tesekkür

Soru

merhaba tebernüş bey sizinle arkadasım mustafa altıyaprak vasıtasıyla telefonda görüsmüstük .osmanlı ins beylife 1 etap N blok 1+1 daire almıstım.suan projenin nezaman biteceği bile belli değil nisan2013 diyorlar .artık bu firmaya güvenim sarsıldığı ve ev sahibi olamayacağımı anladığım için ayrıldım. öncelikle sahsınıza ve benim gibi ev sahibi olmayı isteyen insanları aydınlatıp yol gösterdiğiniz için sonsuz tesekkürlerimi sunuyorum .saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Temmuz 2012 | 11:54 CİHAN DURNA 212 Kişi okudu

toki

Soru

tokiye nasıl başvuru yapabilirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ağustos 2012 | 22:38 Turan kılıç 212 Kişi okudu

Esenyurt imar sorunu

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey,daha önceki yazılarınızdan takip ettiğim kadarı ile esenyurttaki imar sorunu ağustos ilk haftası neticeleneği ön görüsünde bulunmuştunuz.Mevcut durumla ilğili bir gelişme var mı,meclis toplantısının tarihi belli mi oldu mu? Sizin düşünceniz nedir ? yaklaşık 3-4 aydır meclisten çıkacak kararı bekliyoruz.Şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ağustos 2012 | 10:58 Ömer Arıkboğa 211 Kişi okudu

Tarla imari

Soru

Ustadim tekrar iyi aksamlar, zaten niyetim bi kac donum tarla alip kucuk bi ev yapmakti kucuk bi ciftlik gibi :)) sanirim bu tarlayi bekleme evi bana yarayacak :)) tsk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ağustos 2012 | 19:42 Eren kokyem 211 Kişi okudu

yatırım

Soru

merhaba çamlık mahallesi ikbal caddesinden alınan ev değer kazanır mı? Yatırım olarak düşünülebilirse ne kadar süre değer kazanması için öngörülebilir? bilgilendirirseniz sevinirim iyi günler dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ağustos 2012 | 10:12 serap kahraman 212 Kişi okudu

ödenmeyen senet

Soru

2012 haziran 15 tarihli ve 20 temmuz tarihli ikisenedim var elimde karşı taraf ödemiyor borcunu ve yalancı şahit tutup çeki ödedim ama çekimi vermedi diye dava acaçakmış avukatım çeki kendin icraya koyma başkasına cirola daha kolay almak dedi bende öyle yaptım sonuçta karşı tarafın haklı yönü var mı ve dava ne kadar sürer birde 55 gün geçti senedin günü bunu faizini alabilirmiyim

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
15 Ağustos 2012 | 13:54 ali yıldırım 212 Kişi okudu

fiyaka

Soru

Fiyaka dan fiside premium projesinden ev aldım. Ve bildiğiniz üzere de 3 ay geçmesine rağmen evi almak söz konusu bile değil. İşin yasal boyutu konusunda önerilerinizi rica edeceğim. Ve bunun bana maliyeti konusunda bilgi rica edeceğim. Örneğin dava açmak vs maliyetleri ve sizce olası sonuçları ne olur?

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
22 Ağustos 2012 | 11:07 mehmet arif erin 211 Kişi okudu

diyenet sen evleri hk

Soru

merhabalar tebernüş bey sizleri takip ediyoruz. size sorum şu diyanet sen evleri hakkında çok çeşitli bilgi kirliliği var. açıkçası inşaat ın ne zaman biteceğini kimse bilemiyor. bu bölgelerde inşaat lar teslim tarihi uzamış haklılık tarafları var mı? birde bizim elimizdeki sözleşmede taslim nisan 2012 yazıyor ve 3 ay uzatma hakkı bulunur yazıyor. bizlere teslim tarihine kadar kira bedeli ödenecekmiş. buda anlaşmada var. fakatbize 9. aydan sonra ödenecek diyorlar. dava açsak kazanırmıyız? teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ağustos 2012 | 14:05 erhan sunku 211 Kişi okudu

Finanskent Projesi

Soru

Iyi gunler Tebernus Bey, uzun zamandir yazılarınızı beğenerek günlük olarak takip ediyorum. Oturum amaçlı olarak TEM'e yakın bir bölgeden ev almak istiyoruz ve Finanskent'in imar problemi ile ilgili yakın zamanda vermiş olduğunuz cevabınız bizi Finanskent'e yaklaştırdı. Proje hakkında kısaca sorularım; 1) Bu bölgede olması gereken yaklaşık metrekare fıyatı nedir? 2) Hesabı net mi yoksa şirketin verdiği brüt m2 üzerinden mi yapmak gerekir? 3) İkinci El ev almak ile Kiptaş Satış ofisinden almak arasında imar probleminin çözümünde fark olur mu? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim. İyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ağustos 2012 | 10:45 Sertac Yedili 212 Kişi okudu

fi side

Soru

merhaba ben fi side de 2+1 daire aldım peşin para ödedim ve tapumu aldım bunula alakalı mevcut durumdan dolayı ne yapmamı önerirsiniz birde eğer hukuki yola başvurusam önere bileceğiniz bir avukat varmı ....kolay gelsin.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
30 Ağustos 2012 | 18:07 omer karanfil 212 Kişi okudu