attila beyin teslimle alakalı sorusuna yanıt alabildiniz mi? Te
attila beyin teslimle alakalı sorusuna yanıt alabildiniz mi? Teşekkürler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
attila beyin teslimle alakalı sorusuna yanıt alabildiniz mi? Teşekkürler
Merhaba,Göztepe de arsa içerisinde 21 dairelik apartmanda 2+1 (80 m2) daire bulduk. Apartmanda 3+1 (120 m2)dairelerden 14 tane var.Daire 1100 m2 arsa içerisinde,Bu daireyi satın aldığımızda arsa üzerinde ne kadarlık bir hakkımız olur?
Merhaba kolay gelsin ben 2009 haziranında ev aldım tapuda kat iltifakı yazıyor kat mülkiyetine geçmek istiyoruz fakat müteaahhit iskanı hala almadı alacam diye bizi oyalıyor arsa sahibinin binada dairesi kalmadığı için yani müteaahit iyi niyeti kullanıp daireleri satmıştır kanuni yoldan müteahhite iskan aldırmak için ne yapmamız gerekir ayrıca ssk borcunun ne kadar olduğunu önce ne yapmamız gerektiği hakkında bize bir yol gösterirseniz sevinirim kolay gelsin.TEŞEKKÜRLER
Sayın Kireçci,Nish Adalarda Havuzun eski hali için imza kampanyası başlatmış bulunuyoruz. Bu duyuruyu sizin vasıtanız ile yapma ihtiyacı hissettik umarım yayınlar bizlere destek olursunuz.httpkiptasmagdurlari.freeforums.orghavuzun-eski-hali-icin-imza-kampanyas-t1384.html değerli komşularımız bu linkten konuyu takip edebilirler.Saygılar iyi çalışmalar diliyorum.
İyi günler, İnnovia bölgesinde uçuş yaptınız mı acaba son durum nedir?
Sayin Tebernus bey,bir yazinizda dumankaya cadde projesininin 30 ayda tamamlanacagindan %100 gorus bildirmissiniz ve 2013 subat ayinda goruselim diyede altina not dusmussunuz ama sanki bana bu proje gecikecek gibi geliyor nedeni ise soylenen ilk teslim tarihi haziran iken suanda cikan dumankaya reklamlarinda 2013 agustostan bahsediliyor.siz hala sozunuzun arkasindamisiniz yoksa bir gecikme mi sozkonusu olacak bu projede. Boyle bir gecikme olursa projeyi nasil etkiler simdiden cok tessekurler cevabiniz icin...iyi calismalar
Tebernüş bey ben istanbul eviva gümüşcity sitesinden 2+1 daire almak istiyorum. fakat şirketlerin güzevinirlilikleri hakkında endişelerim var.fiyatları öteki projelere göre çok düşük. örneğin ukra ve özyurtlara göre.özellikleri aynı gibi. neden fiyatı düşük kalite sorunumu var acaba.teşekkür ederimsaygılarımla...
selam, Huseyin Gevrek ispartakulede bizimevler karsisindaki cayirin imara acilip acilmayacagini sormus sizde adamini bulursaniz olabilir demissiniz. Tamam adamini bulunca her is yapiliyorda bahsedilen yer sanirim bildigim kadariyla gol havzasi yani cok yagis yagdiginda gol dolduruyor orasini sel geldiginde de tumuyle su altiydi o cayir . Bu degerli arkadas cayiri alip imar bekleyecegine golu de satiyorlarsa ordan da alsa daha butunlesmis olur bence) oraya da imar verirlerse valla helal olsun. gerci siz daha iyi bilirsiniz ya buyuk cekmece yada kucugu su toplama havzasiyken burasi cok doldu artik burayi kaybettik dnerek su havzasi olmaktan da daha dogrusu korunmaktanda cikarilmisti bildigim kadariyla. bakalim gun gelirde kuraklik olursa ist da 20 milyon kisi susuz nasil yasayacak . gun gelir bunuda goruruz.
Merhaba, Sİzin aracılığınıza Nur Adaş Hanım'a sorbilir miyiz, Burgu hangi bloktan kaçıncı kat hangi cepheli daireyi almış,Bir de sabırsız değiliz Tebernüş Bey, sadece insanın yatırım yaptığı projeler hakkında bilgi, haber, görüntü, video film yayınlanması bizleri sadece mutlu ediyor, Bunlara da sadece sizin vesilenizle ulaşabiliyoruz .Emekleriniz ve çalışmalarınız için size ve ekibinize ayrıca çok teşekkür ediyoruz. İyi akşamlar
iyi akşamlar tebernüş bey.heralde hafta içi bahçeşehir tarafında uçtunuz. acaba fiside ın ilerleme hızı nasıl. size göre bu gidişle 2012 mayıs ayına kadar veya temmuz-ağustosa kadar bitirebilirler mi? ayrıca fotoğraflarıda bekliyoruz. iyi akşamlar