evvıvanın ıkıncı projesınden peşın olarak ev almayı duş

Soru

evvıvanın ıkıncı projesınden peşın olarak ev almayı duşunuyoruz.bulut ınşaaatın guvenebılırmıyızbu konu hakkında bılgı verebılırmısınız ltf.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Mart 2011 | 11:53 nihal gucuyeter 212 Kişi okudu

merhaba tebernus beytrend akaretler projesı ıle ılgılenıyord

Soru

merhaba tebernus beytrend akaretler projesı ıle ılgılenıyorduk ancak satıslar tamamlanmıs fırma (göğüş holding altındaki göğüş yapı)yeni projesi ne yonlendirdiler.ankara cankayada yaptıkları 10 katlı resıdence.firmanın sahibi 31 yasında genc bir holding sahibi .holding in internet sitesi bile yapımasamasında cok cazıp fırsatlar sunuyorlar ama ortada projelendirme bile yokhal.dogan tekelı ıle calıstıklarını soyluyorlar fırma hakkında bilgilerinizi alabilirmıyım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Mart 2011 | 16:44 meryem kapılı 212 Kişi okudu

Datça da deniz suyu nefiss , tıpkı balıkçının deyimi ile

Soru

Datça da deniz suyu nefiss , tıpkı balıkçının deyimi ile şurup gibi , Arşipel ve Orta denizde (Mediterrane ) kulaç atmak bir başka , sizide bekleriz ama iyi haberlerle , saygılar .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mart 2011 | 19:53 vehbi mutlugeldi 211 Kişi okudu

merhaba, benim ve pekçok tanıdığım kişinin büyük bir soru

Soru

merhaba, benim ve pekçok tanıdığım kişinin büyük bir sorunu var. mevcut binlarımızı kat karşılığı yenilemek istiyoruz ve sadece 1 kişi hayır dediği için yapamıyoruz. sizden ricamız %51 çoğunluk yasasının çıkması için yetkili mercilere bu talebimizi taşımanızdır. Bu sayede binlerce apartmanın yenilenebileceğinden kimsenin kuşkusu olmasın. iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Nisan 2011 | 16:01 cengiz kara 211 Kişi okudu

Tebernüş Abi Merhaba... Buraya uzun zamandır yazıyorum ve tak

Soru

Tebernüş Abi Merhaba... Buraya uzun zamandır yazıyorum ve takip ediyorum... Osmanlı inşaat ile uzaktan yakından hiç bir yakınlığım yoktur şimdiden belirteyim... Osmanlı inşaat ile ilgili bir anektod paylaşmak istiyorum... Bir yakınım Osmanlı inşaattan daire almıştı ve çok acil paraya sıkıştığı için dairesini Osmanlı inşaata iade etmek zorunda kalmıştı... Parasını Osmanlı İnşaattan imaladıkları sözleşmeye göre 6 ay sonra alması gerekirken Lüftü Beyin özel ilgisiyle çok daha erken bir zamanda geri almıştı... Madem bu firma anıldıpı kadar kötü adam hem geri vereceği parada kesinti yapar hemde sözleşmede yazan ödeme günü verir parasını yada parayı vermez uğraştırır... Ama dürüst insanlarmış ki hemen parayı geri ödediler... Neyse işin içine girmeden bilemez kimse ama çamur atmak kadar kötü birşey yok bu dünyada... Bu kadar emeğe yapılan saygısızlığa yazık diyorum... Buraya sadece yaşanmış bir olayı yazdım... İyi çalışmalar dilerim... Saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Nisan 2011 | 20:12 Ahmet Ege 212 Kişi okudu