selamlar benım sıze soyle bır sorum olacak neden tum sıtelerd
selamlar benım sıze soyle bır sorum olacak neden tum sıtelerde mımar muhendıs sıtatusunde ıscı ılanları var neden ıscı sıtatusunde bır lınkle netten ıscı arayamıyoruz
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
selamlar benım sıze soyle bır sorum olacak neden tum sıtelerde mımar muhendıs sıtatusunde ıscı ılanları var neden ıscı sıtatusunde bır lınkle netten ıscı arayamıyoruz
Merhaba,Öncelikle çalışmalarınızda başarılar diliyorum.24 yaşındayım ve pendikte oturuyorum.Önümüzdeki bir kaç içinde 50bin TL kadar nakit paraya sahip olacağım.Anadolu yakasında site içerisinde 2+1 fiyatı 120 TL civarında bir ev almak istiyorum.Sizce benim için en iyi proje hangisidir?Konu ile ilgili değerli düşüncelerinizi rica ederim.Saygılar.
Tebernüş Bey merhaba ,bu ayazma projesi çok ciddi bir talep görüyor bende gittim baktım bence fazla abartılyor 1+1 düşünüyordum kat bahçesi koymuşlar ortak kullanım alanı denmiş o katdaki tüm herkez aynı yere çıkıyor şahsıma ait olmayacak ve bu balkon tapuda gösterilmiyor. bu iyi bir şey mi sizce
Bu hep sözde sorulmus düzenlenmis sorular Hepsi alana satana kadar güven geven kim kime güvenekcek bu millet Avrupalardan 40 yildir soyuldu halada soyulmakta.Hayirli soygunlar
Tebernüş Bey,Esenyurt ana caddesi çevresinde lüks oluşumlar yer alıyor, örneğin buralardan bir dükkan alsak ileride prim potansiyeli taşır mı. Kafama takılan bölgenin alım gücü az ama yapılan konutlar öyle değiller, yani bu dükkanlardan alışveriş yapacak olan gene bölge insanları sonuçta?
tebernüş bey yani bana 5 yılda da 1 yılda da getirisi aynı olacaksa bankaya boşuna faiz ödemenin anlamı olmadığı gibi beklemeninde anlamı olmagını düşünüyorum ama 5 yıl sonra bu dairenin 200 ve üstü rakamlara çıkma ihtimali var mı acaba düşüncesi beni kararsızlığa sürüklüyor ayrıca fiyatın aynı şekilde gide bilirliğide söz konusu çünkü bir proje bitiyor digeri başlıyor sonra diğeri sonra diğeri derken fiyatlarda çok yükselme olmayabilir mi acaba
Merhabalar,Ispartakule yazısı görünce yazmadan edemedim gene.Yol problemi ile ilgili bildiğiniz sıkıntı nedir acaba ? Ağaoğlu ve Avrupa Konutları müdahele edemediklerine göre herhalde büyük bir problem var.Yoksa okurunuzun belirttiği yol en fazla 500-600 metre.2 kepçe ile 2 günde düzeltilip üzerine mıcır dökülebilecek durumda aslında.Teşekkürler
inşaatına henüz başlanılmamış bir proje üzerinden dükkan kiralamak istiyoruz ...bununla ilgili yapmamız gereken veya uymamız gereken prosedürler nelerdir.hangi kanun maddesi veya hangi mevzuata göre sözleşme yapılması gerekiyor..bilgilendirirseniz sevinirim...iyi çalışmalar
İstanbul tulip turkuazın satışları devam ediyor mu? Satış fiatları ve koşulları hakkında bilgi verirseniz sevinirim. Ayrıca teslim tarihleri ne zaman?
Sayın Kireçci, My world europe ulaşımı ile ilgili bir çok yorum var, aynı yol üzerine Torunlara Mall İstanbulun inşaasına başlıyor, 2 sene sonra bölgenin çehresi çok değişecek, iki projede birbirlerine değer katacak. Bu yatırımlar olduğuna göre ulaşım konusuda çokdan halledilmiştir sanırım. Teşekkürler.