selamlar Tebernüş bey, dün de sormuştum ama :) otomobil avm'l

Soru

selamlar Tebernüş bey, dün de sormuştum ama ) otomobil avm'lerinin geleceği konusundaki ön görüleriniz nedir bu sistem tutar mı internetten satışlar karşısında ne kadar şansları olabilir? alım konusunda ne önerirsiniz ? saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Haziran 2010 | 08:40 ibrahim kara 207 Kişi okudu

Tulip Turkuaz Projesi 4 1 daire için v'sını ödemiş birisi ol

Soru

Tulip Turkuaz Projesi 4 1 daire için v'sını ödemiş birisi olarak tüm soruları ve cevaplarınızı dikkatle takip ediyorum, ilginiz ve cevaplarınız için teşekkürler. Diğer Tulipzedelere bir haberim var, Akbank Bahçeşehir Şubesine gönderdiğim maillere cevap aldım, Banka evden vazgeçip parasını EGYO'dan geri alanların kredilerini kapatmak istemeleri halinde %2'lik kapatma komisyonunu almayacağını bildirdi. Olaylar netleşene dek faiz alınmaması veya ödenen faizlerin EGYO'dan mahsup edilmesi ile ilgili birşey yapamayacaklarını aktardılar. Akbank'tan kredi kullanan Tulipzedelere bu vesile ile aktarmış olayım. Yeni mortgage yasasına göre banka, satış sırasındaki ortaklıkta bir değişiklik olması üzerine süre uzaması veya proje değişikliği durumunda sözleşmelerini iptal etmek isteyen müşterilerinin faiz mağduriyetini gidermekle sorumlu mudur? Bu arada tulip turkuaz ile ilgili birçok kişi burada yazıyor, Hepimizin bilgileri paylaşabileceği bir mail grup oluşturdum, dileyen mail grupa üye olabilir http//groups.google.com/group/tulipturkuazsakinleri Mail adresim [email protected]

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Haziran 2010 | 16:44 Özgür Taşgın 207 Kişi okudu

iyi günler ben başakşehir- oyakkentten 2 1 giriş kat 113 metr

Soru

iyi günler ben başakşehir- oyakkentten 2 1 giriş kat 113 metre kare ebeveyn banyolu ankastre mutfak ev aldım yakın zamanda prim yaparmı? şu an satmakmı yoksa satmamakmı mantıklı şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Haziran 2010 | 17:06 serap karababa 208 Kişi okudu

Hoşgeldiniz..Emeği geçenlere haksızlık olmasın ama siz olma

Soru

Hoşgeldiniz..Emeği geçenlere haksızlık olmasın ama siz olmayınca daha az uğrar oluyoruz siteye..En büyük katma değeri siz yaratıyorsunuz demek... selamlar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Haziran 2010 | 13:46 zeynep aykaç 208 Kişi okudu

200000 tl nakit param var, avrupa veya anadolu yakasında prim ya

Soru

200000 tl nakit param var, avrupa veya anadolu yakasında prim yapabilecek bir bölgeden kredi kullanmadan veya max 50000 kredi ile 1 1 alıp kiraya vermek istiyorum, sizce ağaoğlu my world gibi projeden tek daire mi almak veya daha farklı projelerden kredi kullanmadan 2 tane 1 1 almak mı daha karlı bir yatırım olur? Avrupa veya anadolu'da bitmiş proje ismi veya yer ismi konusunda fikirlerinizi paylaşabilirseniz çok mutlu olurum,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Haziran 2010 | 17:08 gülcan yıldız 208 Kişi okudu

Sn. Tebernus Bey, bu forumda sorulan sorularin cok buyuk bir kism

Soru

Sn. Tebernus Bey, bu forumda sorulan sorularin cok buyuk bir kismi Ispartakule ile ilgili. Yani uzaktan bakan herkesin buyuk ilgisini cekiyor. Ancak gelin gorunki burasi su an icin gercek bir dag basi. Caniniz biraz gezmek istese kapinin onune bile cikamazsiniz. Ne bir bakkal, ne bir market hicbir sey yok ve yakin bir gelecekte de olacaga benzemiyor. Tam bir kerbela. Buraya konut yapan bircok sirket var. Bunlari lutfen uyarin bir zahmet buraya bir bakkal, manav ve sucu dukkani konduruversinler. Prim yapar mi yapmaz mi diye bircok kisi size soru soruyor. Oysa ki burada yasamak gercekten inanilmaz zor. Nasil prim yapar bir turlu anlamiyorum. Burada yasamak icin Robinson olmak lazim. Buraya hic olmazsa bir bakkal acsinlarda ekmek almak icin hergun 10/12 km yol katetmek zorunda kalmayalim. Biz yandik baskalari yanmasin...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Haziran 2010 | 00:54 Huseyin Tinal 208 Kişi okudu

selamlar, nasılsınız Tebernüş Bey, akkozayı inşaatın nas

Soru

selamlar, nasılsınız Tebernüş Bey, akkozayı inşaatın nasıl gittiğini merak edenler için akbatı sitesinde canlı kemara var inşaat alanları gösteriyor aradan da garantikozanın boş arsanı gösteriyor. gerci bir kaç gündür çalışma var sanki harfiyat başlamış inşallah hızlanır merak eden arkadaşlar varsa takip edebilir.çalışan firma ne güzel kamere koyuyor gece gündüz çalışıyor akbatı, ama darısı akkozaya...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Haziran 2010 | 15:38 ibrahim Kara 207 Kişi okudu

sayın tebernüş bey benim elimde 70 bin tl var 25 30 bin tl de

Soru

sayın tebernüş bey benim elimde 70 bin tl var 25 30 bin tl de kredi kullanarak esenyurt tarafından daire satın almayı düşünüyorum en temiz sağlam nereyi tercih edersiniz halk arasıda esnyurt yaramaz deniliyoda ben hem yatırımlık hemde 5 6 sene sonra kendimde oturacaağım bir yer düşünüyorum saygılar teşekkür ediyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Haziran 2010 | 13:54 seher nergiz 207 Kişi okudu

İyi günler Tebernüş Bey,halkalıda soyak tarafından yapılac

Soru

İyi günler Tebernüş Bey,halkalıda soyak tarafından yapılacak yeni projenin zamanı ve metrekare fiyatları hakkında bilgi almak istiyorum.Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Temmuz 2010 | 16:27 Dilek Sönmez 208 Kişi okudu

Merhabalar,Sizce aşağıda bahsettiğim ofisi yatırım amaçl

Soru

Merhabalar,Sizce aşağıda bahsettiğim ofisi yatırım amaçlı almak karlımıdır. Ben alıp kiraya vermeyi düşünüyorum. Emlakçının ve sahibinin demesine göre 700 civarı kiraya verilebilirmiş (ne kadar inanılır bilmem). Yada sizin bana önerebileceğiniz bu fiyatlarda alıp kiraya verebileceğim bir yatırım fikriniz varmıdır. Teşekkürler...Kadıköy altıyolda 68.000 tl'ye 25 m2 bir ofis satılmaktadır. 25-30 yaşlarında bina. Ofisin tesisatları ve içi yenilenmiş.Merkezi sistem doğalgazl. Toplam 62 tl aidatı bulunan (ısıtma dahil).İçinde mobilya olarak 3 adet masa, sehpa, 3'lü dolap, 7 adet koltuk mevcuttur.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Haziran 2010 | 11:36 Tolga Çetinkaya 208 Kişi okudu