sn tebernüş bey hane plus inşaatına haftasonu eşimle beraber

Soru

sn tebernüş bey hane plus inşaatına haftasonu eşimle beraber gittik henüz bir bloğun subasman seviyesinde betonları atılyordu , yetkili biri bulamadık bilgi alıcak sadece satış elemanı bayanlar vardı, tapuyu verebileceklerini söylediler ama inşaatın gecikebileceğini söylüyorlar, oradan belediyeye geçtik bilgi alabilmek için ama haftasonu olduğu için bilgi alamadık buhaftaiçi belediyeye gidip bilgi almak istiyoruz , tanıdığımız inş mühendisi dostlarımıza sorduk 11 ayda böyle bir inşaatın bitip teslim edilmesi hayal ötesi dediler , her ay 2 katın betonunu bitirseler bilet 22 ediyor bu iş imkansız umarız geçte olsa dairemizi alırız enazından saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ocak 2011 | 10:54 ayşe 210 Kişi okudu

tebernüş beyfi-side dan ev almayı planlıyoruz.oturum için al

Soru

tebernüş beyfi-side dan ev almayı planlıyoruz.oturum için alacağımız evin haricinde yatırım için satıs temsicisi rezidanstan 2+1 ve normal 1+1 önerdi sizce 2 adet rezidanstan 1+1 almak daha karlımıdır ..cünkü sonucta rezidanstaki 2+1 daireler amerikan mutfak yatırım konusunda uzman olduğunuzu kabul ettiğimiz için bana bu konuda figgir verirmisiniz..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Şubat 2011 | 09:30 zeynep şen 209 Kişi okudu

Merhaba. Merkez Bankasının kararları neticesinde artan konut k

Soru

Merhaba. Merkez Bankasının kararları neticesinde artan konut kredi faizleri ve son dönemlerde yükselen emtia fiyatlarıyla artan inşaat maliyetleri sizce kısa vadede konut talebini ve fiyatını ne şekilde etkiler.. Teşekürler , saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Şubat 2011 | 20:21 Nedim Karadeniz 210 Kişi okudu

tekrar merhaba ben yedeklerde 91. sıradayım arkadaşıma çıka

Soru

tekrar merhaba ben yedeklerde 91. sıradayım arkadaşıma çıkan evin yeride çok iyi ev 8. kat güney batı yönünde, yedeklerde bana sıra gelene kadar o ev gitmiş olur banada bodrum veya zemin kat kalır diye o evi kaçırmak istemiyorum sizce hukuki açıdan devir işlemleri nasıl olur risk almakta istemiyorum. anladığınız gibi arkadaşımla da kötü olmak istemiyorum. tekrar teşekkür ederim iyiki bu siteyiş kurmuşsunuz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Şubat 2011 | 20:22 Serkan TURAN 210 Kişi okudu

Tebernus bey,bu arz fazlası dedıgınız gıbı kıracılar ve s

Soru

Tebernus bey,bu arz fazlası dedıgınız gıbı kıracılar ve sermayesı olmayan insanlar icin tabıkı avantaj.Hatta sosyal adalet acısındanda guzel.Ama sunuda unutmamak lazım eger kıralar ve ev fiyatları artmazsa 4-5 yıl daha aynı kalırsa sermaye sahıbı olan ve bu emlak sırketlerının yatırımcı olarak satıs yaptıgı bır kıtle ev almayı kesecektır.Dolayısı ıle uzun vadede ınsaat sırketlerının satısları azalacak dusecektır.Kısaca suan bır suru ınsan yavas yavas aldık pısman olduk,bankada boşta tutsaydık daha ıyı olurdu noktasına gelmeye basladı.Kısaca bu arz fazlası ev fiyatlarındakı gerılemeye; bu gerılemede suan alırken kar etme hayali kuran ınsanların zarar etmesıne hayal kırıklıgı yasamasına bu hayal kırıklıgı yıllardır ev alma gelenegı olan bır toplumun bu gelenekten vazgecmesıne neden olabılır...Kı bence bu benım cevremde basladı.Kısaca ınsaat sırketlerı 4-5 yıl sonra batmamak ve ozamanda ıyı satıs yapacak bır kıtle bulmak ıstıyorlarsa suan dusen kıraları 2.elde artmayan fiyatları dert edıp arz ı bukadar arttırmamalılar dıye dusunuyorm.Bu konuda ne dusunuyorsunuz?Bu arz fazlası nın neden oldugu fiyat dususlerı yatırımcıyı kusturur mu?kustururse burdan encok ınsaatcılar zarar gormez mı?Tsk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Şubat 2011 | 12:02 mert basaran 210 Kişi okudu

avcılar daki insa arazisi ile ilgili dün buradan bir soru sorul

Soru

avcılar daki insa arazisi ile ilgili dün buradan bir soru soruldu cevap verdiniz ama küçük bir ayrıntı olması açısından link bırakıyorum saygılarımla httpwww.emlakkulisi.cominsa_fabrikasi_nin_yerine_konut_projesi_yapilacak_-56086.html

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Şubat 2011 | 22:58 mustafa bey 209 Kişi okudu

Sayin tebernus bey. Sizin kosenizi surekli takip ediyor ve etraf

Soru

Sayin tebernus bey. Sizin kosenizi surekli takip ediyor ve etrafima tavsiye ediyorum. Marmara muhendislik insaat tarafindan beylikduzun de yapilmakta plan Marmara residence ilgili dusunceleriniz neler? 1+1 73m daire 80000tl. Sirket guvenilir mi be prim yapar mi? Tesekkur ederim. Iyi gunler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Şubat 2011 | 09:31 Halime gungor 209 Kişi okudu