kiracı mağduruyum
benim kiracım var ama ben kira geliri beyannamesi vermedim 350 tl ödüyordu 3 yıldır kiracım son altı aydır kira vermiyor ben kirada oturuyorum ve 500 tl ödüyorum ben bu kiracımı çıkarmak için kontratımı kullanıp icra davası açsam o beni maliyeye şikayet etse ben ceza alırmıyım benim durumum nedir çok mağdurum ne yapmam gerekiyor
