tekrar selamlartebernis bey soruma hemen cevap verdiginiz icin te

Soru

tekrar selamlartebernis bey soruma hemen cevap verdiginiz icin tesekkur ederim,ben yurt disida ISVEC te oturuyorum bu residansida oturmak icin aldik,ben trafik kazasi gecirdigim icin yuruyemiyorum ve premium degisikliginin ne gibi degisikliklere yol acacagini bilmedigimden size sorma geregi duydum nede olsa siz emlak dunyasinin bence imparatorusunuz isveci ve volvo saab duskunlugunuzude biliyorum, acaba fikret beyle görusup detayli bir bilgi alma imkanin varsa minnettar olurum, simdiden tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Şubat 2011 | 13:15 senol guzel 209 Kişi okudu

iyi günler ben iki buçuk yıl önce 3+1 daire aldım 4 ay önce

Soru

iyi günler ben iki buçuk yıl önce 3+1 daire aldım 4 ay önce teslim edildi.sözleşmede teslimden sonra 1 sene satılamaz diyor.tapu hala çıkmadı.ben tokiye olan bütün borcumu kapattım kredi ödüyorum şu anda satmak istiyorum noter arcılığı ile satabilirmiyim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mart 2011 | 12:52 mehmet kara 210 Kişi okudu

on pesinatlarimizi yatirarak dairelemizi ayirtmistik fakat proble

Soru

on pesinatlarimizi yatirarak dairelemizi ayirtmistik fakat problemler olusunca isler durdu ne yapmamiz gerekiyorbilgi vermenizi rica ediyorum saygilar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mart 2011 | 09:51 aysen aylin gonenli 209 Kişi okudu

sayın kireçci başakşehirde onur ve oyak kente sınır toki ve

Soru

sayın kireçci başakşehirde onur ve oyak kente sınır toki veya kiptaşın konut yapacağını duydum ben bu konuda yardımınızı ve bilginizi istirham ediyorum TEŞEKKÜR EDERİM

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mart 2011 | 16:58 ALAATTİN TAŞKIN 210 Kişi okudu

Selamlar.Ispartakule\'nin müstakbel sakinleri olarak bugünkü A

Soru

Selamlar.Ispartakule'nin müstakbel sakinleri olarak bugünkü AVM bombasına çok sevindik.İlk sizden duymak çok güzel sağolun.Benim sorum ; bu kesin haber mi?Yani imzalar atıldı mı? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Mart 2011 | 19:22 Orhan Eyi 210 Kişi okudu

ukra cıty 16.kat guney batı cephe 75m2 1+1 79 bın tl ...bu fı

Soru

ukra cıty 16.kat guney batı cephe 75m2 1+1 79 bın tl ...bu fıyatı sıze daha once de bır soru olarak yazmıstım gecmıs yazılarıma bakarsanız.....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Mart 2011 | 19:29 huseyın kıvrak 210 Kişi okudu

fiyaka esenşehir de çevre düzenlenmesi yapılmadan,fiyapının

Soru

fiyaka esenşehir de çevre düzenlenmesi yapılmadan,fiyapının katkılarıyla konut sakinlerinden`de katılım sağlanarak site ortasından geçen yüksek gerilim hattını toprak altına alabilirmiyiz?konu ile ilgili fikret beyin görüşü nedir?yoksa ciddi sağlık sorunlarıyla karşı karşıya kalacağımız ortadadır.konu ile yakından ilğileniceğinizi biliyorum.teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Mart 2011 | 08:48 kadir er 209 Kişi okudu