Altın mı Daire mi

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey son on seneye bakarak 2 kişi düşünelim biri 100 bin tlsiyle ortalama bir semtte ortalama bir daire alıp kiraya vermiş diğeri ise 100 bin tlsiyle altın alıp kenara koymuş 2000 yılından 2012 yılına kadar sizce hangisi daha çok kazançlı çıkmıştır altın son on senede emlaktan fazla kazandıyor diyenler çoğunlukta çevremde ama size danışmak istedim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Kasım 2012 | 19:03 Özen Hamlı 207 Kişi okudu

tapu sorunu

Soru

öncelikle iyi aksamlar hilal hanım bir sorun varda yardımcı olursanız sevinirim bize ait 277 metre kare arsamızda üç katlı bina bulunmakta yapılalı 22 sene oluyor ve yeni imar yasasıyla baglı bulundugumuz belediye tarafından 2008 senesinde verilen tapu da bize ait olan metre kare 198 metre kare yazıyo ve birde verilen tapuda 88 metre kare baska sahişa tapu verilmişbelediye tarafından ve yıl 2012 bu kişi bizi mahkemeye vermiş bu ayın 20 mahkememiz var ne yapmak gerek

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
03 Kasım 2012 | 19:51 engin alkan 208 Kişi okudu

Bınamızı yenılıyrz kıracılı çıkmam dıyor

Soru

Merhaba hilal hanım bızım 1974 yapımı daıremızı Kadıköy selamıçeşmede müteahhide vermek ıcın anlaştık tüm daıre sahıplerı onayladı 1ay sonra boşaltacağız ama bızım daıremız de kıracılı var çıkmam dıyor hangı kısa süreli hukuki yolla çıkarabılırız kıracıyı çıkmama gibi bir hakkı varmı saygılar

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
08 Kasım 2012 | 20:56 Mustafa Çelik 208 Kişi okudu

miras

Soru

merhabalar hilal hanımm bu izla-i şuyu yasasından mirasçılar da yararlanabiliyor mu? dedem 6 yıl önce vefat etti ve dayımlar mirası paylaşma taraftarı değil böyle bi durumda bu yasayla annemde mirası paylaşabilir miyiz?

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
13 Kasım 2012 | 16:07 semra hamarat 207 Kişi okudu

kat mülkiyetine geçişte sorun olur mu?

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Kat irtifaklı olarak almayı düşündüğümüz evin ekspertiz raporunda, Gayrimenkul çap ,iska ,oanylı proje bılgiler kısmında aşağıda belirtilen şekilde görüş verilmiştir. "Taşınmaz kat ve kattaki konumu olarak onaylı projesi ile uyumludur. Ancak mahal ve alan değişikliği yapılmıştır. Mutfak olarak görülen mahal odaya dönüştürülmüş, sandık odası mutfak olarak düzenlenmiş. salondan kısmen balkon ayrılmış, ve arka cepheden ışık alan odalarda büyüme görülmüştür. Onaylı mimari projesinde yaklaşık 63 m2, yerinde ise yaklaşık 67 m2 alanlıdır. " Bu durum inşaatı kaçak hale getirir mi. Kat mülkiyetine geçişte engel teşkil eder mi? 2. sorum Kurtuluş Gediz Sok 1 adada yeni inşaat zemin kat, arka cepheye bakan bir daire için tapu masrafları dahil 240.000-TL makul bir fiyat mıdır? Şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Kasım 2012 | 10:09 aslı uslu 207 Kişi okudu

Bahcetepe

Soru

Merhaba, Hayir 2. el almiyorum, 45 daire tekrar satisa cikmis cunku daire sahipleri kredi onayi alamamis.. bir de 2+1 brut 100 m2 KD peyzaj manzarali E2 blok en ust kat daire pesin 245.000 TL, sizce bu dogru bir yatirim olurmu? iki daire arasinda tercih yapacak olsaniz hangisini secerdiniz yatirim icin? Tesekkurler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Aralık 2012 | 18:31 Orhan Turkeri 208 Kişi okudu

Yesildere imar durumu

Soru

Serdar bey, Yesildere cad. Uzeri 310 metrekare bir yerimiz var,buranın ve etrafının imar durumuyla ilgili bir gelişme veya sizin aldığınız bir duyum varmı acaba?

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
02 Aralık 2012 | 10:38 Atilla arslan 208 Kişi okudu

Merkezi

Soru

90.000tl'ye İstanbul'da başımı sokacak bir ev arıyorum. Merkezi bir muhitte olmasını çok önemsiyorum. Ancak merkezi muhitlerdeki evlerin depreme dayanıklılığı, kentsel dönüşüme uğrayıp uğramayacağı konularında bilgisizliğimden dolayı tereddüte düşüyor; çok acil ihtiyacım olmasına rağmen harekete geçemiyorum. Dikkat etmem gereken hususlar ile ilgili tavsiyelerinizi bekliyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Aralık 2012 | 22:13 Saime D. 208 Kişi okudu

N towers

Soru

Tebernüş Bey Merhaba; Ntowerstan daire almayı düşünüyorum 1+1 66 m2 .. fiyatı anahtar teslim 95.000 TL ..kira getirisi 450-500 TL arasında şuan ama ben kendim oturmayı düşünüyorum.Sadece %25 ine kredi kullanacağım.Fiyat sizce nasıl ? 5 yıl sonunda getirisi nasıl olur ?. Teşekkürler İyi Çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Aralık 2012 | 13:28 Egemen Efendi 208 Kişi okudu

LÜTVEN

Soru

bernüş bey kardeşim bendenizde o gün projenin örnek dairesine tam bakmadan aldınm lakin sonra baktıkki,158 m dairede mustakil bir wc yok,bizim için olmazsa olmaz bir misafir geldiğinde insanlar ihtiyaçlarını rahat gidermeli oyüzden bu konuda sözleşmeye isteyen sakinler bir bedel karşılğında ayrı bir türk wc sini fort mantonun bir kısmı rahat kurtarıyor böyle bir çözüm için bize yardımcı olursanız sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Aralık 2012 | 14:13 NECMETTİN POLAT 207 Kişi okudu