Tebernüş abi Ebru hnmla konuşabildim sonunda söylediğine gö

Soru

Tebernüş abi Ebru hnmla konuşabildim sonunda söylediğine göre ses yalıtımı olacakmış.beton üzeri köpük ve kalebodur olacakmış.Benim takıldığım bir nokta var ki tecrübem yok bu konularda pek cahilliğime ver seni de çok sıkıyorum farkındayım ama sözleşmede neden yazmıyor diye sorduğumda yazmaz böyle şeyler sözleşmede dedi kullanılacak vitrifiyelere kadar yazan sözleşmelerde bu gerçekten olmaz mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2011 | 15:30 Elif Çınar 216 Kişi okudu

Tebernüş bey, merhabalar . Bu piyasada çok fazla olayla karş

Soru

Tebernüş bey, merhabalar . Bu piyasada çok fazla olayla karşılaştığınız ve bilginiz olduğu için soruyorum .Sorum Şu Emlak konut yada Toki hasılat paylaşımıyla yapılan projelerde yüklenici firma anlaşması gereği projelerde değişiklik yapma hakkına sahiptir deniyor . Bu değişiklik o derece geniş bir kapsamda ki evin metrekaresinden sosyal donatılara kadar herşeyi değiştirebiliyor ve bunu Toki yada Emlak konuta bildirip onaylatıyor .Ama burdaki en büyük problem yüklenici firma satış esnasında ne satacağının reklamını yapıyor ve şifahen taahhüt ediyor . Yani mesela 3+1 120 metrekare bir ev için 300.000 tl ödüyorsunuz ama size 2+1 75 metrekare bir ev teslim etme hakkına sahip .Yani projeden ev alınca bu riskler var .Peki bu durum müşteriyi kandırmaya girmiyormu ? Haksız kazanç elde etmeye yada dolandırıcılık kapsamına girmiyormu ? Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ocak 2011 | 11:49 sadık cidal 216 Kişi okudu

Sayın cıtızen kane adlı okur atakent 3 ye buyuk fırsat kact

Soru

Sayın cıtızen kane adlı okur atakent 3 ye buyuk fırsat kactı gıbı bır dusuncede yazı yazmış.Atakent 2 ve atakent 1 de satılamayan alıcı beklıyen ve her ay fiyatı artmak yerıne yenı projeler cıktıkca fiyatı dusen evlerı gıdıp ıncelemesını,2 ay sonra tekrar burada yorum yazmasını onerırım.Satılamadıgından fiyatı dusen bır suru ev var...Teslımden sonra atakent 3 tede aynı sey olma durumu olabılır.Bu nedenle evını satıp karını cebe koymadan kımse cok fırsat kar gıbı hayalı mutluluk yasamasın...Ben yasadım sonra husran oluyor

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Ocak 2011 | 10:14 hakan basu 215 Kişi okudu

iyi akşamlar tebernüş bey,halkalıda 1+1 yatırım amaçlı al

Soru

iyi akşamlar tebernüş bey,halkalıda 1+1 yatırım amaçlı almak istiyorum.şua inşaat ve eroğlu arasında kararsız kaldım.Sizce hangisi prim yapar?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ocak 2011 | 16:54 saadet. bozkurt 216 Kişi okudu

Tayfun Bey bir şey daha ben İspartakulede oturmayacagim, dolay

Soru

Tayfun Bey bir şey daha ben İspartakulede oturmayacagim, dolayısıyla komşu olmamız mümkün değil. Yani biz sizle komşu olmayız hiç bir zaman bu mantık acısından olmaz. Çok uzak semtlerde olduğumuz için)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ocak 2011 | 20:50 Enver Ogut 215 Kişi okudu

Ayrica saniyorumki bicok kisinin gozunden kacmiyordur.Avrupa konu

Soru

Ayrica saniyorumki bicok kisinin gozunden kacmiyordur.Avrupa konutlarinda bu kadar keskin ve cok su konsepti kullanilmisya ve bu su konsepti ve bunun getirdigi yuklu aidatlar konusunda Sinpas i elestiriliyor hakli olarak.Merak ediyor ve dort gozlede bekliyorum acaba Avrupa Konutlari-3 un aidatlari ne kadar olucak...Aklimda kalmasin diyede bunuda ekledim.cok tesekkurer ve iyi geceler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ocak 2011 | 22:49 Sibel Kaya 216 Kişi okudu

kadıköyfikirtepe de 40 yıldır oturmaktayız.yeni imar planı

Soru

kadıköyfikirtepe de 40 yıldır oturmaktayız.yeni imar planı açıklandı ibb tarafından.acaba süreç nasıl işleyece bundan sonra.arsamız 156 m2 teşekkürler ,saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ocak 2011 | 10:51 recep akgül 216 Kişi okudu