Selamlar,1+1 yatırımlık için Elitecity de karar vermek üzere

Soru

Selamlar,1+1 yatırımlık için Elitecity de karar vermek üzereyim.64m2 brüt 43m2Net 162.000TL Aklımı karıştıran şey ise , emlak konut formatında matbu sözleşme, sözleşmede sadece ödeme konularında tek taraflı (satıcıyı koruyan) maddeler var, onun dışında sadece konut proje ismi ,daire nosu,ve en son teslim tarihi ve Ek1 mahal listesi.Alıcıyı koruyan hiç bir madde yok.Zamanında teslim edilmesse ne tür cezai müeyyidelerin olacağı vb. gibi.İnşaat firması biz bu sözleşme dışında her hangi bir taahhüt veremiyoruz diyor, sizce ne yapmalıyım?,bütün markalı konutlarda emlak konut işin içine girince standart bir sözleşmemi imzalanıyor?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Aralık 2010 | 11:50 Mert Aksu 212 Kişi okudu

Kalamışta Fener-Kalamış caddesi ve Bağdat caddesi arasında

Soru

Kalamışta Fener-Kalamış caddesi ve Bağdat caddesi arasında yeni binada 2. katta 2+1 90m2 daire almayı düşünüyorum . Fyatı 450,000 TL. (üst kat 3.katta aynı daire var. ona 550 TL istiyorlar)sizce bu fiyat uygun mudur? belli bir süre oturmayı sonra kar edersem satmayı düşünüyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Aralık 2010 | 13:53 Hamdi Ergün 212 Kişi okudu

merhaba tame beyin işitme engelli çoçuklar için okul yaptıra

Soru

merhaba tame beyin işitme engelli çoçuklar için okul yaptıracağını duydum çok sevindim kendisine teşekkür ederim. allaha razı olsun .benimde işitme engelli bir kızım var şimdiye kadar çalışarak ufak tefek birikim yapabildim acaba daire almak istesem bize yardımcı olma şansları varmı yoksa fiyatlar sabitmi esneme payı olabilirmi diye soracaktım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Aralık 2010 | 12:36 ŞÜKRÜ AKYÜREK 212 Kişi okudu

İyi akşamlar Tebernüş Bey. Size bir konuda danışmak istiyor

Soru

İyi akşamlar Tebernüş Bey. Size bir konuda danışmak istiyorum. Avrupa Konutları Ispartakule 2 gibi yeni yapılan sitelerde site dışı asfalt yollar da site bitiminde hazır hale geliyor mu; bunu belediye mi yapıyor? İnşaat şirketi ve belediye arasında bir durum mu? Şimdiden cevabınız için teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Aralık 2010 | 20:45 Taylan Sözen 212 Kişi okudu

Merhaba Tebernüs bey ben 4sene önce celaliyeden 6000m2 bir tarl

Soru

Merhaba Tebernüs bey ben 4sene önce celaliyeden 6000m2 bir tarla almistim,ve sizide bir kac defa rahatsiz etmistim,ama sizin son yazilarinizi takip ettigimde sanki bende cok para verdigimi anladim m2 27 TL.Birde Celaliye Büyükcekmeceye baglandi birde oradan kayip ettim gibi geliyor,cünkü hic ama hic bir gelisme yok ne yollarda nede imarda.Simdi ise beklemek mecburiyetindeyim.Tebernüs bey ben 35senedir Almanyada yasiyorum,ve belki ileride dönerim diye ufakta olsa yatirim yapiyorum ama görüyorumki, eger ömrüm yeter ise 35 sene daha dönemem basimizda böyle Hükümetler böyle Belediyeler oldukca,resmen insalarla dalga geciyorlar iste 3ncü havaalani,3ncü Köprü benim bildigim bir proje gerekli ise onun reklamini yapmadan yerini belli edip temeli atilir.Bunlar ise cikip Havaalani Silivriye,insanlar bu defa Silivriye hücum ediyorlar 2gün sonra baska bir yere resmen insanlarla dalga geciyorlar. Türkiye avrupa birligine özeniyor ama daha cook eksigi var, Özür dilerim basinizi agrittim ama cok doluyum, sorumu cevaplarsaniz sevinirim.Hoscakalin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Aralık 2010 | 16:16 Ismail öcal 211 Kişi okudu

Arada kalmamin sebebi bir yatirim yapmak zorunda hissetmek. Gelce

Soru

Arada kalmamin sebebi bir yatirim yapmak zorunda hissetmek. Gelcegi olan bir yere yatirim yapmak istiyorum ama bir uzman in yol gostermesine ihtiyacim var. Kira dan gelecek paraya cok ihtiyacim yok. Bir arkadasim gel beraber arsa alip ev yapalim benim en iyi bildigim is en kotu 4 5 evin olur diyor....ne dersiniz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Aralık 2010 | 23:11 Tanersayin 212 Kişi okudu

Tebernüş Bey, Başakşehir oyak-5. etapta ev baktığımı daha

Soru

Tebernüş Bey, Başakşehir oyak-5. etapta ev baktığımı daha önce yazmıştım. içine sığabileceğimiz evler 270000-290000 civarı. Kirada oturuyorum ve konut kredisini %75 kullanacağım. Aslında maddi olarak eylülden sonra sıkıntımız azalacak . bebeklerime bakıyorum, ücretsiz izindeyim şu an. etrafımdaki herkes acele etmeyin bekleyin diyor. Bense yaza bu fiyatlardan ev alamayacağımı düşünüyorum. Hedefim mayıs ayıydı ancak hangisi akıllıca kafam çok karışık. Ama bunları söyleyenlerin hepsi ev sahibi. sizce biraz daha para biriktirmek için bekleyelim mi yoksa ne yapalım? 4 duvar için de yanıp tutuşan bütün ömrünü vermeye hazır olan sadece Türkler midir acaba? Çok meşgul ediyorum sizi mazur görün, teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Ocak 2011 | 00:50 yeşim yüksel 212 Kişi okudu

valla tebernüş kardeşim insanlar sana güvenip bişeyler payla

Soru

valla tebernüş kardeşim insanlar sana güvenip bişeyler paylaşıyorlar ama seni tanımıyorlar. bu 1 2.si beylıfe hakkında insanların anlayacağı şekilde cvp verin üstü kapalı konuşmayın ben beylıfeden daire aldım teslm zamanında teslim edilmesse yada bitakım bahanelerle atlatmaya kalkarlarsa başlarına allah fena halde bela versin..... onlarla bidahaki buluşmanızda bunları aynen iletirsiniz inşallah. canı yanan insanlar olursa onlarında canı çok yanıcaktır. soruma gelince sorum yok lütfen iyi sağlam bilgilerle insanları aydınlatmaya çalışın ve lütfen anlaşılır olsun ...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ocak 2011 | 20:01 mehmet 211 Kişi okudu

Tenernüş bey merhaba,bir miktar paramız var bunu yatırım ama

Soru

Tenernüş bey merhaba,bir miktar paramız var bunu yatırım amaçlı hemen kar getirmesini ama gelecekte çocuklarımız için faydalı olmasını dilediğimiz bi mülke yatırım yapmak istiyoruz.hadımköy kiptaş konutlarından 2 daire alabiliriz.sizce nasıl olur?esenyurt özyurların garden city den de bir daire alabiliriz.nereye yatırmalı ne yapmalı inan ki karar veremedik yardımcı olursanız çok memnun olurum.şimdiden çok teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ocak 2011 | 13:57 esra kakca 212 Kişi okudu