Merhaba,Göztepe de arsa içerisinde 21 dairelik apartmanda 2+1 (

Soru

Merhaba,Göztepe de arsa içerisinde 21 dairelik apartmanda 2+1 (80 m2) daire bulduk. Apartmanda 3+1 (120 m2)dairelerden 14 tane var.Daire 1100 m2 arsa içerisinde,Bu daireyi satın aldığımızda arsa üzerinde ne kadarlık bir hakkımız olur?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Mayıs 2011 | 11:19 Göksel Gökmen 211 Kişi okudu

Merhaba kolay gelsin ben 2009 haziranında ev aldım tapuda kat i

Soru

Merhaba kolay gelsin ben 2009 haziranında ev aldım tapuda kat iltifakı yazıyor kat mülkiyetine geçmek istiyoruz fakat müteaahhit iskanı hala almadı alacam diye bizi oyalıyor arsa sahibinin binada dairesi kalmadığı için yani müteaahit iyi niyeti kullanıp daireleri satmıştır kanuni yoldan müteahhite iskan aldırmak için ne yapmamız gerekir ayrıca ssk borcunun ne kadar olduğunu önce ne yapmamız gerektiği hakkında bize bir yol gösterirseniz sevinirim kolay gelsin.TEŞEKKÜRLER

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Mayıs 2011 | 15:54 harun pehlivanlı 211 Kişi okudu

Sayın Kireçci,Nish Adalarda Havuzun eski hali için imza kampan

Soru

Sayın Kireçci,Nish Adalarda Havuzun eski hali için imza kampanyası başlatmış bulunuyoruz. Bu duyuruyu sizin vasıtanız ile yapma ihtiyacı hissettik umarım yayınlar bizlere destek olursunuz.httpkiptasmagdurlari.freeforums.orghavuzun-eski-hali-icin-imza-kampanyas-t1384.html değerli komşularımız bu linkten konuyu takip edebilirler.Saygılar iyi çalışmalar diliyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Mayıs 2011 | 17:15 muratege 211 Kişi okudu

Sayin Tebernus bey,bir yazinizda dumankaya cadde projesininin 30

Soru

Sayin Tebernus bey,bir yazinizda dumankaya cadde projesininin 30 ayda tamamlanacagindan %100 gorus bildirmissiniz ve 2013 subat ayinda goruselim diyede altina not dusmussunuz ama sanki bana bu proje gecikecek gibi geliyor nedeni ise soylenen ilk teslim tarihi haziran iken suanda cikan dumankaya reklamlarinda 2013 agustostan bahsediliyor.siz hala sozunuzun arkasindamisiniz yoksa bir gecikme mi sozkonusu olacak bu projede. Boyle bir gecikme olursa projeyi nasil etkiler simdiden cok tessekurler cevabiniz icin...iyi calismalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mayıs 2011 | 17:26 Rahime Bayram 212 Kişi okudu

Tebernüş bey ben istanbul eviva gümüşcity sitesinden 2+1 dai

Soru

Tebernüş bey ben istanbul eviva gümüşcity sitesinden 2+1 daire almak istiyorum. fakat şirketlerin güzevinirlilikleri hakkında endişelerim var.fiyatları öteki projelere göre çok düşük. örneğin ukra ve özyurtlara göre.özellikleri aynı gibi. neden fiyatı düşük kalite sorunumu var acaba.teşekkür ederimsaygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Mayıs 2011 | 15:56 serkan barut 212 Kişi okudu

selam, Huseyin Gevrek ispartakulede bizimevler karsisindaki cayir

Soru

selam, Huseyin Gevrek ispartakulede bizimevler karsisindaki cayirin imara acilip acilmayacagini sormus sizde adamini bulursaniz olabilir demissiniz. Tamam adamini bulunca her is yapiliyorda bahsedilen yer sanirim bildigim kadariyla gol havzasi yani cok yagis yagdiginda gol dolduruyor orasini sel geldiginde de tumuyle su altiydi o cayir . Bu degerli arkadas cayiri alip imar bekleyecegine golu de satiyorlarsa ordan da alsa daha butunlesmis olur bence) oraya da imar verirlerse valla helal olsun. gerci siz daha iyi bilirsiniz ya buyuk cekmece yada kucugu su toplama havzasiyken burasi cok doldu artik burayi kaybettik dnerek su havzasi olmaktan da daha dogrusu korunmaktanda cikarilmisti bildigim kadariyla. bakalim gun gelirde kuraklik olursa ist da 20 milyon kisi susuz nasil yasayacak . gun gelir bunuda goruruz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mayıs 2011 | 19:59 metin elibol 211 Kişi okudu

Merhaba, Sİzin aracılığınıza Nur Adaş Hanım\'a sorbilir m

Soru

Merhaba, Sİzin aracılığınıza Nur Adaş Hanım'a sorbilir miyiz, Burgu hangi bloktan kaçıncı kat hangi cepheli daireyi almış,Bir de sabırsız değiliz Tebernüş Bey, sadece insanın yatırım yaptığı projeler hakkında bilgi, haber, görüntü, video film yayınlanması bizleri sadece mutlu ediyor, Bunlara da sadece sizin vesilenizle ulaşabiliyoruz .Emekleriniz ve çalışmalarınız için size ve ekibinize ayrıca çok teşekkür ediyoruz. İyi akşamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Mayıs 2011 | 21:45 Ümit Hamdi Gelen 211 Kişi okudu

iyi akşamlar tebernüş bey.heralde hafta içi bahçeşehir tara

Soru

iyi akşamlar tebernüş bey.heralde hafta içi bahçeşehir tarafında uçtunuz. acaba fiside ın ilerleme hızı nasıl. size göre bu gidişle 2012 mayıs ayına kadar veya temmuz-ağustosa kadar bitirebilirler mi? ayrıca fotoğraflarıda bekliyoruz. iyi akşamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Mayıs 2011 | 22:05 yaşar yamak 211 Kişi okudu