininde adının geçtiğini söyledi.Kemerburgaz'In kuzeyinde eski taşocakları bölgesi de daha önce medyada çıkmıştı.Bu konuda yorumunuz ne olur?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Aralık 2010 | 09:17 Tahir Günelli 215 Kişi okudu

Ispartakule bölgesinde de, halkalı-başakşehir bölgesinde de,

Soru

Ispartakule bölgesinde de, halkalı-başakşehir bölgesinde de, öteki firmalara oranla biz alıcılarına çok daha yüksek kaliteyi, çok daha cazip fiyatlarla sunan AĞAOĞLU firmasına huzurunuzda çok teşekkür etmek istiyorum. Riski bölmek adına, sermayemizin bir kısmını alternatif projelere ayırmıştık ama yeni fiyat ve projeleri görünce keşke Ağaoğlu'ndan 1 tane daha alsaydık dedik açıkçası. Ağaoğlu'nun gelecek projelerini sabırsızlıkla bekliyoruz. Bunun haberini ilk yapacak olduğuna inandığımız sitenizi ana sayfamız yaptık. İyi çalışmalar. İyi seneler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Aralık 2010 | 23:11 ali terkiliz 216 Kişi okudu

anlatamadın derdı mıdıyorum kı bahcelıevlerde artık genıs

Soru

anlatamadın derdı mıdıyorum kı bahcelıevlerde artık genıs arazı kalmadı ozellıkle calıslar basınsıtesı mevkıınde bınada (ayrıca cevrede bır kac bına daha var yanyana) bolgenın en eskı bınaları devletınde donusum destek projelerı var sızce buranın potansıyelı nedır

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Aralık 2010 | 10:42 zumrut kuscu 215 Kişi okudu

Sn Ebru Öz\'e Aralık ayında yazdım, cevap yok.. 2010 Eylülü

Soru

Sn Ebru Öz'e Aralık ayında yazdım, cevap yok.. 2010 Eylülünden sonra sorulara cevap vermediğini fark ettim.Durumu size bildirdim, yine cevap yok..Hiç olmazsa"Ankara için cevap yazamıyoruz" deyin!Cevap verirseniz müteşekkir kalacağım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Aralık 2010 | 18:55 Mehmet Ölçel 216 Kişi okudu

iyi aksamlar. 2-3 sene icerisinde iyi prim yapabilecek yatirim am

Soru

iyi aksamlar. 2-3 sene icerisinde iyi prim yapabilecek yatirim amacli bir daire almayi dusunuyorum, tavsiye edebileceginiz bir yer var mi acaba? avrupa konutlari atakent 3 ve ukra city den 1+1 yada 2+1 almak mantiklimi sizce?tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Aralık 2010 | 00:58 alper erdinc 216 Kişi okudu

Hayırlı günler tebernüş bey,Esenyurtta ki ruhsat sorunu Fisi

Soru

Hayırlı günler tebernüş bey,Esenyurtta ki ruhsat sorunu Fiside projesini de kapsıyor mu?Fiside projesinde çalışmalar devam ediyor mu acaba?Hoşçakalın.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Aralık 2010 | 12:53 Kenan SERT 215 Kişi okudu