Ilk once iyiki varsınız diyorum.Surekli sizi okuyorum ve yatır
Ilk once iyiki varsınız diyorum.Surekli sizi okuyorum ve yatırım yapıyorum.İki sorum olacak.1.siTulip g.menkulun 360 projesinden ev aldım bu grubun batma durumu varmı?yada grupla ılıgılı bılgınız 2.sorumbu tip markalı projelerde en kotu ne oluyor?Gecde olsa teslım oluyor mu yoksa zamanında paramızın yandgı hıcbirsey alınamayan sırketler oluyor mu?Guvencemiz nedir?Tsk
