ntowers
merhaba. 2+1 daire 112 m2. 130 tl ye alıcam. kiraya vermiycem. kendim oturucam. bu arada belediye ile sorunalrı varmış kredi çıkmıyormuş doğrumudur.
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
merhaba. 2+1 daire 112 m2. 130 tl ye alıcam. kiraya vermiycem. kendim oturucam. bu arada belediye ile sorunalrı varmış kredi çıkmıyormuş doğrumudur.
Merhaba Arsama kamulaştırmasız el atılmış vaziyette belediyeye yazdıgım dilekçenin cevabı geldi bir yol,parka ayrılmıştır diye 2012 haziranda dava açtım kasım 2012 de ara duruşma yapıldı ocak 2013 e dava günü verildi öğrenmek istediğim şu bu tip davalar genelde ne kadar sürüyor (para tahsilatı dahil)ve bu tip davalar genelde davacı lehine sonuçlanma ihtimali nedir şimdiden teşekkür ederim
Hilal hanım merhaba.Antalyada bulunan sakızoğlu gruptan şu anda sadece temeli atılmış bir projesinden daire almayı düşünüyoruz.proje haziran ayında teslim edileceği,şu anda 25000 tl peşinat vermem gerektiği,geri kalan mablanında konutun tesliminde ödeneceği belirtiliyor.bu konutu almak istersem,nelere dikkat etmem gerekiyor.arsanın tapu durumu ve ruhsat durumunu araştırmamız gerektiğini söylemişsiniz.bunun dışında sözleşmeyi imzalayacak olan kişinin imza yetkisi olması gereklimi?bu tarz konut alışverişinde hiç bilgimiz yok.kısaca bilgilendirirseniz sevinirim.teşekkürler
merhaba bir vatandaş beş sene bir daire satma hakkı var biliyorum ve bu bilgiye dayanarak bir daire alıp hemen de sattım yani 1 ay tapu bende kaldı şimdi vergi ödüyecekmiyim yoksa beş senede bir daire satma hakkım varmı saygılar
merhaba tebernus bey, size ozel bir soru olabilir ancak son 15 yilda projelerin teslimi sonrasindaki fiyattan daha dusuk fiyata satışlarını olduguna şahit oldunuz mu ? iyi calismalar dilerim,
Cekmekoy deki 23 müstakil evi olan bir sitede oturmaktayim. Site icindeki kopek besleyen ev sahiplerine 2 senedir sözlü olarak ve mail aracılığı ile uyarı yapmama rağmen köpekler benim bahçeme yada kapımın önüne asfalta pisliklerini yapmaya devam ediyorlar. Son günlerde sitenin yonetici olarak seçtiği şahıs 10-11yasindaki oğluna kopek aldığı için site icinde özelliklede benim kapımın önü pislikten geçilmez halde.Her seferinde yoneticimiz kendi köpeklerinin olmadıgını söyleyip hic orali olmadigindan benim nasil bir yol izlemem gerektiğini söylerseniz cok sevinirim. Saygilarimla
Kurumsal kiracılı 9yıllık sözleşmesi olan dükkan da x160 kira oranı uygun mu acaba yer karşıyaka bahriye uçok civarı
Merhaba Tebernüş Bey, Acunkent D blokta dairemiz bulunmakta fakat bu artık o kadar sıkıcı bir hal aldı ki keşke olmasaydı dedirttirdi!söylenen tarihler ne yazık ki asılsız çıktı!!aradıgımda tek bir kişiyi muhatap olarak karşımızda buluyoruz o da malesef onunde bir yazılı metini okurcasına olmayan ama soylemesi gereken yatıştırıcı sözleri tekrarlamakta!!nereye gitmeli ne yapmalı artık!kesin bitecek diye sozu gecen mart 2013 sizce gercek olacak mı iki aydır D blokta 3 kat kaldı yalanını dinlemekten içimize fenalık geldi!onunden geçiyorum hala aynı yerde inşaatta hummalı bir çalışma beklerken tek tük calışan ınsanlar goruyorum!insanları kandırmak oyalamak nereye kadar bakalım?!!Gündeme hakim oluşunuz sebebiyle fikirleriniz benım ve ailem için önemli,degerli yorumlarınızı bekliyorum,hukuki bir işlem başlatma arefesindeyiz siz ne dersiniz,acıkcası izlemem gereken yolları araştırıyorum sizin de konuyla ilgili bir yönlendirmeniz olursa memnuniyetle dikkate alırım. Teşekkürler, Saygılar, Gözde Mercan
Merhaba Tebernus bey, Iki sene once Ozyurtlar N merkez'den 39000 TL 'ya bir daire aldik,simdi studyo dairelerin projeden cikarildigini sozlesmeyi feshedip paramizi 5 ay sonra ayni sekilde geri alin diyorlar.2.5 senedir paramizi kullanip nasil Boyle bir teklif'te bulunabiliyorlar?Siz olsaniz ne yapardiniz? Tesekkurler Iyi calismalar
selam biz abimle ikimiz 2 sene önce birer tane daire aldık sözleşmelerde abimin ismi geçiyor sonra abimle aramız bozuldu müteahhitde de tapuyu abime vermiş simdi oda bana tapuyu vermiyor ben aldığım dairenin parasını abime veriyordum ve hep o ilgileniyordu müteahhitde biliyor ama dairenin benim olduğunu şözleşmede onun ismi geciyor ve müteahhit de tapuyu bana verecek sin demiş benim ne yapmam lazım bu konuda hayırlı günler