1981 yılı yapımı bir dairem var. 3 katlı ben daireyi 1993 y

Soru

1981 yılı yapımı bir dairem var. 3 katlı ben daireyi 1993 yılında satın aldım. ancak şu anda iskanı olmadığı söyleniyor. iki katı var benimkinin yokmuş böyle bir şey olurmu erdeğin göbeğinde bulunuyor daire ve ben mütahitten sonra ikinci sahibiyim. bu knu ile ilgli ne yapabilirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Nisan 2010 | 10:55 NERMİN YENİŞEN 208 Kişi okudu

İyi aksamlar tebernüs bey, tavsiyenız üzerine 2 projeyide inc

Soru

İyi aksamlar tebernüs bey, tavsiyenız üzerine 2 projeyide inceledik nisanlımla ama bunlardada maalesef banka kredisi mevcut gücümüz yetmedi. Sitenizde özyurtların projesinde birsey yazmayınca dikkatimizi cekti aradık,kredisizde satıslari varmis. Biraz zorlarsak buna girebilıcez mekan esenyurt bize uzak ama kırada olmaktan iyidir diyoruz. Siz ne dersiniz bu proje hakkında neyapalım? Fikırlerınızı yardımlarınızı rıca edıyoruz saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Nisan 2010 | 23:08 hakan can 208 Kişi okudu

Sayın Kireçci,Ben emekli öğretmenim. Özyurtlar İnşaatın

Soru

Sayın Kireçci,Ben emekli öğretmenim. Özyurtlar İnşaatın Gardencity, Esenyurt 3. etaptan bir daire almayı düşünüyorum. Bu şirket hakkında bir bilgim de yok. Sizin bu konu da bana bir tavsiyeniz olabilir mi? Şirketle ilgili olumsuz bir duyumunuz varmı? Şİmdiden teşşekürler, saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mayıs 2010 | 00:37 Ali Bolat 208 Kişi okudu

selamlar.tebernüş bey sizden ricam arvavutköy civarında arsa

Soru

selamlar.tebernüş bey sizden ricam arvavutköy civarında arsa bakıyoruz edirne asfalı üzerinde baraja yakın bölgeler hakında ne düşünüyorsunuz birde 400 m2 55ooo tl nasıl fiyatı uygunmu şimdiden teşekürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mayıs 2010 | 00:07 selvi sel 207 Kişi okudu

kolay gelsin bu innovia projesi hakkında ne dersiniz bu evleri t

Soru

kolay gelsin bu innovia projesi hakkında ne dersiniz bu evleri teslim edebilecklermi sizce nasıl bir yatırım olur 1 1 ler değer kazanırmı verilen paralara değermi sizce

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Mayıs 2010 | 18:30 tan 208 Kişi okudu

Tebernüş Bey avrupa konutları ıspartakule fiyatları için 1-

Soru

Tebernüş Bey avrupa konutları ıspartakule fiyatları için 1-1ler 140,2-1ler için 169 bin tl den başladığı gibi duyurular oldu,ağaoğlu ayazma için en azından metrekare fiyatları nasıl olur?Bahçelievler projesi malum pahalı ama ödeme koşulları çekiciydi ve başarılı oldu.Avrupa konutlarının atakent2 projesinide çok begeniyorum,ilk satışa çıktıgından bu yana fiyatlarında ciddi artışlar oldu.hangi projenin iyi bir yatırım olacağını düşünüyorsunuz,görüşleriniz için teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Mayıs 2010 | 14:34 Dilek Sönmez 207 Kişi okudu

Yeni Mardin Bölgesine , Mezapotamyanın adeta simgesi olan , "Ba

Soru

Yeni Mardin Bölgesine , Mezapotamyanın adeta simgesi olan , "Babilin Asma Bahçeleri Temalı" Otel yapılarak , Mardin Turizminde değerlendirilemezmi acaba?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Mayıs 2010 | 18:27 Doğa Sever 207 Kişi okudu

benim 2000 m2 arsa var yolum yokmuş izni sadece birisinin tarlas

Soru

benim 2000 m2 arsa var yolum yokmuş izni sadece birisinin tarlasından alma hakkım var başka türlü yol alamıyorum oda 20mılyara aldıgım tarlaya 50 m2 yer için 25 mılyar istiyor.dava açmak istiyorum sonuç ne olur dava ne kadar sürer kazanırsam parayı benmı öderim avukat tutsam dahamı ıyı olur saaygılarımla....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mayıs 2010 | 22:34 bahadır yüce 207 Kişi okudu

mrb benim sorunum komşumla ben evimi yaparken komsumla anlasarak

Soru

mrb benim sorunum komşumla ben evimi yaparken komsumla anlasarak kendi taraflarımızdan 1 ile 2 mt boşluk bırakacaktık benbıraktım evimi yaptım(insaat yaptığımız yer bitişik nizam)şimdi komsum evini yapıyor ve anlastığımız boşluğu bırakmadığı gibi bide pencere bırakıyor.ikaz ettim en azından pencere bırakma diye kendisinin söylediği ben 15 cm boşluk bıraktım pencere bırakabilirim diyor buna hakkı varmı bunu izah ederseniz cok menmun olurum saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Mayıs 2010 | 12:18 sadettin yinaç 207 Kişi okudu

selamlar Tebernüş bey, dün de sormuştum ama :) otomobil avm'l

Soru

selamlar Tebernüş bey, dün de sormuştum ama ) otomobil avm'lerinin geleceği konusundaki ön görüleriniz nedir bu sistem tutar mı internetten satışlar karşısında ne kadar şansları olabilir? alım konusunda ne önerirsiniz ? saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Haziran 2010 | 08:40 ibrahim kara 207 Kişi okudu