Yeşil inşaat
Merhaba tebernus bey...Engin Yeşili de davet edicekmisiniz?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba tebernus bey...Engin Yeşili de davet edicekmisiniz?
Tebernus bey selamlar. Suleyman beye sorumu ilettiginiz icin tesekkur ederim. ispartakuleye 3 gun once 76IY hatti eklendi. Yani ispartakule icinden kalkip yenibosna metroya ve metrobuse ulasabiliyorsunuz bu hatla. Bilmeyenler icin hatirlatma yapmak istedim. Kolay gelsin...
Ustadim iyi aksamlar, cevabinizdan ibb tarafindan imar artisi onaylanmazsa imar transferiyle, imar artisi onaylanirsa zaten sorun ortadan kalkacagi icin n merkezin planlandigi gibi 19 kat ve 962 daireden olusacagini anliyorum dogru mu? Cok tsk.
geçenlerde haberlerde gördüm.kayaşehire toki ev yapıcakmış.satışı ne zaman başlar,bilgilendirme olucakmı.bize bilgi verirmisiniz
Tebernus Bey merhaba, Agaoglu my world europe projesinde yatirim amaci ile aldigim daireyi ne zaman satarsam dogru olur? Tesekkurler,
19.bölge kuraları ne zaman
2010 yılında yeni bir daire aldık.Apartmandaki tüm dairelerin tavanları düşmeye başladı.firma tüm dairelerin tavanlarını baştan yapmayı kabul etti apartmanda birçok dairenin tavan alçıları tekrar yapıldı usta bizim daireyide inceledi ve misafir odasına girmeyin diğer odalarında heran düşebilir dedi.ancak bizim daireye gelince firma tavan düşmedikten sonra artık yapmayacağını söyledi istediği dairenin badanasınıda yaptı istemediklerinin sadece tavanını yaptı.Sorum şu evimizde 6 aylık bir bebek ve 2 yaşında çocuğum var.ben illede tavanın kafamıza düşüp çocuklarımın ölümünümü bekleyeceğim.hakkımı nasıl arayabilirim.davayı kazanabilirmiyim.firma çok büyük bi firma benim avukat tutacak param yok çünkü hala borç ödüyorum.ama eminim o firmanın çok iyi avukatları vardır.canım sıkkın adalet benim yanımda olacakmı
14 eylül itibarı ile bakleyin dediğiniz son günü bitirmek üzereyiz. peki bugün itibarı ile esenyurttaki ve ukracity için son durum nedir ? ukra için problem uzar mı ? yoksa çözüme yakınmıyız bilgilendirirseniz sevinirim ?
Merhaba Şu an kirada oturuyoruz, satın alıp oturmayı planladığımız bir daire düşünüyoruz. Başakşehir Oyakkent 2. etap 2.fazdan 3+1 daire almayı düşünüyoruz. Fiyatlar 320.000-340.000 arasında değişiyor. %25 peşinat verip 120 ay vade ile kredi kullanmayı düşünüyoruz. Çok fazla faiz ödeyeceğimizi düşünüyoruz. Bu daireler prim yaparak faizin geri dönüşünü sağlarmı? Yada Başakşehirde yeni bir proje veya mevcut projelerden tavsiye edebileceğiniz proje varmıdır?
Merhaba, Agaoglu 1453 projesinde 4,5+1 almayi planliyoruz. Evin net metrekaresi 155 brut 330. Metrekare fiyati 4000 tl evin net metrekaresine baktigimiz zaman 7000 tl ye geliyor. Bu haliyle prim yapip 7000 tl nin uzerine cikarmi? Tskler