vallahi tebernüş abi soyaktan bir beklentim yok...nedenini bilm
vallahi tebernüş abi soyaktan bir beklentim yok...nedenini bilmiyorum ama çok mükemmel bir proje çıkaracaklarını ummuyorum bekleyip göreceğiz artık...
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
vallahi tebernüş abi soyaktan bir beklentim yok...nedenini bilmiyorum ama çok mükemmel bir proje çıkaracaklarını ummuyorum bekleyip göreceğiz artık...
Tebernüş Bey, sitenizde gördüğüm My World europe projesi ile ilgili 22 Ekim günü %5 oranında zam yapılacak haberinize istinaden, zamlar sonrasında satışlar yavaşlamışken, yapılacak yeni zammı nasıl değerlendiriyorsunuz? İyi günler dilerim.
Tebernüş Bey, dairelerde metrekare planı ve standardı ile ilgili yazınızı okudum, tamamen çok doğru ve şimdiye kadar, bu işlerin içinde olanlarca dile getirilmeyen ir konu ve çok önemli. Bu konuda Elif Çınar'ada katılıyorum. Planlarda Türk Milleti'nin ev tercihlerinden haberleri yok, ben yaptım oldu mantığıyla hareket ediyorlar. Bu mimarlar, inşaatçılar acaba uzaydanmı geldi planlarda salonlar büyük ama odalar küçük küçük orantısız, uzun vs odalara hiçbirşey konulamıyor kaldıki kimi insanlar odada oturmayı tercih ediyor üstelik. Birde anli şanlı lüks projelerde banyonun dışında müstakil tuvalet yok, bu durum hiç kullanışlı ve hoş değil birkere. Bzılarındada eski yüzyılın modası salondan odalara geçiliyor, buda hiç kullanışlı değil.Bu vatandaş ne versen yememeli, seçmeli, ideal olanı öğrenmeli onu almalı diye düşünüyorum.Elif Çınar araştırmakla ve beyenmemekle iyi yapıyor. Teşekkürler, iyi çalışmalar.
sayın kireçci ispartakulede avrupa konutlarının üstüne 2 adet proje başlıyormuş. Ama sizin bir tanesinden haberinis var. öbüründen yok. hani sizin haberiniz olmadan ispartakule de kuş uçmazdı. sanırım ist. üniversitesinin yanına müsiad konut yapacakmış. daha fazla bilgi verebilir misiniz? teşekkürler.
üsdat demin yazmayı unuttum.. avrupakonutları ıspartalulenin havadan emlak tan fotolarına baktım süpersiniz. parayla böle hizmet alamaz kimse çok teşekkür ederiz.. kuş bakışı bütün detayları inceliyebiliyoruz.. ))))
yolunuz açık olsun.
kiptaş 5. etap iyi bir yatırım olabilir mi?
günaydınlar tebernüş bey ayazmadan yatırım amaçlı 1+1 aldık 2 sene sonra satmak istediğimizde bu kadar konut yapılırken biz bu bu evi 190 yada 200 e satabilecekmiyiz
fi yapı gebze projesinden 2+1 arka daire almak 119000 tl yatırım amaçlı daire almak istiyorum sizin görüşlerinizi öğrenmek istiyorum.fiyapı hakkında fikirlerinizide tabi.sizi devamlı takip ediyorum başarılar.
Tebernüş bey tuzla toki 2, etap hakkındaki düşüncelerinizi yazarsanız çok sevinirim