Tebernus bey merhabalar. Ukra city projesi, ayni bolgede bulunan
Tebernus bey merhabalar. Ukra city projesi, ayni bolgede bulunan konut projelerine gore sizce avantajli ve iyi bir projemidir?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Tebernus bey merhabalar. Ukra city projesi, ayni bolgede bulunan konut projelerine gore sizce avantajli ve iyi bir projemidir?
Üstadım iyi gecelerBazı arkadaşlar demiş ya ben erken kalktım gittim atakent 3 den evi aldım diye,erken gitmesine gerek yok biz bugün gittik 351.000 tl ye 3+1 aldık ama peyzaja bakmayan , oda peyzaja bakmayan almış ama sabah 6 da gitmiş,,bizim sıkıntımız toki ve emlak gyo çalışanlarının ve yandaşlarının neredeyse bizle aynı paraya peyzaja bakan daireleri kapatması,birde taze bir haber veriyim projede biliyorsunuz ilk etap da 5 blok satışa çıkmıştı,bugünde 3 blok daha çıkmış ama tabiki hepsinin peyzaj görenleri satıldı diyerek satışa çıkmış,yani toki ve emlak gyo çalışanlarının gözü doymamış hala yada bu planlı bir iş önce arka daireleri bitiriyorlar,,,toplam satış adedi 1000 civarı diyorlar yani zam görmesinin sebebi bu satış rakamları,,,fiyatlar biraz daha şişsin peyzaja bakan daireler çıkar ortaya m2 si 3500 den...
Merhaba,Atakent 3 de m2 fiyatları 3100 tl olmuş daha da teslime ve hayatın başlamasına neresinden bakarsanız 20-24 ay var , Avrupa Konutları Ispartakule mevcut fiyatlarından bir fırsat olarak düşünülmeli mi sizce?
Tabiki bencede sahsin bir onemi yok .Ben sirket ve proje bazinda merak ediyorum(hangi sirket ne tur bir calisma yapicak konut,ticari alan? vs.).Cunku o arsaya guzel bir konut projesi yapilabilir ve belkide begenirsem almaya niyetlenebilirim veya bu skeilde olmasa bile yanimda ,sagimda solumda ne tur projeler yapilicak merak ediyor ve bilmek istiyorum dogal olarak.......Son gelisimde ,kisitli surede ne kadar arastirmaya calissamda yine de verilen bilgilerden pek emin degilim,o bolgede uzun yillardir oturanlar arsanin bir bolumunun dumankayaya bir bolumununde saray halilarinin sabine ait oldugunu soyluyorlar.Burda onemli olan sizin verdiginiz bilgidir.Bu nedenle surekli size soruyorum,aciklik kazanmadanda rahat edemicem galiba.tabi ilk firsatta arastrmaya devam edicem ama sizden ogrenmek onemli,daha guvenilir bir bilgi diye dusunuyorum.Iyi geceler.
Peki.Ben sizden cok sey ogrendim bu kisa surecte.Onerinizide dikkate alacagim,umarim bu konudan ogrenebilecegimiz bir seyler cikar...Sonucta ben kolay kolay da projeler hakkinda yorum yapmiyorum ama eh cok konusulunca canimiz sIkIlIyor...Eger deidginiz gibi Suleyman bey bu isi kivirirsa tebrikde ederiz tabiki ama deriyi gormeden pacalari sivamasak demek istiyorum sadece.Iyi geceler.Sevgiler.
slm meyve veren agaç taşlanır. düşmanlarınız olcak çünkü işinizi iyi yapmaya çalışıyorsunuz. sayın tebernuş bey.okuyoruz bizde sizi sesizcene yazılanları hisediyorsunuzdur bizi, sizi takip etdiğimizi. karamsar olmayın yav saygılar)
Tuzla Aydınlı bölgesine bayağı bir konut yapılıyor. Teknik Yapı vs daha da yapılacak. Peki buradaki koku olayından insanlar haberdar mı? Biz servisle yanından geçerken duramıyoruz ama oturanlar alıştı herhalde. Deri ve diğer ağır sanayinin o bölgeden taşınma ihtimali var mı yakın zamanda?
Merhaba Tebernüş Bey ,Zeytinburnu nakliya ambarlarının arazisi ile ilgili bilginiz var mı ? En son bilgiye göre kiptaş ile görüşülüyordu. Tşkler.
cevabiniz icin tessekur ederim,dun satis ofisinde yetkililer dukkanlar ile ilgili detayli bilgi verdiler.Butun kiralamalarin onlar tarafindan yapildigi ve butun kiracilarin kurumsal firma olacagini solediler. restoranla ilgili olan bolumlerin min 35 eurm2anlasma yapilcagini veya cirodan %10 gibi pay alicagini anlattilar. Sizce projedeki AVM disinda yer alan bu restorantlar bolumunun yillik cirosu ne kadar olur bize solenen 350.000 tl gibi hedeflenen bir rakkam oldugu.
Merhaba Tübernüş Bey biz yarın beylikdüzünden sıfır bir daire alıyoruz ve tapu işlemlerimiz olacak tapuyu alırken nelere dikkat edilmeli iskanı henüz daha alınmamıs binanın bunun prosedürü nasıl olucak şimdiden cevabınız için teşekkür ederim...