Merhaba Tebernüş bey. Sitelerinizi çok uzun zamandır takip ed
Merhaba Tebernüş bey. Sitelerinizi çok uzun zamandır takip ediyorum. Şimdiye kadar hiç birşey sormadım. Memurum ve şu kira illetinden kurtulmak istiyorum. Malum yeni projeler bordrolu bir insan için hiçte kolay erişilebilecek şeyler değil. O yüzden 2.el evlere bakıyorum. Size sorum emlak piyasasında pazarlık payı ne civardadır. Mesela 200bin TL söylenilen bir evde emlakçı ne kadarlık bir pazar payı bırakmış olabilir. Tabiki evden eve, emlakçıdan emlakçıya, aciliyet durumuna göre değişir. Ama yinede fikir verirseniz sevinirim. Birşey daha Ispartakule'de İlköğretim okulu açık ve oldukça iyi bir okul olacak, olma yolunda.
